girzu tcita

codrus

to budjo
.i lu no da ranji .i no da sevzi .i no da prane li'u

.i ru'a lo du'u no da ranji cu se natfe lo du'u lo za'i se lifri cu
ranji
.i ru'a lo du'u no da sevzi cu se natfe lo du'u mi sevzi mi .i va'i lo
mi sucta cu zasti .iku'ibo na marji zasti
.i ru'a lo du'u no da prane cu se natfe lo du'u ro da prane je'u gi'e
na cumki lo za'i drata

mi'e .codrus.

tijlan

to bu...@googlegroups.com
2009/10/5 codrus <letscli...@gmail.com>:

> .i lu no da ranji .i no da sevzi .i no da prane li'u
>
> .i ru'a lo du'u no da ranji cu se natfe lo du'u lo za'i se lifri cu
> ranji

lo za'i se lifri cu nitcu lo lifri .i no da ka'e me lo ze'e ranji lifri

> .i ru'a lo du'u no da sevzi cu se natfe lo du'u mi sevzi mi .i va'i lo
> mi sucta cu zasti .iku'ibo na marji zasti

pe'i ka'eku da sevzi de .i lo sevzi cu sidbo tarmi .i nitcu lo pu'u
sucta .i ri cenba sei roroi frica pruce .i seri'abo lo sevzi na stodi
.i vrici zei so'i .i seri'abo na cumki fa lo nu de se sevzi lo pa mei
.i no sevzi cu jetnu pa mei tarmi de

> .i ru'a lo du'u no da prane cu se natfe lo du'u ro da prane je'u gi'e
> na cumki lo za'i drata

lo prane cu nitcu lo se prane .i ri na stodi se ckaji de .i no da zo'u
da ze'e prane de .i po'o na'e ze'e go'i .i na vasru be ro temci poi
greku lo munje be'o go'i .i seri'abo na jetnu prane

mu'o mi'e tijlan

Message has been deleted

codrus

to budjo
On Oct 5, 10:50 am, tijlan <jbotij...@gmail.com> wrote:

> lo za'i se lifri cu nitcu lo lifri

.i je'u .iku'i lo nu lo rokci cu farlu ca lo du'u makau da pe lo zgana
cu zasti

> .i no da ka'e me lo ze'e ranji lifri

.i sa'e lo marji ze'e nejni fi lo zasni .i pe'i se zasti ganai lo
canlu gi lo nejni .i va'i lo nejni cu zasti fi lo canlu .i za'a lo nu
lo canlu cu ze'e banro cu se jalge lo za'i cimni lifri

.i ru'a te pilno pe'a lo za'i zasti kei fa lo ka ce'u se lifri vau .u
lo du'u xukau lo zgana ca zasti .i ru'a cumki lo nu ba da poi jmive
ku'o pu'i banzu lo ca za'i zasti

> [...]
> sucta .i ri cenba sei roroi frica pruce .i seri'abo lo sevzi na stodi
> .i vrici zei so'i .i seri'abo na cumki fa lo nu de se sevzi lo pa mei

.i za'a se logji srera lo si'o lo nu zgana lo nunlifri cu simsa lo
porsi pixra ne lo gunma .i na go'i .i pe'i lo nunlifri cu simsa lo
rirxe pe'a noi na'epu'i sisti .i ze'e nunbinxo

.ija'ebo lo mi sevzi pu cu simsa lo mi sevzi ca .i ra frica ri lo ka
ce'u ca'o se binxo .ibo mi ze'e ponse lo sevzi noi lo sucta ca'o
nunbinxo

> lo prane cu nitcu lo se prane .i ri na stodi se ckaji de .i no da zo'u
> da ze'e prane de .i po'o na'e ze'e go'i .i na vasru be ro temci poi
> greku lo munje be'o go'i .i seri'abo na jetnu prane

.i za'a se logji srera lo si'o pruce lo binxo lo mleca .i je'u da poi
prane ku'o kakne binxo de poi prane .i ganai ro da pagbu la'e li pa gi
ro da prane gi'e na kakne lo ka ce'u na'e prane .i sa'u ro da prane
tai lo drata se manri je tarmi

mu'o mi'e .codrus.

tijlan

to bu...@googlegroups.com
2009/10/11 codrus <letscli...@gmail.com>:

