Wat doet mijn maibox overlopen?

Ansoms Luc

Je kan kiezen: 1 berichtje gepost in ocharme 4 nieuwgroepen over een
site die ik dus niet meer ga vernoemen, of een 3tal "personen" die het
nodig vinden om hier 200 keer op te reageren?
Voor mij is deze case closed, en voor diegenen die vinden dat de site op
niks trekt, so what, bezoek hem dan niet he.
Wie spamt er hier wie eigenlijk?

Groetjes!

Underground

In article <396071B5...@pandora.be>, Ansoms Luc
<mech...@pandora.be> wrote:

over wat heb jij het eigenlijk ? replyen op een thread maakt het leven
makkelijker hoor...

Giziziz

Luccie shut the fuck up..met uwe gratis site...
gij zijt de spammer dus fuck off...
Manneke gij hebt wel lef zenne...eerst met zijne superslechte site beetje
gaan spammen en daarna nog eens gaan zagen dat er teveel replys zijn....
lees eens een FAQ over ngs ==> READ THE FUCKIN RULES ...sucker

"Underground" <Under...@neverland.org> schreef in bericht

Ansoms Luc

Giziziz wrote:

> [...]
> gaan spammen en daarna nog eens gaan zagen dat er teveel replys zijn....
> lees eens een FAQ over ngs ==> READ THE FUCKIN RULES ...sucker

Gijsje jong, ik ga nog 1 keer op u reageren:

1. Weten ze op de KUL dat ons Gijsje een stalker is in zijn vrije tijd?
2. Als je vindt dat onze site sucks, waarom bezoek je ze dan regelmatig (ja, dat
kunnen wij zien)
3. Stalken is strafbaar, je zult wel weten over wat ik het heb...
4. Indien dit aanhoudt zal onze raadsman de nodige gerechtelijk stappen
ondernemen.

Ik hoop dat ik duidelijk was.

Giziziz

gij zit precies met een duidelijk probleem ze mannele...
weet gij eigenlijk wel wat ne stalker is...iemand die overal op uw
crossposts replied is GENE STALKER...ge moet niet in u broek schrijten
zenne...en trouwens alsof er aan u saai "alles gratis" "is bangelijk"
leventje iets te beleven valt..;zielige gast

> [...]

leventje iets te beleven valt..;zielige gast

> 2. Als je vindt dat onze site sucks, waarom bezoek je ze dan regelmatig

Om te lachen met uw runtime errors, en uw scheve scripts :-)

> 3. Stalken is strafbaar, je zult wel weten over wat ik het heb...

zie boven....neem den woordenboek en zoek nekeer stalken op, of ga naar een
van uw "bangelijke" van dale sites...de link zal wel ergens tussen uw rommel
links op uwe site staan

> 4. Indien dit aanhoudt zal onze raadsman de nodige gerechtelijk stappen
> ondernemen.

Onze raadsman ocharme ons manneke heeftt ook nekeer een site en hij denkt
dat hij een bedrijf runned..hehehe
last van dubbele en/of gespleten persoonlijkheid...

ons manneke is raadsman / webmaster / spammer / en dan nog eens zielige Luc
Anthems tegelijk
raadsman..laat hem maar eens komen...zielige spast

> Ik hoop dat ik duidelijk was.

BIBBBER BIBBER

Giziziz

DIT DOE MIJN MAILBOX OVERLOPEN SPAST
http://www.isbangelijk.com, de nieuwe provider van gratis email adressen
zoals
jouw...@isbangelijk.com en hopen andere gratis dingen op het net, haalde de
laatste 3 dagen ca 5000 hits, en werd o.a.vernoemd in P-magazine van 28/6
ll.!!!
Check it out!

http://www.isbangelijk.com

"Ansoms Luc" <mech...@pandora.be> schreef in bericht

eXsign

case closed dus guys.....

eXsign

--
www.ready2go.org
http://www.abes.be.tf

Bernhard Dobbels

Ansoms Luc <mech...@pandora.be> wrote:
>1. Weten ze op de KUL dat ons Gijsje een stalker is in zijn vrije tijd?

So what?
Meneer mag in zijn vrije tijd doen wat hij wil en moet enkel de regels van
kotnet volgen.

>2. Als je vindt dat onze site sucks, waarom bezoek je ze dan regelmatig (ja, dat
>kunnen wij zien)

Ja? Dan moet je al een speciaal script geschreven hebben voor mensen die achter
een NAT zitten en dat vind ik nogal verregaand. Als u zich daarmee wilt
bezichhouden is het duidelijk dat het niet de inhoud van uw site is (die ik
trouwens niet bezocht heb), maar wel de prive-gegevens van uw bezoekers die u
interesseren.

>3. Stalken is strafbaar, je zult wel weten over wat ik het heb...

>4. Indien dit aanhoudt zal onze raadsman de nodige gerechtelijk stappen
>ondernemen.

whoehoe, nu zal hij bang zijn hoor!

>Ik hoop dat ik duidelijk was.

amai nie

--
Bernhard

---- On the requirements it said: Windows 98 or better - so I installed Linux

Giziziz

> [...]

Anthems tegelijk
raadsman..laat hem maar eens komen...zielige spast

BIBBBER BIBBER

Ansoms Luc

Bernhard Dobbels wrote:

> [...]

> trouwens niet bezocht heb), maar wel de prive-gegevens van uw bezoekers die u

Heeft Gijsje er een vriendje bijgeroepen?
Gijsje mag inderdaad doen wat hij wil in zijn vrije tijd, maar meerdere emails sturen
naar een privépersoon met een inhoud die op zijn minst gezegd bedreigend is, is
strafbaar.
Willen jullie mij nu echt dwingen hier een zaak van te maken?

Erik Broeders

Heeft er al es iemand gechecked dat Luc Ansoms en Gijs Nelissen
niet dezelfde zijn? Misschien zit er hier ene met ons kl*en
te spelen :)

--
Erik

N.P. Puam

On 04 jul 2000, the Dasein known as Ansoms Luc posted in be.providers the
following message:

>Willen jullie mij nu echt dwingen hier een zaak van te maken?

doe je best.. mail naar abuse@kuleuven met de desbetreffende mails. Ik kan je
verzekeren, als het gegrond is, zal er actie ondernomen worden. Maar dat
gezever van jou en van die persoon, dat zal men met een glimlach (en een
vriendelijke reply) opzijschuiven.
--
N.P. Puam [ ICQ#: CA957F ]
[ Pu...@yahoo.com ] [ http://www.puam.dhs.org/ ]

Famous Last Words in RPG ( http://www.cs.tu-berlin.de/~rossi/flws.txt )
0706-"What do you mean I'm standing on a big X ?!"

N.P. Puam

On 04 jul 2000, the Dasein known as Erik Broeders posted in be.providers the
following message:

>Heeft er al es iemand gechecked dat Luc Ansoms en Gijs Nelissen
>niet dezelfde zijn?

dat kan je zelf ook... lees de headers

Hendrik Dacquin

Ansoms Luc wrote:

> Voor mij is deze case closed, en voor diegenen die vinden dat de site op
> niks trekt, so what, bezoek hem dan niet he.

tja,

je vraagt er toch om.

Bovendien is de site echt slordig gemaakt hoor, webbased e-mail gehost
door andere commerciele site, bijgevolg veel reclame en dat voor een
webmaster met een "juridical support".

Misschien meer geld uitgeven aan een goede webbouwer dan aan een
virtuele raadsman.

Vriendlijke groeten,

Hendrik dacquin