190 ve 10

Derya Uysal

to bufs...@googlegroups.com
ARKADAŞLAR ALDIĞIM 200 DAVETİYENİN 190 TANESİ
AŞAĞIDAKİ GİBİ GÖNDERİLDİ. 10 TANESİ DE BENİM ÇEVREME
DAĞITILDI.

BURSA VALİSİ
Nihat Canpolat

BURSA VALİSİ ÖZEL KALEMİ
Erol Bedir

VALİ YARDIMCILARI
Bekir Ergök
Yaşar Yaycı
Gültekin Ündey
Hasan Ersan
Ali Rıza Çalışır
Cafer Odabaş
Celalettin Yüksel
A.Taşkın Balaban
Hakan Y.Güner
M.Özay Peker

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI
Hikmet Şahin

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI BASIN DANIŞMANI
Erhan Bedir

OSMANGAZİ BELEDİYE BAŞKANI
Recep Altepe

NİLÜFER BELEDİYE BAŞKANI YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI
Mustafa Bozbey

YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI
Özgen Keskin

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ
Reşat Kumbasar

MÜDÜR YARDIMCISI
Ali Türken

ŞUBE MÜDÜRÜ
Mehmet Ekiz

ŞUBE MÜDÜRÜ
Tahsin Yazır

ŞUBE MÜDÜRÜ
Ensar Manav

ŞUBE MÜDÜRÜ
Şükrü Bildik

BARIŞ ERDİ VE ANNESİ ARZU ERDİ

EGE TANMAN VE BABASI SERDAR TANMAN

TOÇEV “YAŞASIN OKULUMUZ KAMPANYASI”
Ebru Uygun
Ülkü Baş
Bade Tazakoğlu

BURSASPOR
Teknik Direktör Raşit Çetiner
Antrenör Engin İpekoğlu
Antrenör Nevzat Dinçbudak
İdari Menejer Ahmet Suphi Evke

OLAY MEDYA CENTER
1- Genel Müdür M.Ali İnan
2- Genel Müdür Yardımcısı Erol Bilenser
3- Sorumlu Yazı işleri Müdürü Mahmut Ayhan
4- Görsel Yönetmen Sadık Asa
5- Magazin Müdürü Mehmet Gerçeksi
6- Spor Müdür Suat Paçacı
7- İstihbarat Şefi Enver Akasoy
8- Ekonomi Müdürü H.Selami Şahin
9- Bölge Haberleri İbrahim Sönmez
10- Politika Haberleri Özcan Yazıcı
11- Şehir Haberleri Bülent Sezgin
12- Dünya Haberleri Berhan Soner
13- Dünya Haberleri Birgül Telli
14- Web Sayfası Barbaros Koçanalı
15- Reklam Müdürü Ersel Olcay
16- Kültür Sanat Editörü Kemal Selçuk
17- Yurt Haberleri Uğur Yılmaz
18- Küçük İlanlar Sorumlusu Öztürk Koca
19- Karikatür Ustası Zeli Bulut
20- Editör Nahit Kayabaşı

OLAY MEDYA KÖŞE YAZARLARI
21- Adnan Baştopçu
22- Devrimde Gürler
23- Yılmaz İşel
24- Ahmet Emin Yılmaz
25- Engin Özpınar
26- Yusuf Kayışoğlu
27- Özlem Buğday Yağmur
28- Ayşe Aygör
29- Selahattin Adıgüzeller

OLAY TV
30- Esat Kaplan – Müdür
31- Burak Özgün - Müdür
32- Serpil Aslantürk- Başka Hayatlar Programının
Sunucusu
33- Cüneyt Önder – Editör
34- Şafak Emel - Muhabir
35- Feridun Eyüpoğlu - Ekonomi Müdürü
36- Ayhan Işık
37- Cem Bayramseçen
38- İsmail Kemankaş