> .i je'u .iku'i lo nu lo rokci cu farlu ca lo du'u makau da pe lo zgana
> cu zasti

lo se lifri cu me lo pruce .i ma po'u lo pruce cu ja'a ranji

> .i sa'e lo marji ze'e nejni fi lo zasni .i pe'i se zasti ganai lo
> canlu gi lo nejni .i va'i lo nejni cu zasti fi lo canlu .i za'a lo nu
> lo canlu cu ze'e banro cu se jalge lo za'i cimni lifri

ma cimni lifri

> .i ru'a te pilno pe'a lo za'i zasti kei fa lo ka ce'u se lifri vau .u
> lo du'u xukau lo zgana ca zasti .i ru'a cumki lo nu ba da poi jmive
> ku'o pu'i banzu lo ca za'i zasti

lo nu da pruce cu na nitcu lo zgana vau .ie

> .i za'a se logji srera lo si'o pruce lo binxo lo mleca .i je'u da poi
> prane ku'o kakne binxo de poi prane

da prane ma

> .i ganai ro da pagbu la'e li pa gi
> ro da prane gi'e na kakne lo ka ce'u na'e prane

lo pagbu cu prane ma ki'u ma

> .i sa'u ro da prane
> tai lo drata se manri je tarmi

ma manri lo nu ro da prane

codrus

to budjo
s/.i na go'i//

.i fanza lo za'i mi na rinju kakne lo cikre be lo mi srera vau secau
lo nu vimcu ro da gi'e za'ure'u dunda benji ri

codrus

to budjo

> lo se lifri cu me lo pruce .i ma po'u lo pruce cu ja'a ranji

lo nunpruce cu simlu lo ka ce'u ranji

> ma cimni lifri

pau ro da se bakfu

> da prane ma

no cfila .i mu'a ju'a lo da'i ka lo birka be do cu spofu cu na'e
cfila .i mu'a ju'a lo da'i ka lo patfu be mi cu morsi cu na'e cfila .i
mu'a ju'a lo da'i nu lo tarci cu spoja cu na'e cfila

to'u no da cu cfila .i za'a lo du'u ro da cu fasnu .i ru'a lo za'i
nunfasnu cu cimni

> lo pagbu cu prane ma ki'u ma

ke'u no cfila .i va'i lo pagbu be lo prane cu cajeba prane lo ca'o ka
ce'u na'e cfila

> ma manri lo nu ro da prane

za'a no cfila .iji'a lo za'a du'u ro da pagbu la'e li pa cu se jalge
lo za'i ro da na kakne lo ka na'e prane

.a'u pe'u ganai do zgana lo mupli be fa lo cfila gi .e'o ko cusku

tijlan

to bu...@googlegroups.com
2009/10/17 codrus <letscli...@gmail.com>:

> lo nunpruce cu simlu lo ka ce'u ranji

sa'e lu no da ranji li'u se smuni lo nu no da ja'a stodi kei to mu'a
la'o .jung. 無常 .jung. budjo valsi lu na zei stodi li'u .enai lu na zei
ranji li'u

.i ma paunai pruce .i ju'a lo nu da binxo de .i ge .ie ka'e xusra lo
du'u lo pruce cu ranji zo'e gi ku'i va'o sidbo ralju fa lo du'u ro le
zasti ri'a lo nu me lo se pruce cu na stodi

> pau ro da se bakfu

.ie ro da se bakfu de no'u lo munje .i ku'i ma cimni lifri

> no cfila .i mu'a ju'a lo da'i ka lo birka be do cu spofu cu na'e
> cfila

lacri lo manri .i mi ka'e tugni lo di'u se jinvi be do .i ku'i na'e
roroi .i mu'a ganai ko'a djica lo nu birka sanli gi lo nu ko'a birka
spofu cu cfila fi lo nu ko'a na kakne lo nu birka sanli

> .i mu'a ju'a lo da'i ka lo patfu be mi cu morsi cu na'e cfila

no'e cfila gi'e no'e prane

> .i mu'a ju'a lo da'i nu lo tarci cu spoja cu na'e cfila

mi'u .i lo nu da na'e cfila simlu cu na nibli lo nu da prane .i lo jei
da cfila ji kau prane cu nitcu lo vamji pajni manri .i ganai lo manri
cu frica gi lo jei co'e cu frica .i lo munje cu claxu lo ka va'o ce'u
ma'i ro ko'a da ja'a cfila gonai ja'a prane

> .i za'a lo du'u ro da cu fasnu

.ie

> .i ru'a lo za'i nunfasnu cu cimni

lo budjo cfapre no'u la .gotamas. na xusra lo du'u ro za'i nunfasnu cu
na cimni .i du'o la .gotamas. lo nunfasnu poi cimni cu du la
.nirvanas. i ro na'e bo ri cu fasnu sau lo temci je canlu gi'e seni'i
bo na cimni

> ke'u no cfila .i va'i lo pagbu be lo prane cu cajeba prane lo ca'o ka
> ce'u na'e cfila

ku'i ru'a lo pagbu be lo ma'i na'e prane cu mo .i mu'a ma'i lo ciska
djica lo xinmo poi nenri pagbu lo spofu penbi cu cfila fi lo nu
ka'enai ciska

