Εθελοντές για επόμενες παρουσιάσεις

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com
Hi all,

Όπως είπαμε και στο meetup, αναζητούμε άτομα που θέλουν να παρουσιάσουν σε επόμενα events (πχ από Σεπτέμβριο).

Για όσους δεν έχουν πρακτική εμπειρία με τα AWS υπάρχει η ακόλουθη πρόταση:
- Ο εθελοντής θα επιλέξει μια υπηρεσία του cloud της Amazon (πχ RDS, S3) και μαζί με έναν από τους Ανδρέα, Λεωνίδα ή Φώτη θα κάτσουμε ένα απόγευμα να δούμε τις βασικές λειτουργίες στην πράξη.
- Με βάση την παραπάνω εμπειρία ο εθελοντής θα ετοιμάσει slides και mini demo για το group και πάλι με υποστήριξη από εμάς τόσο για το content των slides όσο και κατά την διάρκεια του demo.

Νομίζω είναι ένας καλός τρόπος να αποκτηθεί η βασική γνώση από τον "εθελοντή" και να δείξουμε και στο group hands on παραδείγματα.

Εφόσον μείνουμε στο free tier use των AWS δεν θα υπάρξει κόστος, αν όχι έχουμε πάρει και κάποια credits από AWS.

Όποιος ενδιαφέρεται email me ή pm me στο LinkedIn, Twitter κτλ

Ανδρέας

twitter: @achatzakis

Spyros Doulgeridis

to awsug-...@googlegroups.com
Καλησπερα,

Ως java developer θα με ενδιαφερε κατι που να συνδιαζε AWS με java, 1ον γιατι εχει σχεση με την τεχνολογια που ασχολουμαι, και 2ον γιατι φοβαμαι πως δεν εχω να προσφερω τιποτα στους hardcore devops που υπαρχουν στο group :)

Απο Σεπτεμβριο, αν ολα πανε καλα, θα ηθελανα παρουσιασω κατι σχετικa με  AWS SDK for Java. Βεβαιως εξαρταται απο το ποσο java developer oriented (αν ειναι πολυ δεν θα υπαρχει και ενδιαφερον) καθως και εν γενει ποσο ενδιαφερον υπαρχει για κατι τετοιο απο την κοινοτητα.

Spyros Doulgeridis

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com
Γεια σου Σπύρο,

νομίζω θα είχε ενδιαφέρον, πχ θα μπορούσαμε να δείξουμε 5-6 παραδείγματα κώδικα java και πόσο απλό είναι πχ να ανεβάσεις ένα αρχείο στο S3, να βάλεις ένα item στο SQS, να γράψεις σε dynamoDB ή simpleDB κτλ

εναλλακτικά  θα μπορούσαμε να δούμε αυτό:

http://aws.amazon.com/elasticbeanstalk/

θα σε κάνω ping με p.m. να τα πούμε πιο αναλυτικά

Ανδρέας

Fotis Stamatelopoulos

to awsug-...@googlegroups.com
Καλημέρα Σπύρο,

προσωπικά τη βρίσκω πολύ καλή ιδέα και απ'όσο έχω δει υπάρχουν αρκετοί java-άδες στο UG μας. Θα ήταν πολύ χρήσιμη μια τέτοια παρουσίαση!

2012/6/25 Spyros Doulgeridis <spyros.do...@gmail.com>

--
Fotis Stamatelopoulos
http://www.linkedin.com/in/fstamatelopoulos

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com
hi all

μιας και έχει περάσει καιρός από το προηγούμενο, νέο survey για να πάρουμε το input σας σχετικά με το τι θέματα θα θέλατε να δείτε σε επόμενα meetups.

όπως θα δείτε έχουμε διάφορα θέματα ως μέρος του learn-and-present scheme που θα θέλαμε να δοκιμάσουμε.

Επίσης για όσους σκέφτονται να συμετάσχουν στο group με κάποια παρουσίαση, δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό. Yπάρχει πολύ και καλό υλικό που μπορεί κανείς να επαναχρησιμοποιήσει από την ίδια την Amazon: