Re: error to upload logos, settings not work

Bin Corleone

to Canvas LMS Users
There must be something ruining the upload. Check your folder permissions and check /canvas_directory/log/production.log, the error must be there.
Message has been deleted

Aduloju Adebowale

to Canvas LMS Users
Hi Omar,

I would like to know if the issue had been resolved. If yes, kindly give me the procedures or steps you took in fixing the errors.

On Tuesday, 20 February 2018 15:08:04 UTC+4, Omar Ali Yahia wrote:
hello

i have 2 errors on my canvas lms; i can change theme but can't change logos and collors!

settings menu is not work!

there is 2 screens if you can help me

thankyou
Message has been deleted

Aduloju Adebowale

to Canvas LMS Users
Thank you Omar,

I run this through my programmer, to help me out.

On Monday, 23 April 2018 17:25:19 UTC+4, Omar Ali Yahia wrote:
Bonjour,

le problème a été résolu est le chemin vers les fichiers qui n'a pas été défini.

actuellement j'ai 2 autres soucis que je pense!

J'ai une toile instance installée sur un vps que je veux migrer vers une machine locale car j'ai beaucoup travaillé dessus et je ne veux pas tout refaire localement!

et je cherche aussi à personnaliser les notifications par e-mail!

personnaliser les logos et ajouter des mots de bienvenue ou de remerciement aux notifications par courrier électronique

Je vous remercie

--

---