Afspraken.be

Eddy

Gegroet

Voor doktersafspraken is er nu www.afspraken.be
In de vereisten staat IE 5 of hoger
Ik heb Ubuntu Gutsy en Firefox 2.0.0.6
Als ik die site oproep krijg ik een leeg blad en links onder 'Done'

Enkel voor Windows systemen?
Of mis ik iets?

Met nog de beste wensen

Eddy

Message has been deleted

Dirk

De site is waarschijnlijk gemaakt voor een klasproject van het eerste
middelbaar en zit dan ook nog vol fouten:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.afspraken.be&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Het is dan ook niet onlogisch dat er niets te zien valt. Waarschijnlijk
als ze dat laten ontwerpen door een beroeps website designer dan zal dat
wel in orde komen zeker. Der staat alvast geen email adres in de source
om te gaan klagen.

Dirk

--
Which mindset is right? Mine, of course. People who disagree with me are
by definition crazy. (Until I change my mind, when they can suddenly

TomB

In one of those seldomly occurring moments of mental clarity Murkha wrote:

> Eddy microgolfde op 2/01/2008, zo rond 22:10:13, dit culiterair
> hoogstandje:

> Ik krijg ook een blanco pagina: FF met Win...

Dito. Maar kijk eens naar die source:

<HTML>
<HEAD>
<META NAME="GENERATOR" Content="Microsoft Visual Studio 6.0">
</HEAD>
<BODY>

<SCRIPT LANGUAGE=VbScript> window.parent.location.replace
("Afspraken.html")</SCRIPT>
</BODY>
</HTML>

!

Tot zover afspraken :-p
Mailtje is al weg ;-)

Herman Bruyninckx

On Wed, 2 Jan 2008, Eddy wrote:

> [...]
> In de vereisten staat IE 5 of hoger
> Ik heb Ubuntu Gutsy en Firefox 2.0.0.6
> Als ik die site oproep krijg ik een leeg blad en links onder 'Done'

De echte URL blijkt de volgende te zijn:
<https://www.mtc-it2.be/PATIENT/Afspraken.html>

Als contactadres staat er "sup...@afspraken.be". (Vriendelijke) mailtjes
sturen dus...

Herman

Herman Bruyninckx

On Wed, 2 Jan 2008, Eddy wrote:

> [...]
> In de vereisten staat IE 5 of hoger
> Ik heb Ubuntu Gutsy en Firefox 2.0.0.6
> Als ik die site oproep krijg ik een leeg blad en links onder 'Done'

Je mist nog het beste! :-) Zowel de hoofdpagina als hulppagina's zoals
<https://www.mtc-it2.be/PATIENT/problemen.swf> zijn helemaal
Flash-"animaties"! Wie steekt zo'n website in elkaar eigenlijk?!?!?! :-)
MTC B.V.B.A. <http://www.mtc-it2.be/> blijkbaar, ook al laadt die pagina
niet echt vlotjes...

Herman

pom

Herman Bruyninckx wrote:

> Je mist nog het beste! :-) Zowel de hoofdpagina als hulppagina's zoals
> <https://www.mtc-it2.be/PATIENT/problemen.swf> zijn helemaal
> Flash-"animaties"! Wie steekt zo'n website in elkaar eigenlijk?!?!?! :-)

wannabee webontwikkelaars, en die vragen dan nog veel geld.

ze kunnen mooie tekeningen en afbeeldingen maken maar van HTML hebben ze
nog nooit gehoord. Van firefox/opera of linux nog minder vrees ik.
(een simpel html frame of redirect coderen ze dan in vbscript, LoL )

de kunst van het vak is een mooie grafische site maken waarbij de site
ook nog nuttig kan gebruikt worden onder lynx ofzo, zonder afbeeldingen
welliswaar...

