יש טעם למכור BTC עכשיו?

SyRenity

to bitco...@googlegroups.com
נראה שאנחנו בבועה שוב - יש טעם לדעתכם למכור חלק מהאחזקות בביטקוין?

Gilad

to bitco...@googlegroups.com
למה לדעתך אנחנו בבועה ?
מדד הפחד מרקיע שחקים. העליות והירידות חדות במיוחד.
אני עדיין מאמין שבטווח הארוך הביטקוין עולה.
לפי דעתי הביטקוין הגיע אתמול ל 33 בגלל תסמונת העדר והפחד שהוא יתרסק.
אני גם מאמין שהוא עצר שם כי השוק מאמין מספיק בערכו של הביטקוין והפסיק למכור.

אנחנו נהיה עדים לעוד הרבה רכבות הרים כאלה.
כל שנשאר הוא לחגור, להרים ידיים באויר ולהנות מהחוויה.

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'Bitcoin Israel' בקבוצות Google.
כדי לבטל את המנוי לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה הודעות דוא"ל, שלח הודעת דוא"ל אל bitcoin-il+...@googlegroups.com.

--
gILisH

SyRenity

nir...@walla.com

to bitco...@googlegroups.com
On Thursday, March 7, 2013 12:18:57 PM UTC+2, SyRenity wrote:
> נראה שאנחנו בבועה שוב - יש טעם לדעתכם למכור חלק מהאחזקות בביטקוין?

וכמו הרבה הדברים, התשובה היא - תלוי!

אתה צריך לשאול את עצמך מספר שאלות: למה קנית מראש את המטבע ("השקעה", ספקולציה, שימוש), מהו טווח הזמן של הפעולה (ימים, שבועות,...) מה השימוש האלטרנטיבי בכסף (כסף ששוכב בחשבון ללא שימוש, כסף שהיה יכול מוצא על צריכה, כסף שהיה יכול לשמש להשקעה, חיסכון) ולבסוף, מהו טווח הזמן שאתה יכול לא לממש את המטבע.

כל זה מביא אותנו להרבה אפשרויות, כדי לצמצם אפשר אולי רק לדבר על זמן קצר וארוך במובן הרחב של המילה (שכולל מספר אלמנטים).
אם יש לך זמן, אין טעם בכלל להסתכל על השערים היומיים שבועיים, חודשיים - אם המטבע יעלה (כמו שצפוי) - זה ממש לא משנה אילו תנודות יהיו בדרך. אם המטבע מתרסק - כל הבאסה.
אם אין לך זמן (זמן קצר) - אני בכלל הייתי נפטר מהכל והולך לנכסים בסיכון נמוך (הרבה יותר נמוך).

שיהיה בהצלחה

doron greenfeld

to bitco...@googlegroups.com, nir...@walla.com
כמובן שכדאי לך גם לשאול את עצמך כמה כסף השקעת וכמה הוא שווה היום.
והאם אתה מוכן לקחת את הסיכון על הכסף שהכנסת.
תמיד אתה יכול למכור בסכום שהשקעת מלכתחילה, וכך אתה נשאר עם כספי הרווח שלך בלבד
בתוך המשחק הפיננסי.

בתאריך יום חמישי, 7 במרץ 2013 13:30:32 UTC+2, מאת nir...@walla.com:

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com, nir...@walla.com
"כמה השקעת" זה פרמטר שבכלל בכלל לא רלוונטי.
אני לא אכנס לוויכוח על זה כאן כי יש אנשים שפשוט לא מסכימים על זה באופן יסודי (והם טועים), אבל הפרמטרים הרלוונטים הם:

1. סך כל הנכסים שלך
2. הצרכים שלך (נניח האם אתה מתכנן לקנות אוטו / לעשות ילדים בקרוב)
3. הגיל שלך ותוחלת החיים
4. התפלגות ההשקעות הנוכחית שלך באחוזים

אולי יש כמה פרמטרים ששכחתי, אבל מה שבטוח זה שמתי נכנסת לביטקוין וכמה השקעת במקור פשוט לא רלוונטי.

2013/3/7 doron greenfeld <dorongr...@gmail.com>

[...]

SyRenity

to bitco...@googlegroups.com, nir...@walla.com
אז אתה אומר שזה לא משנה מתי נכנסים להשקעות ארוכות תווך, כי התיק צומח בכל מקרה?

מה לגבי אלו שקנו יותר BTC כאשר הוא היה 4-5 לדוגמה?

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com, nir...@walla.com
אני לא כתבתי שהתיק צומח בכל מקרה.
אני אומר שאם תחשוב על זה קצת לעומק, תבין שהסיבה היחידה שיהיה לך אכפת מתי נכנסת / בכמה קנית היא סיבה פסיכולוגית.
אתה רוצה להרגיש טוב עם עצמך כי הרווחת, או מרגיש פחות טוב כי הפסדת ...
אבל בנוגע להחלטות על איך להרכיב את התיק שלך, הרגשות האלה לא רלוונטים.

Stas Oskin

to bitco...@googlegroups.com
יש בזה משהו, אם מבטלים את עניין הכניסה לעניין, בהחלט כל יותר לחשוב על רווח והפסד לתווך ערוך.

מצד שני, אם נכנסת והמטבע\נייר ערך\משהו היה בבועה ונפל לעורך זמן ולא יחזור יותר, אז כן יש לזה משמעות בדעתי.

2013/3/7 Ron Gross <ron....@gmail.com>

--
קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום כמנוי לנושא בקבוצה "Bitcoin Israel" ב'קבוצות Google'.

SyRenity

to bitco...@googlegroups.com
אפרופו, קראתי בפוקס את מה שכתבת פה:
http://ripper234.com/p/should-i-invest-in-bitcoin/

זה די מתקשר למה שדיברנו פה, ואכן נותן סיבה טובה להחזיק בביטקוינים, ולאט-לאט להגדיל את האחזקות, מבלי להסתכל על קפיצות יומיות

Oren E

to bitco...@googlegroups.com
שימו לב שגם בעקבות הבאג שהתגלה בביטקוין (התפצלות הבלוק), המחיר לא ירד משמעותית, וחזר לעלות לאחר זמן קצר.
לטעמי זה סמן לכך שהמטבע עדיין בהתחזקות וימשיך ככה. להערכתי יש סיכוי טוב שנגיע ל-100 לפני סוף השנה.

אני עשיתי עד כה כמעט 300 אחוזים בכמה חודשים. לו רק הייתי יודע  הייתי שם יותר.. :)

בתאריך יום חמישי, 7 במרץ 2013 18:18:57 UTC+8, מאת SyRenity: