Re: [arlug] Rezumat pentru arlug@googlegroups.com - 2 (de) actualizări în Un subiect

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ArLUG
Depinde doar de voi/noi dacă e lăsat (sau nu) să moară.
Spre exemplu, în ultimele 2 zile am primit/descoperit 2 inițiative distincte de configurare
a unei distribuții dedicate învățământului dela noi, ambele venind din afara LUG-urilor,
ca proiecte, mai mult sau mai puțin conturate.
Unul însă deja într-un fel de versiune beta (descoperit într-un apel la BvLug), deja
bun de descărcat și testat - discutat.
E accesibil la  http://edurolinux.wordpress.com . Are 4Gb, și include deja o mulțime
 de instrumente didactice încorporate, totul tricotat pe un debian, dar aș zice, din cât
am putut vedea azi noapte, că exact pe partea de Linux e încă de lucru, de testat pe
multiple configurații (mie pe laptopul DELL Inspiron mi-a dat puzderie de erori. E gândit
anume pentru configurații "hard" slăbuțe, așa cum sunt prin școli ... Încă nu l-am încercat
pe "Desktop-ul" meu cu doar 750Mocteți RAM...
E drept că multe din grupurile loocale au intrat în "hibernare", că acum tabletele-s la
modă...
Dar, conjuctural, tocmai acum e nevoie mai mare de Linux-iști, când MS Windows
intră în umbră și învățământul de aici, dela noi, e clar în criză gravă IT, încă de acum
un an, dela circul cu licențele XP și afacerea Microsoft.
E nevoie și aici, la ArLug de forțe proaspete și de deschidere ( zic eu, de pe margine :-)
"Informatica la Castel" sper să mai continue - reziste, chiar dacă în ultimii ani a fost
practic fără ArLug.

În data de 9 ianuarie 2015, 03:38, <ar...@googlegroups.com> a scris: