Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

Re: Ervaringen met VisionLITE 4.1

0 vistas
Ir al primer mensaje no leído

iem...@microsoft.com

no leída,
27 may 2005, 3:54:15 a.m.27/5/2005
para

> hoe kom je aan historische koersen?
> hoe voeg je een reeks aandelen toe zonder ticker per ticker in te voeren?

Welke aandelen wenst u toe te voegen ?
Normaal kan je een VSN-bestand downloaden dat je gewoon
in het programma verwerkt. Bij de eerstvolgende koersupdate
worden alle ontbrekende historieken gedownload.

Let wel op dat de LITE-versie slechts 100 aandelen toelaat, dus
je zal eerst eens moeten opkuisen.

De Expert-versie (www.visionexpert.be) is een volledige versie
maar is dan ook iets duurder.

iem...@microsoft.com

no leída,
27 may 2005, 2:04:33 p.m.27/5/2005
para

Hallo, het IS ook gewoonweg prachtig !
De koersen zijn gratis, zowel end-of-day als intraday-delayed
en zijn volgens mij afkomstig van Yahoo.

Ik heb het programma ondertussen ook besteld, voor 99euro

Se borró el mensaje

Beurs Topper

no leída,
29 may 2005, 7:12:26 a.m.29/5/2005
para

TraderEx...@laptop.com <iem...@microsoft.com> schreef in berichtnieuws
4296c916$0$22977$ba62...@news.skynet.be...
> (in bijlage een screenshot)
>
> gr.

Men kan ook het gratis TA programma "Wall Street Analyzer" gebruiken.
De koersen kunnen op dezelfde manier opgehaald worden via Yahoo.
Het aantal aandelen dat kan ingeladen worden is oneindig dus niet zoals bij
VsionLITE waar maar 100 aandelen kunnen ingeladen worden.
Voor meer informatie zie op de website van Beurs Topper:
http://users.pandora.be/webserv/

Mr. L

no leída,
29 may 2005, 7:41:08 a.m.29/5/2005
para

"Beurs Topper" <beurs...@telenet.be> schreef in bericht

Bij mij loopt " Wall Street Analyzer " steeds vast.
Ik heb het op meerdere PC's geprobeerd.
Dus daar heeft een mens ook niet veel aan.

Beurs Topper

no leída,
29 may 2005, 1:27:07 p.m.29/5/2005
para

Mr. L <mr_luky@@@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
4299aa5e$0$321$ba62...@news.skynet.be...
Er zitten inderdaad enkele fouten in de formules van de System tester, dit
zijn de Parabolic Sar en Aroon.
Via de file SIGNALS.DAT kan men deze er uit verwijderen.

dyom

no leída,
29 may 2005, 11:23:34 p.m.29/5/2005

> Welke aandelen wenst u toe te voegen ?
> Normaal kan je een VSN-bestand downloaden dat je gewoon

leg dat eens uit als ik bij u ben,

Se borró el mensaje

Mr. L

no leída,
31 may 2005, 4:10:47 a.m.31/5/2005
para

<-pull@shoot> schreef in bericht

> [...]
> is deze te mengen.
>
> MAAR het meest spijtige van STOCKBROWSER is dat het geen analyse en
> geprogrameerde selectie mogelijkheden bied.
>

> Is dat ook het geval met VisionLITE?
> Wat zijn de automatische analyse mogelijkheden van VisionLITE?
>
> --> bvb:
> Kan men EIGEN condities en filters programeren en die automatisch
> laten uitvoeren op een bepaald ogenblik (18h00 bvb, computer ON)?
>

> NOTA: Ik heb geen goesting om nog een nutteloos of datum gelimiteerd
> programma te downlaoden en mijn computer te bezoedelen met resterende

Voor een duidelijk overzicht kan je best eens gaan kijken op hun site
en daar de zeer uitgebreide rondleiding eens doorlopen.
Deze rondleiding zit boordenvol met snapshots wat een zeer duidelijk beeld
geeft van de
mogelijkheden die het program bied.

http://www.e-officedirect.com/visionlite/documents/78.html

Verder kan ik nog vertellen dat het program geen dll's en andere toestanden
wegschrijft
maar gewoon alles in een dir wegzet.

0 mensajes nuevos