> za'a no cfila

lo manri cu nunzgana jicmu .i lo no cfila cu tai jicmu ki'u ma

> .iji'a lo za'a du'u ro da pagbu la'e li pa cu se jalge
> lo za'i ro da na kakne lo ka na'e prane

fau lo da'i do'a nu ro da prane kei lo munje ca'a cenba seja'e ma .i
pe'i seja'e lo nu no da roroi prane .i lo mi xadni pu je ca je ba na
prane ja'e lo nu lo mi xadni selci pu je ca je ba ru'i cnino binxo
cenba .i lo munje na mulno lo ka ce'u farvi .i na prane .i ja'e bo
cenba .i ji'a na cfila .i ja'e bo na sisti .i ze'e farvi

codrus

to budjo
On Oct 18, 3:40 am, tijlan <jbotij...@gmail.com> wrote:

> sa'e lu no da ranji li'u se smuni lo nu no da ja'a stodi kei to mu'a
> la'o .jung. 無常 .jung. budjo valsi lu na zei stodi li'u .enai lu na zei
> ranji li'u

ua

> .i ma paunai pruce .i ju'a lo nu da binxo de .i ge .ie ka'e xusra lo
> du'u lo pruce cu ranji zo'e gi ku'i va'o sidbo ralju fa lo du'u ro le
> zasti ri'a lo nu me lo se pruce cu na stodi

mi tugni do lo du'u ro lo pagbu pe'a na stodi kei ro le zasti .i
ku'ibo mi na'e jimpe lo do zu'o tolsetca je catlu lo pagbu po'o enai
ro le zasti noi ru'a stodi

> .ie ro da se bakfu de no'u lo munje .i ku'i ma cimni lifri

lo za'i tolsisti lo pu'u ro le zasti cu binxo

> lacri lo manri .i mi ka'e tugni lo di'u se jinvi be do .i ku'i na'e
> roroi .i mu'a ganai ko'a djica lo nu birka sanli gi lo nu ko'a birka
> spofu cu cfila fi lo nu ko'a na kakne lo nu birka sanli

je'e .ienai .i lo se lifri a lo munje na kamcfila ri'a lo za'i ko'a na
pu terdu'a lo ko'a se djica .i za'a ly a my cu na dejni zo'e ko'a

.i lo do mupli cu mupli tu'a lo manri .i sa'unai za'a lo zu'o lo sevzi
cu djica zo'e cu fasnu lo pu'u do ve dilcu fi lo se lifri poi te pruce
fi lo drata

> no'e cfila gi'e no'e prane

za'a la'e di'u manri lo sevzi po'o be do .i lo nunmorsi cu sarcu lo
nunjmive lo ta'o du'u ri nitcu ra sebai lo smuni .i sa'unai ganai lo
nunmorsi na zasti gi lo nunjmive cu na ponse lo smuni .i va'i lo
nunmorsi cu dunda lo smuni lo nunjmive soi vo'a vo'e

.i seni'ibo ganai lo nunmorsi cu se nitcu gi na kakne lo ka ce'u cfila

> [...]
> cu frica gi lo jei co'e cu frica .i lo munje cu claxu lo ka va'o ce'u
> ma'i ro ko'a da ja'a cfila gonai ja'a prane

lo do romoi bridi cu nandu fi lo pu'u mi jimpe .i ku'i milxe birti lo
za'i mi do tugni .i ru'a lo da'i si'o se cfila cu nitcu lo
sevzi .ijebo lo za'i lo sevzi cu zasti cu pruce fo lo nu lo sucta cu
co'a sepli lo tolcfika

> [...]
> na cimni .i du'o la .gotamas. lo nunfasnu poi cimni cu du la
> .nirvanas. i ro na'e bo ri cu fasnu sau lo temci je canlu gi'e seni'i

ienai oiro'e .i lo'u lo nunfasnu noi cimni le'u se stidi ki'u lo du'u
no da poi na'e nunfasnu cu zasti

a'u ma na'e me lo za'i nunfasnu

> ku'i ru'a lo pagbu be lo ma'i na'e prane cu mo .i mu'a ma'i lo ciska
> djica lo xinmo poi nenri pagbu lo spofu penbi cu cfila fi lo nu
> ka'enai ciska

> lo manri cu nunzgana jicmu

go'i .iku'ibo ji'a pe'i lo manri cu jalge lo pu'u se jimte zgana tai
lo se jimte ganse .e lo jai se ra'i se sevzi

> [...]

> cenba .i lo munje na mulno lo ka ce'u farvi .i na prane .i ja'e bo
> cenba .i ji'a na cfila .i ja'e bo na sisti .i ze'e farvi

ni'i lo za'i no lo sidydatni cu zasti kei mi na krici lo si'o lo munje
cu se cfila kei tezu'e lo nunseldanfu be fa lo nu zgana lo za'i ro da
ru'i nunfasnu to na zei stodi

tijlan

to bu...@googlegroups.com
2009/12/13 codrus <letscli...@gmail.com>:

> mi tugni do lo du'u ro lo pagbu pe'a na stodi kei ro le zasti .i
> ku'ibo mi na'e jimpe lo do zu'o tolsetca je catlu lo pagbu po'o enai
> ro le zasti noi ru'a stodi

ro le zasti cu se smuni { each existence } enai { the whole of existences }
i ro le zasti cu pagbu
i ro le zasti na stodi ni'i lo ga'u selsku be do ( { ro lo pagbu pe'a
na stodi } )

> lo za'i tolsisti lo pu'u ro le zasti cu binxo

lo za'i broda cu me lo se lifri enai lo lifri

> je'e .ienai .i lo se lifri a lo munje na kamcfila ri'a lo za'i ko'a na
> pu terdu'a lo ko'a se djica .i za'a ly a my cu na dejni zo'e ko'a

na dejni ie
i ku'i la'e di'u na srana
i ly a my se vamji roroi lo nu zasti fa lo se menli je te vamji
i mu'a ganai lo se menli je te vamji remna cu zasti gi ly a my se
vamji lo ka xamgu ja xlali ja prane ja selcfi ja drata
i na cumki fa lo nu manri claxu jdice lo du'u xu kau ly a my selcfi
i ly a my ba'e ge selcfi gi prane
i lo munje cu me la'o { hologram }
i ro selkai pe lo munje cu fatci ju natfe simxu
i po'onai prane
i po'onai selcfi
i prane je selcfi

> ni'i lo za'i no lo sidydatni cu zasti kei mi na krici lo si'o lo munje
> cu se cfila kei tezu'e lo nunseldanfu be fa lo nu zgana lo za'i ro da
> ru'i nunfasnu to na zei stodi

{ no da roroi prane } na se smuni { ro da roroi selcfi }
i ia ba'e ge no da prane gi no da selcfi
i lo ka prane e lo ka selcfi cu manri lacri vamji
i ganai prane gi da te vamji
i ganai selcfi gi da te vamji
i va'o lo te vamji lo munje cu ba'e ge prane gi selcfi
i va'onai lo te vamji lo munje cu genai prane ginai selcfi
i la'e di'u se cmene la kunti no'u la'o { Emptiness } la gotamas
( http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%9A%C5%ABnyat%C4%81 )

> [...]
> nunmorsi na zasti gi lo nunjmive cu na ponse lo smuni .i va'i lo
> nunmorsi cu dunda lo smuni lo nunjmive soi vo'a vo'e

ie
i ku'i naku la'e di'u pamei jicmu lo jei lo nu da morsi cu je'a ji kau
na'e cfila
i mu'a da'i ganai la obamas noi steito jatna cu mrobi'o ca lo cabdei
gi su'o de te vamj lo dei fasnu lo ka cfila kei to'eki'unai ( {
despite } ) lo du'u lo nunmorsi cu sarcu lo nunjmive
i ge lo nunmorsi cu sarcu gi lo nu la obamas na cabdei mrobi'o cu sarcu
i va'o da lo nunmorsi cu na'e cfila
i va'o de lo nunmorsi cu je'a cfila
i va'o di lo nunmorsi cu no'e cfila
i di du la kunti noi farna ja vanbi lo bu'opre

> ienai oiro'e .i lo'u lo nunfasnu noi cimni le'u se stidi ki'u lo du'u
> no da poi na'e nunfasnu cu zasti

{ lo nunfasnu noi cimni } na.e { lo nunfasnu poi cimni }
i naku ro nunfasnu cu cimni

> a'u ma na'e me lo za'i nunfasnu

ge da cimni nunfasnu gi de na'e cimni nunfasnu
i du'o la gotamas da du la nirvanas po'o
i ro na'e bo ri se du de

naku mi pu casnu tu'a lo na'e me lo za'i nunfasnu

> go'i .iku'ibo ji'a pe'i lo manri cu jalge lo pu'u se jimte zgana tai
> lo se jimte ganse .e lo jai se ra'i se sevzi

ma paunai jimte lo nu zgana
i pe'i lo manri
i pe'i lo manri cu no'e jalge
i ge jalge gi se jalge
i ge lo manri cu jimte lo nu zgana gi cabo lo nu zgana cu rinka lo manri

> .i lo no cfila cu tai jicmu ki'u ma

mi na djuno
i puku mi retsku { ma manri lo nu ro da prane }
i je do dafsku { no cfila }
i mi se cfipu ki'u lo nu ge lo manri cu nunzgana jicmu gi la'e { no
cfila } ka'enai pe'i nunzgana jicmu
i la'e { no cfila } na nunzgana jicmu gi'e seni'ibo na manri lo nu ro da prane