נא להוסיף עסקים שמקבלים ביטקוין לוויקי

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com
פנייה לכל בעלי העסקים שמתחילים לקבל ביטקוין:

1. קודם כל תוסיפו את העסק שלכם לעמוד הוויקי. בשביל זה צריך ליצור משתמש, להקליק על "עריכה", ופשוט להוסיף את העסק במקום המתאים.
2. רק אח"כ הגיבו לשירשור זה עם פרטי העסק.

מומלץ לא לדלג על שלב 1, כי אז העסק שלכם מתווסף למדריך העדכני ולא נאבד איפשהו בשרשור.
המטרה היא לבנות מדריך מקיף בדומה למדריך באנגלית.

אני נועל את השרשור הקודם, ופותח את זה, כדי שאנשים יקראו את ההוראות החדשות (לא ניתן לערוך הודעות ישנות).

nagas...@gmail.com

to bitco...@googlegroups.com
שבט אחים, אוהל אירוח בגליל התחתון, הינו עסק התיירות הראשון בארץ המקבל ביטקוין.
עוד פרטים כאן:
http://www.shevet-ahim.co.il/

נשמח לראותכם אצלנו!

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com
בבקשה תוסיפו את עצמכם בוויקי ולא בשרשור זה (קראו את ראש השרשור).

2013/4/3 <gi...@appli.co.il>
http://www.Appli.co.il/, פיתוח אפליקציות כולל ארנק ומערכת תשלומים לסלולר....

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'Bitcoin Israel' בקבוצות Google.
כדי לבטל את המנוי לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה הודעות דוא"ל, שלח הודעת דוא"ל אל bitcoin-il+...@googlegroups.com.

ay...@yona3.com

to bitco...@googlegroups.com
טוב, לאחר שהוספתי לוויקי.
יש מסעדה בכרם שמגישה אוכל ביתי איכותי עם בעלים/טבחית מקסימה.
קוראים למקום גלבי ולאחר ששכנעתי את ענת לקבל ביטקוין, מה שאתם יכולים לעשות זה לעבור מתי שאתם בסביבה ולראות אם מתאים לכם לאכול עבור ביטקוינים.
אין שם מערכת גבייה מתוחכמת, רק קוד QR שמאפשר לענת לקבל סמס על כל כניסה של ביטקוין.
בתיאבון

Ron Gross

to bitco...@googlegroups.com
מגניב, פירסמתי בפייסבוק.

Ron Gross
Co-Founder & CEO @ bitBlu
bitli.st    |    bitblu.com    |    ripper234.com

2013/7/16 <ay...@yona3.com>

ıuoʎ

to bitco...@googlegroups.com
בעקבות הפרסום פה הלכתי למקום של ענת וזה ממש אחד המקומות הטובים וכל כך קרוב לבית.
אז תודה לאייל שגם פרסם פה ובכלל שיכנע את ענת לקבל ביטקוין :-).

אני אשמח לשמוע איך העיניין הזה של הSMS בתשלום עובד ולראות אם אפשר להציע את זה לעוד עסקים קטנים.

2013/7/16 Ron Gross <ron....@gmail.com>
Message has been deleted

lia.gu...@gmail.com

to bitco...@googlegroups.com, ron....@gmail.com
בתאריך יום ראשון, 17 במרץ 2013 12:56:30 UTC+7, מאת Ron Gross:

שלום לרון ולכולם,

ישנו אתר חדש שמאפשר הוספת עסקים שמכבדים ביטקוין בישראל עם מפה אינטרקטיבית וסינון מקומות לפי מיקום ומרחק, ניתן להוסיף כמעט כל פרט של מידע נדרש על העסק, כולל תמונות, תאור, תוכן וקישורים לרשתות חברתיות.

האתר חינמי לגמרי, וגם אין הגבלה למקומות שאפשר להוסיף ועובד מצויין גם על סמארטפונים, אפילו ישנה אפשרות לשלוח את הכתובת ישירות לוויז :-)

בקיצור לכל מי שמעוניין לשים את עצמו על המפה הייתי ממליצה להוסיף את עצמו שם ולשתף..

לאתר קוראים גו קוינס.. http://www.gocoins.co.il

פשוט ללחוץ שם על הוסף מקום, להרשם ולמלא את פרטי העסק..

בכיף..
ליה גורביץ

ami...@gmail.com

to Bitcoin Israel, ron....@gmail.com
אתר זיפי מאפשר לקנות בביטקוין ולהזמין כל מוצר מאיביי, אליאקספרס או אמזון.
כנסו לראות : https://www.zipy.co.il

Ofer Rotem

to Bitcoin Israel, ron....@gmail.com, ami...@gmail.com
אהלן, לא ראיתי איפה אפשר להזמין בביטקוין. כשאני רוצה לבצע רכישה יש לי רק אופציה של כרטיס אשראי.
מצ"ב צילום מסך.
Capture.PNG

Amiel Riss

to bitco...@googlegroups.com, ron....@gmail.com
יש להירשם לפני הרכישה לאתר ולהמיר ביטקוין ליתרת זיכוי באתר.

Inline image 1

 Sent with Mailtrack

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לנושא בקבוצה 'Bitcoin Israel' של קבוצות Google.

בברכה, עמיאל ריס

טלפון: 0507704883
דוא"ל: a...@zipy.co.il
אתר: www.zipy.co.il
bitcoin.png

Ofer Rotem

to bitco...@googlegroups.com, Ron Gross רון גרוס ביטקוין
אה, מגניב, תודה :)

Glenn N

to Bitcoin Israel
i am an experienced Sender / verified flasher

MT103/202 DIRECT WIRE TRANSFER
PAYPAL TRANSFER
CASHAPP TRANSFER
ZELLE TRANSFER
TRANSFER WISE
WESTERN UNION TRANSFER
BITCOIN FLASHING
BANK ACCOUNT LOADING/FLASHING
IBAN TO IBAN TRANSFER
MONEYGRAM TRANSFER
IPIP/DTC
SLBC PROVIDER
CREDIT CARD TOP UP
DUMPS/ PINS
SEPA TRANSFER
WIRE TRANSFER
BITCOIN TOP UP

NOTE; ONLY SERIOUS / RELIABLE RECEIVERS CAN CONTACT.

DM ME ON WHATSAPP FOR A SERIOUS DEAL.