Feedback για meetup #3 - Τετάρτη 25 Απριλίου

Kostis Kapelonis

to awsug-...@googlegroups.com
Νομίζω οτι αυτή ήταν η καλύτερη συνάντηση! Ίσως επειδή πέφτω και μέσα
στο target group των developers μου άρεσε πολύ.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα θέματα της ομιλίας και σίγουρα έμαθα πράγματα
που δεν ήξερα καθόλου....

1)Εγώ θα ήθελα και μια παρουσίαση προσανατολισμένη σε Java αντί για
Python σχετικά με όλα αυτά (π.χ. Session storage)
2)Αν υπάρχει επιλογή ανάμεσα Τετάρτης και Πέμπτης θα έλεγα Πέμπτη για
τα παραεπόμενα meetups. Just my 0.02

Κωστής

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com
Γεια χαρά,

ευχαριστούμε όσους μας τιμήσατε με την παρουσία σας στο meetup #3.

Τα slides από την εξαιρετική παρουσίαση του Λεωνίδα σχετικά με 'Architecting for the cloud - Best practices on development, deployment and multi server setups' βρίσκονται εδώ:

Εδώ θα βρείτε και το μικρό how-to για τη χρήση dynamoDB ως storage backend για PHP sessions που παρουσιάστηκε στο meetup.

Ανδρέας