zoi gy. culturally neutral.gy.

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i cylyly e lo papri pe lo purci uitki zi'e noi zoi zoi.tiki.lojban.org.zoi cu judri ke'a cu se pagbu zoi gy.Lojban is designed to be culturally neutral..gy. goi ko'a

i ku'i mi pu vimcu ri lo ralju papri pe lo cabna uitki noi zoi zoi.mw.lojban.org.zoi judri

i u'u mi ca na morji lo du'u makau pu pante lo nu la lojban cu kulnu nutli

i do jinvi ma i xu sarcu lo nu ko'a pagbu lo ralju papri pe lo cabna uitki

i ji'a ta'o ni'i ma la lojban cu kulnu nutli i ba'anai lo pamoi vlaste pu se jicmu lo liste pe la'oi zoi.Eaton.zoi zi'e noi li'ase'i na kulnu nutli

guskant

to BPFK
jo'au zantufa xi papipa
i lo nabmi cu remei

i pamai du'u xukau ca tu'a lo remoi be cylyly lu'u ji'a ko'a cu ca'irselzau
i remai du'u xukau ko'a mapti lo ralju papri be tedi'o la lojban.org lo ka zvati

i lo pamoi cu mapti byfy lo ka se casnu
i lo remoi cu mapti lo mriste ralju lo ka se casnu

i lo pamoi zo'u pe'i ko'a no'e satci fi lo ka se smuni lo fatci
i mu'a so'oroi ku da cusku lo se du'u lo gimste cu no'e kulnu nutli
i mi tugni fi la'e lo se go'i
i ku'i lo gismu cu se finti sepi'o lo algoritma no'u lo vopi'epavomoi be lo ckupau be cylyly
i lo nu go'i cu se zukte fi lo nu nutli
i mi smadi lo du'u lo pu finti be la lojban cu troci lo nu la lojban cu rauva'e lo ka nutli
i ku'i so'o ma'a jinvi lo du'u la'e di'u no'e se snada
i pe'i ma'a kakne lo nu lo nu troci cu ranji lo balvi ji'a
i mu'a ma'a kakne lo nu ma'a casnu zo ponjo e zo bambu e zo la'oi
i ja'o e'u galfi ko'a zoi gy Lojban is designed aiming at being neutral between cultures. gy

mu'o mi'e la guskant

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
mi tugni
i pe'i sarcu falo nu jmina lo simsa be zoi gy.Lojban is designed aiming at being neutral between cultures.gy. to i ku'i mi na mulno birti lo nu zabna bo glico jufra toi

i ju'i lo drata do jinvi ma

ni'o i ji'a e'u jmina lo srana be zoi gy.Lojban is a potential machine interlingua.gy. i ku'i mi nu'o troci lo ka ciksi lo simsa