Cu ce mă mai ocup

Ovidiu-Florin BOGDAN

to Arad Linux Users Group

Rares Benea

to ar...@googlegroups.com
Hehe, super tare. Cam care sunt costurile pentru asa o "excursie"? Cred ca mi-ar place sa merg.

Te-ai jucat cu Kolab? Eu l-am pus la mine pe un server dar tot imi fac curaj sa ii fac update la Kolab 3.3.

Rares

http://blog.geekaliens.com/2014/11/awesome-bsp-in-munchen/

Ovidiu-Florin Bogdan

to ar...@googlegroups.com

În ziua de Lun 24 Noi 2014, la 12:47:24, Rares Benea a scris:

> Hehe, super tare. Cam care sunt costurile pentru asa o "excursie"? Cred ca

> mi-ar place sa merg.

> Te-ai jucat cu Kolab? Eu l-am pus la mine pe un server dar tot imi fac

> curaj sa ii fac update la Kolab 3.3.

Cam 500 € a fost transportul și cazarea. Eu am primit sponsorizare de la Canonical pentru asta.

Cu Kolab nu m-am jucat acolo. Am plănuit mai mult designul pentru viitorul lui KDE PIM.

--

Ovidiu-Florin Bogdan

GeekAliens.com

Kubuntu România

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ArLUG
Dacă tot s-a lansat acest fir de discuții, hai să scriu și eu cu ce mă mai ocup (în afara deplasărilor la Arad, conform orarului, din 2 în 2 săptămâni, ca să-mi țin cursul (WebGIS și Imagistica Satelitară) la care nu vine nici unul dintre masteranzi :-)

Adică am acceptat invitația primită și voi merge săptămâna viitoare la Bruxel, la "IEEE Summit on Internet Governance" (3 decembrie). Unde. conform programului ar trebui să-l văd și ascult (si) pe Vint Cerf . Si să aflu de ce parlamentul UE încă n-a dat curs recomandărilor din primavară ale comisiei în chestiunea neutralității...

Iar dacă tot zbor la Bruxel Marți în 2 decembrie în zori și revin doar Sâmbătă (n-am găsit o variantă mai convenabilă), am să mai particip si la conferința "European IT-Skils 2014", ...

Sper să mă întorc teafăr si să am ce povesti :-)

Ovidiu-Florin Bogdan

to ar...@googlegroups.com

Mergeți careva la FOSDEM?

https://fosdem.org/2015/