mirror.arlug.ro

Alin Crețu

to ar...@googlegroups.com
Salut,

mirror.arlug.ro se apropie incet de momentul in care trebuie sa ii mai adaugam niste TB de storage sau sa mai reducem din continutul pe care il servim.

Se baga cineva in schema cu un disk SATA II sau SATA III de 2TB ?

Alin

Calin Miclaus

to ArLUG
Ar trebui să ne gândim la o altă locație. Momentan, e într-o zonă destul de gri...
Este cineva de la UAV sau UVVG pe listă ?

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

--
Călin Miclăuș

Rares Benea

to arlug
Hi,

A postat acum 2 zile Radu Brănișcan cu CoderDojo. El cred ca era de la UVVG.

Rares

Radu Brănișcan

to ar...@googlegroups.com
Eu sunt reprezentant al ONGS-ului ASI UVVG, spuneți cu ce am putea să vă ajutăm și voi ce puteți oferiți.

manuelr...@gmail.com

to arlug@googlegroups.com arlug@googlegroups.com
@Alin
Pun 10 euro pentru HDD.

Din câte văd pe mirror momentan avem:
- fedora (releases + repo)
- ubuntu (releases + repo)
- libreoffice (releases + sursă)

Din astea nu cred că putem să renunțăm la niciuna din moment ce toate sunt de o importanță majoră pentru utilizatorii Linux din România.

@Radu
Pentru mirror e nevoie de:
- un loc fizic pentru server
- conexiune la Internet min 100 mb/s (am zis bine Alin?)
- sursă de alimentare neîntreruptibilă ar fi frumos, dar nu e necesar

@Alin @Călinuțu' am uitat ceva?

De oferit mirror-ul oferă niște servicii publice și anume:
- acces rapid la actualizări (+ codul sursă) pentru distribuțiile pe care le-am menționat mai sus
- imagini de instalare pentru aceleași distribuții
- pachetele de instalare pentru libre office + codul sursă

Cred că fedora redirecționează cererile pentru actualizări pe bază de locație geografică în așa fel încât utilizatorii din România (și posibil estul Ungariei) descarcă din Arad. (Am zis bine Alin?)

Mai putem oferi seed la torentele pentru imaginile de instalare la fedora, ubuntu și pentru LibreOffice în așa fel încât mirror-ul să contribuie cât mai mult la traficul regional de imagini. Și desigur un banner de mulțumire pe www.arlug.ro

Manuel

[...]

Manuel R. Ciosici
http://manuelciosici.com

Alin Crețu

to ar...@googlegroups.com

Eu sunt reprezentant al ONGS-ului ASI UVVG, spuneți cu ce am putea să vă ajutăm și voi ce puteți oferiți.

Pai sa le luam pe rind.

Ne-ati putea ajuta acoperind costurile asociate cu unul sau mai multe din punctele urmatoare:

- storage in serverul care ruleaza acuma mirror.arlug.ro in asa fel incit sa nu ne blocam din cauza ca nu ne mai incape pe discuri continutul care il replicam.
- legatura de internet mai buna decit ce putem sa oferim acum.
- colocare in infrastructura/reteaua voastra a serverului pe care merge acuma mirror.arlug.ro

Ce oferim (deja de mult timp si gratuit):
- evident, mirror local in Romania (conectat in Arad) care serveste public continutul Ubuntu, Fedora si LibreOffice.
- posibilitatea sa intri in legatura directa cu diferiti pasionati de Linux si programe OpenSource prin intermediul ArLUG-ului. Pasionatii astia au know-how destul de bun in diferite domenii de aplicabilitate a programelor OpenSource.
- posibilitatea sa te intilnesti la o bere cu cei care au aceeasi pasiune/ocupatie/job ca si tine si sa participi la sesiuni deschise de "brainstorming" pe tot felul de teme si subiecte.
- ti-am oferit deja, tot gratuit, posibilitatea sa-ti promovezi "Coding Dojo" (o idee foarte buna din punctul meu de vedere) acolo unde este auzit/vazut de publicul la care ai cele mai mari sanse sa-ti gasesti sustinatori.

Sint convins ca IMPREUNA putem sa facem si mai multe lucruri/actiuni de care sa beneficiem fiecare.

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ar...@googlegroups.com

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ar...@googlegroups.com
Un supliment pentru încurajarea/mobilizarea lui Radu Brănișcan:

Punând umărul la menținerea și poate chiar extinderea acestui serviciu deosebit de util de oglindire, care funcționează cu succes de atâția ani, se câștigă o bună experiență în domeniul întreținerii serverelor Web.
Chestie importantă și pentru promovarea examenului de "Gestiune a Serverelor Web", examen ce urmează curând. Măcar ca o notă privind activitatea din timpul semestrului :-) .