Hegyalja

Dévay Balázs

to boba...@googlegroups.com
Halihó!

Ehhez mit szóltok?

Van elérhető szállás is egész hétre olcsón:

A programok (eddig) jobbnak tűnnek, és bortermő vidék ;) Azt hallottam pár évvel korábbról, 60 Ft-ért csúcs borok decijét mérik ilyenkor.

Hozzászólások?

Csövi

Grubi

to boba...@googlegroups.com, Dévay Balázs
Kedves Balázs!

Látom nagyon hajtasz egy kényelmes fesztiválra. Én személy szerint a Tisza partot jobban kedvelem Tokaj-hegy lábainál. Évek óta oda járok és szeretem azt a helyet, az érzést és az egész hangulatot. A volton még nem voltam, de nem is nagyon vágyok rá, (megjegyzem, ott semmi vízpart nincs, hogy enyhítsd a nyári melegben felhevült tested). Az előadók eddig sem sokat számítottak, mármint a korábbi évek tapasztalatait nézve.
Egy szó, mint száz én maradnék a Hegyalja mellett. (Persze lehet, hogy a végén le leszek szavazva.)

Várjuk a többiek véleményét is (Atesz)?

Pápá

Héjja Attila

to boba...@googlegroups.com, Grubi, Dévay Balázs
Halihó!

Ezúton is boldog szülinapot Krisz!

Engem is a Tiszapart vonz jobban. Múlt héten láttam a hídról, hogy egy új strandot is kialakítottak az üdülőnél. A fellépők nekem azért számítanak, de eddig a hegyalja jobbnak tűnik. A soproni borvidék sem a szívem csücske, inkább a tokaji. A jegy is drágább (nem is kevéssel, amit még a nagyon olcsó bor sem hoz be) A szállást oszd meg, melyik jó árú, mert azt nem találtam, csak amihez buszozni kell.
Nem lenne rossz a fedeles alvótér, de ez a pár nap kibírható, még elég fiatalnak érzem magam hozzá, és azt hiszem, nem is lenne ugyanaz egy hűvös szobában ébredve. :D
Krisztiánnak hegyalján elég sok ismerőse összegyűlik.
Én hegyaljára szavazok.

Atesz

Dévay Balázs

to boba...@googlegroups.com
Háj evribádi!

Örülök, hogy ekkora nagy egyetértésre találtunk végül!

Szóval, a szállásról le kell mondanunk, mert későn kezdtünk neki a szervezkedésnek. Szomszédos településeken még van hely, de elég kényelmetlen az egész napra szükséges cuccainkat a hátunkon hordani a szállás távolsága miatt. Ez kényelmetlenebb lenne, mint sátrazni. Így marad a sátor.

Most nézegettem a térképen, hogy a közelben van Tállya. Be kéne ugrani odafelé egy kis pálinkáért. Megéri. Szavazatokat kérek! 236 km helyett 249 km távolságot jelent így a teljes út (13 km kitérő).

Csöcs

2011/3/30 <Kata....@cchellenic.com>

Hali!

Na lényeg a lényeg, a többség döntött, bár én kimondottan a Volt-ra szerettem volna menni, de a kedves páromnak fontosabb vagytok mint én, szóval remélem ez is hozzájárul majd a hegyaljai jó hangulatotokhoz.
pá, Kata

Bednár Kata
Vending kiemelt értékesítési
& OCS szolgáltatási vezető

Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
H-2330 Dunaharaszti, Némedi út 104.
Tel.: +36-24-500-368
Mobil: +36-30-468-5682
E-mail: kata....@cchellenic.com

Inactive hide details for Héjja Attila ---2011.03.29 23:30:47---Héjja Attila <hejja.attila@gmail.com>Héjja Attila ---2011.03.29 23:30:47---Héjja Attila <hejja....@gmail.com>

boba...@googlegroups.com

cc

Grubi <gruber.k...@gmail.com>, Dévay Balázs <bde...@gmail.com>

Subject

Re: Hegyalja

LEGAL DISCLAIMER: This e-mail contains proprietary information some or all of which may be legally privileged. It is for the intended recipient only. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author by replying to this e-mail. If you are not the intended recipient you must not use, disclose, distribute, copy, or print this e-mail.

E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore does not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission.

Please think of the environment before you print this message and any attachments.

Héjja Attila

to boba...@googlegroups.com, Dévay Balázs
Hali!

Sajnálom, hogy így jön össze, későn kezdtük a szállásfoglalást. :( Kata ne haragudj, ez nem ellened szól. Ezt a kiruccanást már elég régen tervezzük a fiúkkal. Én is örültem volna 1-2 nap kultúr-körülménynek, de annyira nem akarok magamnál lenni, hogy felfogjam a tisztaság és komfort hiányát. Foltos gatyában, fűszálakkal tűzdelt hajjal, koszos körmökkel, mámoros részegségben szeretnék kiballagni térből és időből, és ott találkozni Veletek és a Szent Anyacsavarral! Remélem a lányok így is csatlakoznak 1-2 napra a hippikhez!

A pálinkát már hogy lehetne visszautasítani??? :)

Üdv,
Atesz

Flóra Szűcs

to boba...@googlegroups.com
Helló Mindenkinek!

Én eddig se vágtam miről szervezkedtek.Úgy volt megbeszélve hogy Hegyalja-fest kan buli.
Na már most ebből kiindulva tény hogy nem lehetünk ott (végig).
Már mondtam 1 napra leugrok hozzátok és viszek kellő mennyiségű muníciót a részeg disznóknak.
Persze egy napra én is azzá válok

Srácok ugye azt nem gondoljátok komolyan, hogy az urbán stílus jobban vonz mint a nomád style?

Nők ide vagy oda, ennyit megérdemelnek a férfiak is, öt nap nem a világ vége. Utána úgy is meghálálják, mert jó kiskutyák.

Csók a team-nek .

Ui: Atesz, Grubi szombaton megint elengedte a buszt az orrúnk előtt. A 61 villamost megnézzük mikor indul,látjuk egy óra múlva. Tovább megyünk és 2 másodperc múlva elsuhant a villamos mellettünk. Óra át állítás.

Héjja Attila

to Kata....@cchellenic.com, boba...@googlegroups.com, bde...@gmail.com, Grubi
Hi,

Tényleg kan buli volt eddig. Nem értem az egészet.

2011/3/30 <Kata....@cchellenic.com>

Szia!

Tudom, hogy nem ellenem szól, azt mondjuk pont le is szarnám, hogy Balázson kívül ki osztja a véleményem, de valahogy az ő véleményétől nehezen függetlenítem magam. Még szerencse, hogy neki ez nem esik nehezére. Mérhetetlen csalódást okozna, ha ő is az általad leírt módon tervezné ezt a hetét, már csak azért is, mert nekem már megvan a bérletem a Hegyaljára, nem tudom rajtam kívül ki mennyire aktivizálta magát.

[...]

Inactive hide details for Héjja Attila ---2011.03.30 10:59:24---Héjja Attila <hejja.attila@gmail.com>Héjja Attila ---2011.03.30 10:59:24---Héjja Attila <hejja....@gmail.com>

    boba...@googlegroups.com

    cc

    Dévay Balázs <bde...@gmail.com>

[...]