35s5 window replacement

Skip 35s5

May 29, 2008, 3:16:15 AM5/29/08
to Beneteau Owners
Has anyone replaced the six, fixed coach roof windows on a 35s5? We
are going to undertake this project on ours and would like any advice
from someone who has done this...

Thank you,
Richard

michael puig

May 29, 2008, 9:40:00 AM5/29/08
to Benetea...@googlegroups.com
wow, thats going to be an interesting job. Does Beneteau still have
them? Broke a side hull port on a 321 - once you get them out - you glue
them back in - cant remember what type of glue - factory gule was
stronger that the window though. Good luck.

Skip 35s5

May 30, 2008, 5:25:21 AM5/30/08
to Beneteau Owners
Fortunately for anyone looking to replace the unique coach roof
windows on the 35s5, Beneteau does still have them. They do not stock
them in North Carolina, but they are available from Beneteau in
France. We ordered ours earlier this month and were told they take 4
to 6 weeks from time of placing order to arrival in the US. Also
included with our order is the necessary adhesive and the primer
kit...

Larry Cohan

May 30, 2008, 9:24:16 AM5/30/08
Skip 35s5 wrote:
Fortunately for anyone looking to replace the unique coach roof
windows on the 35s5, Beneteau does still have them.  They do not stock
them in North Carolina, but they are available from Beneteau in
France.  We ordered ours earlier this month and were told they take 4
to 6 weeks from time of placing order to arrival in the US.

There is a great place in Annapolis called Maritime Plastics (clickable link) that custom-made replacements for me using the old ones as the model.  You could not tell them apart.  They also sold me the proper adhesive and gave me an instruction sheet for how to do it.  Alternatively, they will install them.

Since it only took a few days to make them, my duct tape windows weren't up very long.  :-)

Since their primary business is making custom plastic parts for boats -- they know what they're doing.  I was impressed by their knowledge of what to do.

They also shaved down my swollen rudder bearings.

Larry

Benny35

Jan 21, 2018, 9:07:10 PM1/21/18
to Beneteau Owners
Larry, I’m interested in doing the same to my 35s5. What should I plan to budget for this? Any help you can provide would be greatly appreciated.

Thanks,

Heath

Hood Christopher

Jan 22, 2018, 5:25:48 AM1/22/18

Subject: Re: {Beneteau Owners} Re: 35s5 window replacement
To: "Beneteau Owners" <benetea...@googlegroups.com>
Date: Monday, January 22, 2018, 4:07 AM
--
Largest Beneteau group, over **1121
** members and growing.

if you have a list management question
---
You received this message because you
are subscribed to the Google Groups "Beneteau Owners"
group.
To unsubscribe from this group and stop
receiving emails from it, send an email to
beneteau-owne...@googlegroups.com.
For more options, visit
https://groups.google.com/d/optout.2 dec. - Romania declara razboi S.U.A.7 dec. - Atacul surpriza al fortelor japoneze la Pearl Harbour. S.U.A. intra in razboi. - Ofensiva japoneza in Extremul Orient dec. - Lupte in Nordul Africii. Britanicii reiau Benghazi si Tobruk.

Buttler Mattie

Jan 23, 2018, 3:01:29 AM1/23/18

To: benetea...@googlegroups.com
Date: Monday, January 22, 2018, 12:25 PM
https://groups.google.com/d/optout.nirea a fost salutata si recunoscuta de nationalitatile din Transilvania. La 8 nuarie 1919 Comitetul Central Sasesc a recunoscut la Medias actul de la decembrie 1918. in acelasi sens s-au pronuntat reprezentantii populatiei evreiesti inuarie 1919 Congresul svabilor de la Timisoara august 1919 Consiliul National 'agh ar de la Targu Mures. Pozitia cercurilor democratice maghiare fusese primata inca de la finele anului 1918. intr-un manifest din 3 noiembrie 1918 se Jblinia ca: Fata de natiunile surori nu avem nici o pretentie.- si noi ne consideram o apune reinnoita o forta acum eliberata pe ruinele monarhiei. Ne trezim usurati la instiinta faptului ca nu mai suntem fortati sa fim stalpii asupririi. Sa traim unul langa 'tul in pace... . Refuzul autoritatilor maghiare de a recunoaste insa hotararea de lire a romanilor si Consiliul Dirigent permanentele amenintari proferate de Bela un la adresa Romaniei reintregite ca si atacurile armatei maghiare impotriva imanilor din Transilvania au impus participarea armatei romane la campania din 919. Dupa o ofensiva in Transilvania si pe Tisa in august 1919 armata romana ifrangand fortele maghiare a patruns in Budapesta.

Buttler Mattie

Jan 24, 2018, 3:34:58 AM1/24/18

To: benetea...@googlegroups.com
Date: Tuesday, January 23, 2018, 9:57 AM
https://groups.google.com/d/optout.on Luca Caragiale88faptul ca in cadrul sau se formasera nu numai Titu Maiorescu ci si multi alti reprezentanti de varf ai intelectualitatii romane din epoca. Principala tribuna de manifestare a ideilor acestei societati au constituit-o Convorbirile literare . Reactia impotriva pozitiilor junimiste s-a cristalizat in jurul revistei Literatorul condusa de Alexandru Macedonski. Polemica de idei s-a purtat preponderent pe taramul esteticului Literatorul promovand curentul parnasianismului si simbolismului.

Swanson Manuel

Jan 24, 2018, 9:46:32 PM1/24/18

To: benetea...@googlegroups.com
Date: Wednesday, January 24, 2018, 10:34 AM
https://groups.google.com/d/optout.efugiul in Moldova si continuarea rezistentei au fost grevate de numerosii raniti si bolnavi de conditiile precare de igiena si de asprimea iernii. Tifosul exantematic a facut ravagii afectand peste 30 000 de oameni. La lasi s-a organizat un guvern national in care au intrat si unii conservatori in frunte cu Take lonescu. Pentru a mobiliza poporul la apararea tarii se impuneau unele reforme de structura. in lunile martie-aprilie 1917 data fiind si situatia din Rusia unde tarismul fusese inlaturat regele Ferdinand a promis solemn infaptuirea a doua mari reforme - cea electorala si agrara. in vara aceluiasi an Parlamentul reunit la lasi a decis modificarea constitutiei pentru a oferi temei legal reformelor preconizate. in aceste conditii foarte grele pentru tara guvernul roman a acceptat sa depuna in Rusia spre pastrare tezaurul national ce cuprindea arhivele valuta valon mari lingouri de aur tezaurul Casei Regale obiecte ale Mitropoliei Ungro-Vlahiei.