Verkiezingsslogans.

Ghingis Khan

Verkiezingsslogans.
Elke partij pakt uit met een verkiezingsslogan om alzo op een
kernachtige manier hun toekomstig beleid uit te drukken.

CD&V: Sterk in moeilijke tijden.
Open VLD: Er zit meer in Vlaanderen.
N-VA: Afrit Vlaanderen
Uitrit crisis.
SP.a: Durfplan voor Vlaanderen.
Groen!: Wij zijn de groene economie.
SLP: Durven veranderen
Nu zeker.
LDD: Gezond verstand.
Vlaams Belang: Dit is ons land.

Voor mij is de beste slogan en uiteraard de winnende slogan met een
straat voorsprong "Dit is ons land".
In deze kernachtige boodschap zit alles vervat. Een onafhankelijk
Vlaanderen. De nieuwkomers die zich dienen aan te passen aan de wetten en
regels van ons Land. En in ons land spreekt en schrijft men Nederlands. Ons
land is cultureel gezien een Westers land.

Met Vlaamse groeten.

Gos
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org

peter govaere

"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> schreef in bericht

> En in ons land spreekt en schrijft men Nederlands.

Hoe ? Ja maar... wat is het nu ? Vlaemsch of Nederlands ... ???

All��, ge weet weer niet wat ge aan het koppiepeesten zijt.

Zou toch denken dat zelfs beroepsboeferkes kunnen lezen.

Naam

Het is zᅵ dat peter govaere formuleerde :

> [...]
>
> Allᅵᅵ, ge weet weer niet wat ge aan het koppiepeesten zijt.

> Zou toch denken dat zelfs beroepsboeferkes kunnen lezen.

Als het VB al degenen buiten wil die geen Nederlands kunnen schrijven,
dan mag Khan als eerste vertrekken. Er zullen dan niet veel
flamingansjes over blijven, want die zijn allemaal niet van de
slimsten. Dat bewijzen ze hier dagelijks.

VH

On Jun 6, 5:11 pm, "Ghingis Khan" <ghingis_k...@mail.co.kr> wrote:

CD&V: Sterf in moeilijke tijden.
Open VLD: Er zit meer (geld) in Vlaanderen.
N-VA: Uitvaart Vlaanderen, inrit crisis.
SP.a: Wurgplan voor Vlaanderen.
Groen!: Wij zijn de groene astrologie.
SLP: Durven duikelen. Nu onder de kiesdrempel.
LDD: Lek het gat van de dekker.
Vlaams Belang: Dit is ons verstand.

Grijns.

VH

Emmanuel Paulus

Ghingis Khan schreef:

> [...]
> Elke partij pakt uit met een verkiezingsslogan om alzo op een
> kernachtige manier hun toekomstig beleid uit te drukken.

Voor wie het niet opviel er zit een zeker beeld in:
GROEN/SPA/SLP: propageren een verandering, gedurfd nieuw enz
CD&V/VLD en N-VA: propageren ook een actie maar meer gebaseerd op
bestaande zaken, Vlaanderen heeft veel te bieden.

LDD hemelt enkel zichzelf op
En behang kan niet meer opbrengen dan zijn dan te benadrukken dat ze
parasieten zijn en voor het ongedierte dus de ideale partij.

Er ontbrak nog een programma, dat qua programma wel aansluit
Groep/SPA/SLP maar qua leuze wel afwijkt. Stop het politieke circus
Qua leuze zeker de grote winnaar. NVA verdient zeker een tweede plaats,
ondank of juist ook omdat dat wel een riskante leuze wat de rest van het
circus niet eens doorhad. Derde plaats zou ik niet toekennen wegens te
lage kwaliteit van de overige inzendingen.

> Voor mij is de beste slogan en uiteraard de winnende slogan met een
> straat voorsprong "Dit is ons land".

Natuurlijk voor iemand met geen smaak, geen beoordelingsvermogen en zo
zal dat wel zo zijn. Dat die slogan geen woord zegt over wat een partij
gaat doen zal je wel ontkennen. Voor ongedierte is wat van hen is ook
wat ze opeten en verscheuren. Voor mensen is de volgende en veel
belangrijkere vraag wat doe je dan met wat van jou is en is dat geen
diefstal, verkrachting en zo meer.

> In deze kernachtige boodschap zit alles vervat. Een onafhankelijk
> Vlaanderen. De nieuwkomers die zich dienen aan te passen aan de wetten en
> regels van ons Land. En in ons land spreekt en schrijft men Nederlands.

En Frans en Duits en Arabisch en Engels en Latijn en ....
Kan je niet graag lezen (zo al iets graag leest) maar dat is nu eenmaal
zo. Zelfs het icoon van de Vlaamse literatuur Conscience schreef franse
gedichten. De populairste uitspraak op scholen vandaag is: Where is my
badjas.

> Ons
> land is cultureel gezien een Westers land.

Belange niet, het midden is de Meridiaan van Greenwich.
Dus wij zijn een paar graden oostelijk of zo'n 300 km oostelijk.
Wel te verwaarlozen en wat te Engels. Eigenlijk is Antwerpen en niet
Londen het centrum van de wereld. Maar daar gaan we niet moeilijk over doen.
De westerse cultuur is die van over een oceaan, zo'n 5000 a 9000 km
westelijker dus. In zover dat land al iets heeft dat cultuur kan genoemd
worden. Je hebt er natuurlijk de geweldcultuur, de reclamecultuur en
zeker niet mis de Holywoordcultuur. Maar in vergelijking met een
Europese cultuur en culturen als rond Middelandse zee, China, India en
zo meer is het een kleuter die nog stront als waardevol beschouwt.

Hiermee toont je dus zeker ook het falen van je leuze aan. Je noemt het
ons en vergooit in 1 adem aan een prulcultuur van 7000 km verder. Kan
het nog armzaliger?

geen groeten,
Emmanuel

boutros gali

VH <visua...@gmail.com> wrote in news:e30fd9dd-a78f-4cdb-9924-
b4e516...@r34g2000vba.googlegroups.com:

> Vlaams Belang: Dit is ons verstand.

En dat is, afgaande op de campagne, zo goed als onbestaande.
Wat een trieste bende nitwits is me dat.

> Grijns.

Gnarf, harkhark, nudge nudge

Fustigator

Vitae forma vocatur boutros gali <new...@hotmail.com>, die Sat, 06
Jun 2009 11:35:58 GMT, in littera
<Xns9C228A5941AA0...@69.16.176.253> in foro
be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

Je hoest precies zoals mijn hond die een trache�tis heeft gehad.:-)
--

Fusti