AWSUG GR meetup #3 - Τετάρτη 18 Απριλίου

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com

Το Amazon Web Services Usergroup Ελλάδας (AWSUG GR) διοργανώνει την 3η του συνάντηση την Τετάρτη 18 Απριλίου στις 19.00.

Για την (δωρεάν) κράτηση επισκεφτείτε το:

http://www.eventora.com/el/Events/aws-usergroup-gr-meetup-3

Τόπος συνάντησης το CoLab (Πετράκη 28, Αθήνα) και η ατζέντα θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.

Ακολουθήστε μας στο twitter: https://twitter.com/#!/awsuggr

Γραφτείτε στο LinkedIn group μας: http://www.linkedin.com/groups/Amazon-Web-Services-User-Group-4266948

andreas.chatzakis

to awsug-...@googlegroups.com
Με βάση το feedback η ημερομηνία ήταν δύσκολη για αρκετούς από εσάς.......
και μιας και το θέμα του meetup είναι πολύ ενδιαφέρον όπως έδειξε το survey, η συνάντηση μετατίθεται και θα πραγματοποιηθεί μία εβδομάδα αργότερα (Τετάρτη 25 Απριλίου) στις 19.00

Τόπος συνάντησης το CoLab (Πετράκη 28, Αθήνα)

Το θέμα της συνάντησης είναι "Τι πρέπει να ξέρει ένας developer για το AWS"

O Λεωνίδας Τσεμεντζής Θα περιγραψει τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού και υλοποίησης που μπορούν να διευκολύνουν την μετάβαση σε multi server setup αλλά και να αξιοποιηθεί το autoscaling του cloud με fault tollerant τρόπο.

Ακολουθήστε μας στο twitter: https://twitter.com/#!/awsuggr

Γραφτείτε στο google group μας: http://groups.google.com/group/awsug-greece

John

to AWSUG Greece
Guys το event ήταν εξαιρετικό, προσωπικά είδα πολλά πράγματα που με
βοήθησαν και η αλήθεια είναι ότι έχω μείνει λίγο πίσω στις εξελίξεις:)

On Apr 10, 3:17 pm, "andreas.chatzakis" <andreas.chatza...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Τόπος συνάντησης το CoLab (Πετράκη 28, Αθήνα)
>

> Το θέμα της συνάντησης είναι "*Τι πρέπει να ξέρει ένας developer για το AWS*"

Leonidas Tsementzis

to awsug-...@googlegroups.com
Thanks John, nice to see you there, κρίμα που δεν τα είπαμε και από κοντά.

Παιδιά για όσους δεν το γνωρίζετε, o Γιάννης είναι αυτός που είχε τρέξει πριν από 2+ χρόνια τα πρώτα events σχετικά με την Amazon με ιδιαίτερη επιτυχία.

Καιρός να συμμετέχεις ξανά ;)

L.