GFB reddi ve sicil gazetesi

M.Kerem Oztas

to cevrego...@googlegroups.com
Sicil gazetesinde tesis isminin geçmemesi dolayisiyla GFB reddi ile ilgili yorumlarınıza teşekkür ederim. Bakanliktan tekrar gorus sorarak cozmeye calisacagiz ancak farkli unvan iceren tesis icin yeni firma kurulmasi cevre gorevlisini de il cevreyi de asan bir konu olmali bence.. bakanlik genel bir cozum bulsa iyi olacak cunku yerel memurlar da tedbirli hareket etmek istiyor.. ama en azindan yalniz olmadigini hissetmek guzel bir his :) Ahmet Baba'ya bu grubu kurdugu icin tesekkur ediyorum.

27 Mart 2012 11:42 tarihinde <cevrego...@googlegroups.com> yazdı:

Grup: http://groups.google.com/group/cevregorevlisi/topics

    nurhilal konya <nrh...@yahoo.com> Mar 27 01:08AM -0700

    arkadaşlar merhaba,
    herkes gibi benimde e-izin sayfasında problemim çıktı.firma ve tesis bilgilerini güncellemem gerekiyor ama bakanlığın sayfasında bulunan yardım videoları gibi "firma bilgilerini güncelle" diye bir bölüm çıkmıyor karşıma aksine ekteki gibi bir hata veriyor "tesis bilgileri kayıt" bölümü.bu konuda yardımcı olabilecek biri varsa çok memnun olurum.herkese kolay gelsinnnn...

    nur hilal konya
    k r kkale belediyesi

    "Arzu Gümüştekin" <a.gumu...@selinltd.com.tr> Mar 23 03:11PM +0200

    Merhaba

    Tehlikeli Atık Yönetim Planını baz alabilir ve üzerinde bazı değişiklikler
    yapabilirsiniz

    İyi çalışmalar dilerim