Fwd: Fw: :: IRAN-SUN :: عکس نوشته های طنز و بامزه

sadegh khazalpour

عکس نوشته های طنز و بامزه

عکس نوشته های طنز و خنده دار آبان 92
تفاوت انسانهای چاق و لاغر در این است !
 لطف کنید بگید  نشانگر روی کدوم عدد میره !؟
 لطف کنید بگید  نشانگر روی کدوم عدد میره !؟

اگه فلاپی دیسک هنوز وجود داشت !
 اگه فلاپی دیسک هنوز وجود داشت !

بدبخت مهرورزی تا چه حد آخه ، خودتو نابود نکن !
 بدبخت مهرورزی تا چه حد آخه ، خودتو نابود نکن !

تصویری از کودکی من ! در حال ورزش صبحگاهی
تصویری از کودکی من ! در حال ورزش صبحگاهی

ینی تا این حد معجزه میکنه !؟
عکس نوشته های طنز و خنده دار آبان 92

شکار ماهی توسط مار
شکار ماهی توسط مار
به کجا میرین شما ؟؟؟
O.o
عکس نوشته های طنز و خنده دار آبان 92

آیا میدانید مافیا هم شبکه اجتماعی مخصوص خودش رو داره !؟ :))
سوشال مافیا - social mafia

شرح در عکس
نجاتت دادم عزیزم ^-^ ، نمیذارم بخورنت !
عکس نوشته های طنز و خنده دار آبان 92

شکار صحنه – لحظه فوران آتش فشان
شکار صحنه - لحظه فوران آتش فشان

کوروش کبیر – دکتر شریعتی – ارد بزرگ و بقیه دوستان هم همین نظر رو دارن :))
کوروش کبیر - دکتر شریعتی - ارد بزرگ و بقیه دوستان هم همین نظر رو دارن :))

یادش بخیر ، عکس یادگاری من در دانشگاه
راستی ، هنوز هم اون شلوار کرم رو دارم … !
یادش بخیر ، عکس یادگاری من در دانشگاه

اینجا اگر حیوان باشیم بهتره واقعا :|

خشم طبیعت :|
خشم طبیعت :|

بفرمایین دوچرخه سواری :)
بفرمایین دوچرخه سواری :)

خانوم با شخصیت

شکار لحظه ها !
شکار لحظه ها !

دل و جرات اونی که اومده کنار ماشین از همه بیشتره !
دل و جرات اونی که اومده کنار ماشین از همه بیشتره !

حمله ملخ ها … !
حمله ملخ ها ... !

یا فوتباله خیلی مهمه ، یا آتش سوزی خیلی بی اهمیته !
funny-pictures-radsms-23

محصول جدید برای جنگ تن به تن :|
برای خون ریزی همه جور تکنولوژی به کار میبرن :|
محصول جدید برای جنگ تن به تن :|

خیلی به جا و در محل مناسبی عکس گرفتن :))
شباهت

 شکار صحنه
 شکار صحنه

--
فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ

 نگاه دار سرِ‌رشته تا نگه دارد...(بقره 152)