ro cmevla cu se sruri lo depybu'i

selpa'i

to bpfk...@googlegroups.com
coi cmima be la kamni

ni'o .au pei mi'o jdice lo du'u ro cmevla cu se sruri lo depybu'i .i lo
nu da'i jdice ra cu se jalge lo ji'a nu zo la je zo lai je zo la'i je zo
doi jai se curmi fai lo ka pagbu lo cmevla

ni'o ga'a mi so'a jbopre cu zanru lo sidbo .i ku'i su'o jbopre cu simlu
lo ka denpa lo nu ba'e lo catni cu zanru kei pu lo nu da'i co'a pilno lo
cnino javni .i ja'o vajni fa lo nu mi'o jdice gi'e gasnu lo nu lo ca'o
na'e birti ka'e co'a je'a birti

ni'o .e'o ko cusku su'o pinka

mi'e la selpa'i mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i'e i mi zanru lo do se stidi

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Thu, Aug 6, 2015 at 1:05 PM, Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com> wrote:
i'e i mi zanru lo do se stidi

mi ji'a zanru

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
mi ji'a zanru sai

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
mi zanru .i ci'e lo nu na curmi zo la .ezo'e kei ma'a na tugysi'u lo jei zo
.laus. jo'u zo .ala'um. cu se curmi

mu'omi'e .pier.
--
gau do li'i co'e kei do

guskant

to BPFK
ie mi zanru

Adam Lopresto

to bpfk...@googlegroups.com
.i'e mi ji'a zanru

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
mi zanru

de'i li 2015:08:06 la selpa'i di'e ciska

selpa'i

to bpfk...@googlegroups.com
ni'o ze lo bi kamni cmima ba'o cmicu'a gi'e zanru (to pau .ei ma'a na'o
mo la .and. toi)

ni'o ca'e ro cmevla cu se sruri lo depybu'i .i je lo cmevla ka'e se
pagbu zo la je zo lai je zo la'i je zo doi

ni'o sa'e lo bi'u nai javni ca pagbu lo catni se zanru jbobau pe BPFK .i
ku'i za'o na pagbu lo jbobau pe LLG pu lo nu LLG ca lo bavla'i nunjmaji
cu jdice lo du'u co'a pagbu lo jbobau pe LLG

ni'o .ai mi finti lo uitki papri poi ve cusku lo se du'u mo'u jdice fi
lo cmevla javni .i ji'a .ai ba tu'itsku se pi'o lo .tu'iter.-zei-jaspu
pe BPFK .i mi djica lo nu zgana lo nu lo cecmu cu frati ma kau lo nu
BPFK co'a catni jdice su'o da

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
mi zanru lo ba'o nu uitki papri finti gi'e tu'itsku .iku'i lo si'o tu'itsku cu cizra .u'i iepei .i .ei jungau lo se ke ralju mriste je lo fircku girzu (to xo'o je ro pu .erve be la xuncku toi)

- mi'e durkavore mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
e'u pilno la'oi lojban_org poi jaspu i du'e pe'i da jaspu ca

selpa'i

to bpfk...@googlegroups.com
la durka cu cusku di'e
> mi zanru lo ba'o nu uitki papri finti gi'e tu'itsku .iku'i lo si'o
> tu'itsku cu cizra .u'i iepei .i .ei jungau lo se ke ralju mriste je lo
> fircku girzu (to xo'o je ro pu .erve be la xuncku toi)

lo nu tu'itsku na cizra mi .i li'a .ai benji lo nuzba lo ralju mriste je
lo drata vajni .i ku'i pu tatpydu'e ca lo prula'i nicte