Richard Stallman la Cluj

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ArLUG
Eu voi fi acolo și m-aș bucura să văd în sală cât mai mulți membri si din ArLug.  Dar nu uitati să vă înscrieți

Alex Mercea <alex....@gmail.com>
Jun 02 12:43PM +0300

    Merge cineva din Arad la Cluj, la intalnirea cu R Stallman? Eu as merge vineri dimineata, si m-as intoarce dupa ce se termina. Mai am disponibile 3-4 locuri. Daca este cineva interesat, dati un ...mai multe

Alex Mercea

to ar...@googlegroups.com
Da, m-am inscris dar as prefera sa mai gasesc pe cineva, pentru transport :).

Alex Mercea

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.