העברת כספים אל bistamp

Boaz Rymland

to bitcoin-il
היי,

בהמשך לשרשור של העברות כספים, לאומי סמרבים להעביר לי כסף לחשבון שלי ב- bistamp, אחרי שלפני חצי שנה לא היתה להם בעיה. לא שזה הפתיע אותי, אל זסה מעצבן. הפקידה בטלפון חצי גימגמה וכל מה שיכלה לומר בחצי פה זה שזו מדיניות של הבנק והיא קשורה להוראות של בנק ישראל, כמו גם שזה תקף לכל הבנקים (לפחות למי שממלא אחרי הוראות בנק ישראל, לדבריה).

כאמור, לא מפתיע.

השאלה היא מה עושים, בשני מישורים:
1. איך מעבירים את הכסף בכל זאת?
2. האם מישהו יודע על טיפול "מערכתי" שנעשה בנושא? תביעה ייצוגית? (כל עוד אני מלבין הון, לא מממן מדינות אוייב, מה זה החינוך הכפוי הזה???). האם זה המצב גם במדינות בחו"ל?

תודה,
בועז.

Michael K

to bitco...@googlegroups.com
לרון גרוס היתה התנסות עם בנק גרמני, אולי תזכיר לנו איך הלך ?

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com
תראו,

אפשר לפתוח בנק בגרמניה (הבא שעושה את זה שיתעד את התהליך בוויקי!).
לא צריך לנסוע לגרמניה בשביל זה, קופצים פה לת"א ויש מישהי בחו"ל - nav...@bnyid.info - שעוזרת עם זה באופן פרטי.

אני אישית עוד לא בחנתי את השאלה מה יקרה אם אני אעביר סכום כסף גדול לבנק הזה (דויטשה בנק), אלא השתמשתי בו להעברות קטנות יחסית.

אפשר להעביר מהחשבון שלך בלאומי לחשבון שלך בדויטשה לחשבון שלך בביטסטאמפ ולבסוף לביטקוין.
לי אישית הבנק שלי (מזרחי) כבר עושה כל כך הרבה צרות, שהתחילו לשאול אותי שאלות למה אני מעביר כסף בין דויטשה לישראל.
"למה אתה צריך את הכסף כאן? מה אתה מתכוון לעשות איתו?"

חצופים!

לכם אני מציע לעשות את זה בתמימות. להעביר סכום אחר ממה שניסית להעביר ל-bitstamp כדי שלא יקפוץ להם מול העינים.
ולא לשקר להם!!!

אבל לא חייבים לענות בצורה מלאה ומפורטת. כשאותי שאלו "מה מקור הכסף" על העברה נכנסת מדויטשה הקפדתי לא לשקר אבל גם לא להגיד את המילה ביטקוין. אמרתי להם "זה חשבון בנק אישי שלי בגרמניה". בגדול "תפסיקו לדחוף את האף" אבל בצורה קצת יותר מנומסת.

זהו. אשמח אם מישהו יקח את הפוסט הזה ויכין מדריך מסודר.

יש כאן תיעוד של ההיסטוריה שלנו ושלי עם הבנקים - אתם יותר ממוזמנים להוסיף תקריות שקרו לכם.

אה, ותדרשו את הכל בצורת מכתב רשמי. ואם מסרבים לתת לכם אחד, תדרשו יותר חזק ותאיימו בעורכי דין.

Ron Gross
Mastercoin Executive Director
Schedule my time at meetme.so/RonGross

--
‏קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'Bitcoin Israel' בקבוצות Google.
‏כדי לבטל את המנוי לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה הודעות דוא"ל, שלח הודעת דוא"ל אל bitcoin-il+...@googlegroups.com.

Boaz Rymland

to bitcoin-il
בקיצור, יש פה תביעה ייצוגית חביבה לעורך דין זריז, או סתם תביעה משותפת (כי אין המון "קליינטים" שנפגעו מזה בפועל אז לא ברור לי אם ייצוגית מתאים פה, אבל אלע"ד - "אני לא עורך דין"...).
ביקשתי אצל נציגת השרות של לאומי מכתב רשמי ובו סיבת הסירוב, אחרי הגימגום שלה והיא אמרה שרק בסניף הבנק שלי מנפקים את זה כי זה צריך לעבור דרך המחלקה המשפטית.

לעניות דעתי, ו-אלע"ד, יש פה חוצפה פלילית, הייתי קורא לזה, התערבות בחופש שלי לעשות עם הכסף שלי מה שאני רוצה בהנחה שאני לא מלבין הון, לא מסייע למדינות אויב/ארגוני טרור או עובר על חוק אחר. ברור שהבנקים והפיקוח על הבנקים (כנראה, לפי מה שנאמר לי בטלפון שזו הוראה של בנק ישראל) מנצלים את הראשוניות של המסחר בביטקוין כדי לחנוק אותו בצורה לא חוקית ולא לגיטימית, בלי שתהיה התרעמות גדולה מדי. עוד דוגמא לשיטת מצליח.