Eddy

We zijn niet alleen, kijk eens op:
http://www.intermactivity.be/forum/printthread.php?t=70274&page=1&pp=10
(Google gezocht op mtc-it)

Eddy

Jan Keymeulen

On 2008-01-03, Herman Bruyninckx <herman.Bruy...@mech.kuleuven.be>

En de demo komt vanop users.skynet.be... De testversie daarentegen staat op
een alias van ...adsl-dyn.isp.belgacom.be. *zucht*

Gunirus

TomB wrote:

> Dito. Maar kijk eens naar die source:

*snip*

Doe hem maar eens open op een breedbeeldscherm. Totaal misvormd, en er staat
ook op, net onder het inlogscherm: "Werkt enkel met Internet Explorer"

PauL

"Murkha" <spamfr...@telenet.beInvalidebeacompostlinux> schreef in bericht

> Eddy microgolfde op 2/01/2008, zo rond 22:10:13, dit culiterair hoogstandje:

> Ik krijg ook een blanco pagina: FF met Win...

Geen probleem Maxthon...

SoftSpot

Eddy <no....@thank.you> wrote in news:477ca6bb$0$22304
$ba62...@news.skynet.be:

> We zijn niet alleen, kijk eens op:
> http://www.intermactivity.be/forum/printthread.php?t=70274&page=1&pp=10
> (Google gezocht op mtc-it)

dat forumlijntje dateert al van 2004...

Ik heb het onder Windows en M$ Explorer geprobeerd en ik zie een en ander,
mijn huisarts staat ook op hun lijst maar die heb ik er nog nooit over
horen spreken. Ik zal de volgende keer daar eens informeren of dat spul bij
hun eigenlijk werkt en ook effectief gebruikt wordt...
Hopelijk duurt het lang voor ik die vraag kan stellen en een antwoord
krijg... ;-)

EOS

PauL wrote:

> Geen probleem Maxthon...

vereiste van Maxthon is ook een IE6 of 7 + activeX
die site zit gewoon slecht in elkaar.
--
EOS
www.photo-memories.be

ZigZag

EOS <heel...@hotmail.com> wrote in message
<vq8fj.10192$mO7.1...@phobos.telenet-ops.be>...

> vereiste van Maxthon is ook een IE6 of 7 + activeX
> die site zit gewoon slecht in elkaar.

Jammer voor jou en nog een paar enkelingen...
Die site laadt en werkt vlekkeloos!
Gebruikt besturingssysteem en browser zijn door u gekend. ;)

Message has been deleted

Dirk Claessens

On 2008-01-04, Murkha (213.224.86.172) wrote in
message
<mn.23a87d8166409ac9.67704@Ik-zet-hier-wat-ik-wil-nah-uitroepteken>

> ZigZag microgolfde op 4/01/2008, zo rond 14:02:53, dit culiterair
> hoogstandje:

> Maak dan maar snel een afspraak, je hebt het nodig. (En liefst bij een
> taaldokter, eentje die jou het jou en u mengen kan afleren...)

Ons Groot Licht heeft dat geleerd op afspraken.be, daar staat ook een
zinnetje: "Hier vindt je een antwoord op al uw vragen"
:D

--
Dirk.
No trees were killed in the creation of this message;

Trogie

Dirk Claessens wrote:
> zinnetje: "Hier vindt je een antwoord op al uw vragen"
> :D

dan is't inderdaad eens nodig om bij de taaldokter langs te gaan...

Trogie

Dietrich Moerman

Dirk schreef:

> [...]
> als ze dat laten ontwerpen door een beroeps website designer dan zal dat
> wel in orde komen zeker. Der staat alvast geen email adres in de source

Browsers zijn zeer vergeeflijk als het op (HTML-)fouten aankomt.
VBScript gebruiken als vereiste is echter heel wat minder vergeeflijk.
Alleen IE-gebaseerde browsers hebben een VBScript-interpreter.

--
Dietrich Moerman -- http://dmoerman.be

Eddy

'k Ga d'r geen rammelende licentie voor betalen, voor die ene site op
de ... 10^x en vul x maar in, en ik hoop voor jou hetzelfde. ;-)

ZigZag

> 'k Ga d'r geen rammelende licentie voor betalen, voor die ene site op
> de ... 10^x en vul x maar in,

wat je goed recht is...

> en ik hoop voor jou hetzelfde. ;-)

wat dan weer ijdel en onnodig is. ;)

k.vande...@skynet.be

Om alle misverstanden uit de weg te ruimen even dit: De site
afspraken.be werkt PERFECT met Mozilla Firefox én MSIE.

k.vande...@skynet.be

Nog even dit: De Mozilla Firefox die ik getest heb is versie 2.0.0.12