Flashing BBB over microUSB

DragosP

to BeagleBoard
Can BBB eMMC memory be flashed over microUSB? Is there any documentation or links to describe the steps for this process?

Thank you.

Robert Nelson

to Beagle Board, pana...@gmail.com
On Wed, Jan 4, 2017 at 9:44 AM, DragosP <pana...@gmail.com> wrote:
> Can BBB eMMC memory be flashed over microUSB? Is there any documentation or
> links to describe the steps for this process?

https://github.com/ungureanuvladvictor/BBBlfs

Regards,

--
Robert Nelson
https://rcn-ee.com/

aroc...@yahoo.com

to beagl...@googlegroups.com

On Wed, 1/4/17, Robert Nelson <robert...@gmail.com> wrote:

Subject: Re: [beagleboard] Flashing BBB over microUSB
To: "Beagle Board" <beagl...@googlegroups.com>
Cc: pana...@gmail.com
Date: Wednesday, January 4, 2017, 5:47 PM
To view this discussion on the web visit
https://groups.google.com/d/msgid/beagleboard/CAOCHtYgYSUTTuVcFoyQugDuCpcsif3KTgYqJrZj6L5iJrqAUiw%40mail.gmail.com.
cum frati romani cu aceeasi intelepciune cu acelasi patriotism care ati aratat ieri la 11 iunie trebuie sa ne purtam si de acum inainte nu e destul ca am dobandit libertatea trebuie sa ne aratam si vrednici de dansa trebuie sa stim a pastra cerescul dar. Ceea ce dar trebuie facut mai nainte este organizatia unei guardii nationale spre pastrarea linistii si bunei oranduieli. Tot romanul isi va varsa cu bucurie cea mai dupa urma picatura de sange pentru patria sa si nici o putere omeneasca nu ne va putea rapi cerescul dar ce am dobandit...