OLAY FM
39- Rezzan Pişkin
40- Ebru Yıldız

MUHABİRLER
41- Recai Uysal
42- İkbal Turan
43- Nehir Polat
44- Ünal Özbay

BURSA DEVLET TİYATROSU SANATÇI LİSTESİ:
1- E. Cihan BÜYÜKIŞIK Sanatçı-Sanat Yönetmeni-Müdür
V.
2- Ahmet SOMERS Sanatsal İşlerden Sor. Müdür Yrd.
3- Erdal GÜLVER Rejisör
OYUNCULAR
4- M. Feyha ÇELENK
5- Hafize GÜN
6- Özer TUNCA
7- F. Pınar SANER
8- İbrahim ŞAHİN
9- Bora ÖZKULA
10- Neriman UĞUR
11- Betül F. GÖKÇER
12- Berrin K. BALKANLAR
13- Meltem EVCİOĞLU
14- Melike A. ERGÜZEN
15- Celal BIYIKLI
16- Halil BALKANLAR
17- Rüyam P. DİRİN
18- Jale Y. ÇİÇEK
19- Kemal OKUR
20- Elif NUTKU
21- Tuncer SALMAN
22- M. Turan GÜNAY
23- Nazan KIRILMIŞ
24- Cem ARABACIOĞLU
25- E. Sitare TUNA
26- Serap ULUYOL
27- Serdar SEÇKİN
28- Zeynep HÜROL
29- Süheyla ELBAŞ
30- Arzu T. BAYRAKTUTAN
31- Y. Emir ÇİÇEK
32- Demet ORAN
33- Taner TURAN
34- Levent UZUNBİLEK
35- Ömer Naci TOPÇU
36- Ersin AYHAN
37- Yener SEZGİN
38- Ceyhan GÖLÇEK
39- Ayşegül G. DEMİR
40- A. Sinan DEMİR
41- Belgin B. GÜMÜŞKAYA

YANIK KOZA OYUNCU KADROSU
1- Yavuz Bingöl
2- Başak Köklükaya
3- Ayça İnci
4- Barış Erdi
5- Çolpan İlhan
6- Mustafa Alabora
7- Serdar Özer
8- Sedef Avcı
9- Başak Daşman
10- Burak Davutoğlu
11- Sevil Balaban
12- Tuncer Necmioğlu
13- Perihan Savaş
14- Billur Al
15- Mete Horozoğlu
16- Petek Ertüre

SEV KARDEŞİM DİZİSİ OYUNCULARI
1- HANDE ATAİZİ
2- DAVUT GÜLOĞLU
3- AHMET GÜLHAN
4- SERDAR GÖKHAN
5- DEFNE YALNIZ
6- BÜLENT ALKIŞ
7- İPEK TENOLCAY
8- KAMİL SÖNMEZ
9- FADİK ATASOY
10- NAİL KIRMIZIGÜL
11- YELİZ ŞAR
12- EGE TANMAN
13- ZEYNEP GÜLMEZ
14- EMRAH ELÇİBOĞA
15- UFUK KARAALİ
16- MEHTAP ANIL

YÖNETMEN
17- Cankat Ergin

YÖNETMEN YARDIMCISI
18- Erdal Kahraman

SANAT YÖNETMENİ
19- Tuğba Diner

PRODÜKSİYON
20- Bülent Başar
21- Cesur Koçak

Çetin Mağazalar Zinciri Yönetim Kurulu Başkanı Çetin
Yağcı
Çetin Mağazalar Zinciri Reklam Sorumlusu Serkan
Keskin
Tike Halı Yönetim Kurulu Başkanı Başkanı Nuri Tike
Tike Halı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Tolga Tike

Zafer Plaza Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Feyza
Acar
Kağan Parfümeri Firma Sahibi Nilgün Karnibat
Zafer Plaza Boyner Mağaza Müdürü Hakan Akdoğan
Kırcılar Beussa Halkala İlişkiler Müdürü Selin Çetin
Kırcılar Berussa Mağaza Sahibi Şükran Kırcı
Erol Saçmacı Firma Sahibi Hakan Saçmacı
Ziraat Bankası Yöneticilerinden Ayla Haykır
Gama Optik Satış Sorumlusu Serdar Bey
Kiğılı Bölge Müdürü A.Naci Altunbaş
Bursa Yenikaramürsel Mağazası Halka İlişkiler Müdürü
Nihal Altuğ
Bursa Yenikaramürsel Mağaza Müdürü Tahir Azazi
Hilal Güvenlik Genel Müdürü Işık Metin
Yeşim Halkla İlişkiler Müdürü Dilek Cesur
Şehbal Cafe Sahibi Ali Haşal
Koçak Gayrimenkul Bankası Bursa İl Müdürlüğü Firma
Sahibi Melek Beki
Mandalina Ajans Firma Sahibi Kemal Kabukoğlu
Beşli Majör Firma Sahibi Fahrettin Beşli
Yazar Ece Arar Emener
GESİAD Başkanı Denizhan Sezgin
Avukat Yasin Şener
FE Otomotiv Sahibi Emre Bey
Ziraat Meslek Lisesi Müdür Yardımcısı Erdal Eroğlu
Radyoaktif Yayın Müdürü Tuncay Aktaş
Neskar Otomotiv’den Sevgi Yalçın
Ekol Lojistik AŞ. Müdürlerinden Sinan Yoğun
Ekol Patent Şirket Müdürü M.İhsan Bünyad Dirican
Nilüfer Turizim Halkla İlişkiler Müdürü Mustafa
Sönmezay
Dünya Gazetesi Muhabiri Mehtap Akbaş Çiftçi
Desinatör Muzaffer Savaş
Radyovizyon Çalışanlarından İlkay Molla

http://mail.yahoo.com