עד שכאמור יקום עו"ד שיתבע להם את הצורה, כולל נזקים. אגב, בהחלט אפשר לתבוע נזקים. על פניו נראה שצריך להוכיח שהיה לכם כסף נזיל לפני כמה חודשים, שרציתם וסורבתם להעביר כסף לבורסות המסחר, ולשינוי הגדול בערך המטבע. ברור שהייתם יכולים להפיק רווח. זה בכיוון של נזק למשקיע פוטנציאלי. כמובן אפשר לטעון שחוסר היכולת להשיג את המטבע פגע בעיסוקככם וכו' וכו' - כיד הדימיון.

Amnon Gilboa

to bitco...@googlegroups.com
מבלי להתייחס כרגע לאפשרות להגיש תביעה, כמה נקודות להבהרה לגבי התנהלות דרך דויטשה בנק:
1. האם פשוט לפתוח אצלם חשבון?
2. האם פשוט לקבל ולשלוח דרכם דולרים ארהב או שצריך לממש/לסחור ביורו?
3. עד כמה תשובות בסגנון "העברת כספים מחשבוני הפרטי בגרמניה" מספקות את פקידוני-טיעוני-נגד-הלבנת-הון?

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com

2013/11/13 Amnon Gilboa <amnon....@gmail.com>

מבלי להתייחס כרגע לאפשרות להגיש תביעה, כמה נקודות להבהרה לגבי התנהלות דרך דויטשה בנק:
1. האם פשוט לפתוח אצלם חשבון?
כן. מאוד פשוט, שוכרים את הבחורה שהזכרתי והיא מסבירה ומטפלת בתהליך.

2. האם פשוט לקבל ולשלוח דרכם דולרים ארהב או שצריך לממש/לסחור ביורו?

כנראה שזה פשוט, אבל לי אין ניסיון בזה. בארה"ב אולי עדיף Coinbase.

3. עד כמה תשובות בסגנון "העברת כספים מחשבוני הפרטי בגרמניה" מספקות את פקידוני-טיעוני-נגד-הלבנת-הון?

במקרה שלי שום דבר כבר לא יספק אותם כנראה. כל עוד לא מכירים אתכם בבנק זה יעבוד לזמן מה.
בתקווה יהיה פיתרון תשתיתי יותר בקרוב.

Stas Oskin

to bitco...@googlegroups.com
Seems good opportunity for MasterCoin distributed exchange, provided we manage to solve fiat-to-crypto problem.

ay...@yona3.com

to bitco...@googlegroups.com
גם אני נתקלתי באותה התגובה היום לגבי bitstamp' , לאחר שבעבר לא נתקלתי בהתנגדות.
מן הסתם ביקשתי לדבר עם מישהו יותר למעלה בסולם ההוראות וכן מכתב רשמי מהבנק לגבי הסירוב.
אדע יותר ביום ראשון.
אגב, המנהלת מחלקה שלי בבנק הציעה לי בעצמה את לשלוח את הכסף דרך חשבון אחר שלי בחו"ל.

Boaz Rymland

to bitcoin-il
רק לעדכן קלות, יצר איתי קשר עו"ד שבודק את נושא התביעה הייצוגית. אולי חלקכם מכיר אותו, אולי לא. אעדכן כשיהיה לי מה. לצערי אין לי זמן להתעסק עם זה.

2013/11/14 <ay...@yona3.com>

the...@gmail.com

to Bitcoin Israel
טוב כל ה THREAD הזה ממש ישן.
מעניין אותי אם בסוף היתה תביעה בסוף ? גם אני קיבלתי סירוב העברה מביטסטאמפ ללאומי.
מישהו הצליח להעביר מביטסאמפ ישירות לחשבון בארץ באיזשהוא בנק ?
ראיתי גם את דף הוויקי בנושא...

Glenn N

to Bitcoin Israel

i am an experienced Sender / verified flasher

MT103/202 DIRECT WIRE TRANSFER
PAYPAL TRANSFER
CASHAPP TRANSFER
ZELLE TRANSFER
TRANSFER WISE
WESTERN UNION TRANSFER
BITCOIN FLASHING
BANK ACCOUNT LOADING/FLASHING
IBAN TO IBAN TRANSFER
MONEYGRAM TRANSFER
IPIP/DTC
SLBC PROVIDER
CREDIT CARD TOP UP
DUMPS/ PINS
SEPA TRANSFER
WIRE TRANSFER
BITCOIN TOP UP

NOTE; ONLY SERIOUS / RELIABLE RECEIVERS CAN CONTACT.

DM ME ON WHATSAPP FOR A SERIOUS DEAL.
+12098765335