Fwd: "one a week"-IT’S STILL THE GREATEST STORY EVER TOLD”-"Cea mai mareata veste

Nelu Cintean

to armonii_du...@googlegroups.com
Iertare,deoarece in acest weekend am fost plecat in Chicago si nu am update-tat SITE-ul cu ultimele mesaje..
Ce spune fratele Marcel Olariu dirijor in  Atlanta (Pastori Matei Istudor si Pitt Popovici) in legatura cu cumpararea negativului de pe internet este bine si crestineste..V-as incuraja sa o facem!..Pretul de $25 este  mai mult decat modest..pentru noi acei din afara Romaniei...Ma gandesc,totusi  ca noi, acei din afara Romaniei ....daca este posibil ..sa incercam "cumva' sa ai ajutam pe colegii din tara... fie printr-un cadou,vorba familiei Matei sau sa cumparam noi si printr-un transfer bancar sa il plateasca dansii (..uneori e bine sa aducem DOMNULUI o jertfa care sa ne coste...Nu?.:)..De data aceasta multumim fratelui Michael Vegh care ne-a facut acest cadou,privind cantarea "It's still the greatist story ever told"..si a carui negativ si Demo il gasiti in DROPBOX..

DOMNUL sa va binecuvinteze in noua saptamana!!
M & N C

Dacă poate cineva să ne ajute cu acompaniamentul pentru cor ar fi foarte bine. Fie îl cumpără cineva dincolo și ne trimite CD-ul ce conține acompaniamentul split-track al piesei și îl plătim prin transfer bancar pentru că e mai greu să îl comandăm noi din Baia Mare direct. Aștept un ajutor în această privință. Mulțumesc.
Fiți binecuvântați,
familia Matei

Nelu Cintean

to armonii_du...@googlegroups.com

[...]