Σκέψεις για migration του Charazay.com

Themos Charazay

to awsug-...@googlegroups.com
Καλησπέρα σε όλους,

Αρχικά θα ήθελα να συστηθώ, είμαι ο Θέμος, ιδιοκτήτης του online basketball manager Charazay.com, ενός από τα πρωτα και σημαντικότερα παιχνίδια του τύπου του.
Πριν περιπου ένα χρόνο αποφάσισα να φύγω από τη λύση των dedicated servers (το setup μου ήταν στην Ολλανδία, στην εταιρία Zylon) και να πάω στο cloud, εμπιστευόμενος (καλώς ή κακως μια ελληνική εταιρία) την lancom. Ενώ σε γενικές γραμμές υπήρχε καλή σχέση και συνεργασία ο τελευταίος καιρός είναι τρομερά προβληματικός με αποτέλεσμα να οδηγηθώ στο να ψάχνω για νέο migration αυτή τη φορά βλέποντας και aws απιλογές, χωρίς όμως να έχω κάποια εμπειρία, ούτε εγώ, ούτε το προσωπικό μου.
Έτσι βρίσκομαι εδώ για να ζητήσω τη βοήθεια σας/συμβουλές σας ή ακόμα και να προβώ στην ανάθεση της εν λόγω διεργασίας/δουλειάς σε κάποιον ανάμεσά σας.

Ενδεικτικά το setup μου αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει:
1) C057-VSB-001: vServer Elastix (SQL/Master) [8 cores / 12 GB RAM / 160 GB HDD LCPS - SAS 10K / 100 GB HDD LCBS - SATA 7,2K / 1 IP / 1 TB traffic / Linux]
2) C057-VSB-002: vServer Elastix (web server A) [4 cores / 8 GB RAM / 30 GB HDD LCPS - SAS 10K / 1 IP / 1 TB traffic / Linux]
3) C057-VSB-003: vServer Elastix (web server Β) [4 cores / 8 GB RAM / 30 GB HDD LCPS - SAS 10K / 1 IP / 1 TB traffic / Linux]
4) vBalance - Load Balancer Service

Σας ευχαριστω εκ των προτέρων και συγγνώμη αν είναι πολύ απότομο το post αυτό οντας το πρώτο μου στο group,
Θέμος

Kostis Fardelas

to awsug-...@googlegroups.com, the...@charazay.com
Καλημέρα Θέμο!
Το stack σου καταρχήν δείχνει απλό από πλευράς αρχιτεκτονικής. Υπάρχουν κάποια θέματα που πρέπει να προσέξεις μετακινούμενος στην amazon ή και γενικότερα σε οποιονδήποτε cloud provider:
a. όσο το δυνατόν πληρέστερη χρήση των resources σου. Εδώ θα πρέπει να γνωρίζεις σε ποιο resource type δίνει η εφαρμογή σου μεγαλύτερη βαρύτητα, διότι ο συνδυασμός ram/cpu cores δεν εξαρτάται από εσένα αλλά από το τι έχει αποφασίσει να κάνει bundle ο κάθε cloud provider
b. το βαθμό του lock-in στον οποίο είσαι διατεθειμένος να ενδώσεις. Η Amazon π.χ. προσφέρει υπηρεσία Load balancing ονόματι ELB ωστόσο μπορεί να υπάρχουν σοβαροί λόγοι για τους οποίους να θέλεις να στήσεις τον δικό σου load balancer. Κάτι παρόμοιο ισχύει και για τη mysql
c. high availability και τρόπους υλοποίησης
d. support. Γενικά η Rackspace διαφημίζει πολύ το fanatical support της, το οποίο όντως είναι συγκινητικό μπορώ να πω. Η Amazon έχω την άισθηση ότι αγγίζει το ίδιο επίπεδο support κοντά στο business level. Ωστόσο, θεωρώ την Amazon ωριμότερο provider κατά μήκος των προϊόντων που προσφέρει.

Καλή δύναμη

2013/5/17 Themos Charazay <the...@charazay.com>

--
Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα AWSUG Greece των Ομάδων Google.

Για να καταργήσετε την εγγραφή σας από αυτή την ομάδα και να σταματήσετε να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτή, στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση awsug-greece...@googlegroups.com.
Για περισσότερες επιλογές, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/groups/opt_out.