Norm fazlası

ugur erol

to formatör
İl mem sitesinde 2. aşamanın duyurusu yayınlanmış ama 1. aşamanın sonuçları ortada yok. Gören duyan var mı arkadaşlar?

Adem Aslankabaklı

to bornova-fo...@googlegroups.com
Komik dimi :)

   #######################
   # Adem ASLANKABAKLI      #
  #    Karabağlar UZEM          #
 Fatih Eğitmeni / EBİTEFO
#######################

İl mem sitesinde 2. aşamanın duyurusu yayınlanmış ama 1. aşamanın sonuçları ortada yok. Gören duyan var mı arkadaşlar?

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Bornova Formatörleri" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruptan aboneliğinizi kaldırmak ve gruptan artık e-posta almamak için bornova-formator...@googlegroups.com adresine bir e-posta gönderin.

ugur erol

to formatör
10 saat ders olan okulda norm fazlasıyım, 0 saat ders olan yer çık görünüyordu. İlk açıkladıkları takvimde geçen cuma sanırım 2. aşamanın son günüydü. 2. aşamanın duyurusu var 1. aşamın sonucu yok. Nerden baksan tutulacak yeri yeri yok yapılan işlerin.

Date: Wed, 19 Mar 2014 11:10:18 +0200
Subject: Re: [Bornova Formator Grup] Norm fazlası
From: gozte...@gmail.com
To: bornova-fo...@googlegroups.com

burçak Bayar

to formatörler
Pes yani bende sinir oldum ha bugün ha yarın derken kaç gün oldu. Ben sonucu bilmiyorum ama ilden öğrenenler olmuş ayrıca bir arkadaş tayin istemedi resen atama yapmamışlar biz boşunamı istedik bilmiyorum.

From: ugur_e...@hotmail.com
To: bornova-fo...@googlegroups.com
Date: Wed, 19 Mar 2014 11:15:55 +0200
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için bornova-formator...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, bornova-fo...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

burçak Bayar

to formatörler
Norm fazlası arkadaşlar belki görmüşsünüzdür okullara yazı geldi 2. aşamada kimlerin tayin isteyebileceği yazıyor bilişimde hiç isim yok bu da hepimizin atandığı anlamına geliyor hayırlı olsun artık ne diyelim :((

Mehmet SAĞIT

to bornova-fo...@googlegroups.com
İlden telefonla öğreniliyor, norm fazlası olan arkadaşlar arayıp öğrendiler arkadaşlar. Isterseniz atama bölümüne bir arayın

Mehmet SAĞIT

Mustafa Murat Coşkun

to burçak Bayar, formatörler
Merhaba arkadaslar.

Norm fazlasi olup, Tayin istemedigi halde resen atamasi yapilmayan arkadasin bilgilerini verirseniz bir arastiralim. Dediginiz sekilde olmamasi lazim. Hemen hemen her ilcede norm fazlasi ogretmenden fazla acik kontenjan vardi.
Belirttiginiz gibi bir durum varsa bt atamalari tekrar yapilir.

Kolay gelsin.

Mustafa Murat COŞKUN