Tot BeerFest?

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ArLUG
Asta zic și eu încadrare tematică.
Credeam că mai aflu niscai noutăți privind configurarea conexiunii fără fir ...
Constat că, în ultima vreme, pe ArLUG se discută doar doar despre întâlnirile la bere. Pare un fel de invitație la dezabonare pentru toți cei care nu-s din Arad ...

Calin Miclaus

to ArLUG
a cam murit arlug :(

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

--
Călin Miclăuș

Balaban Dan

to ar...@googlegroups.com
doar a adormit :)

Mese

to ar...@googlegroups.com
Adevarul este ca "e" plin de informatii despre linux/unix pe net. mii de forumuri si de siteuri de unde poti lua informatii. Si unele la prima mana...
Scopul unei comunitati locale este tocmai acesta de a se cunoaste unul cu altul. Si cum este arlug si probabil si cei din zona mea (Deva) toata lumea se stie.
In concluzie, sunt ziele si zile si la arlug...

Sa fie mai bine.

Calin Miclaus

to ArLUG
Am avut un thread mai demult în care puneam în discuție utilitatea unui LUG în zilele noastre. Nu cred că mai e necesar având în vedere următoarele aspecte :
- ușurința cu care se pot găsi informații și ajutor pe Internet, precum și cantitatea de informații disponibilă. Deci o listă de mail (locală) pentru ajutorul începătorilor devine superfluuă
- ușurința cu care se poate instala un sistem linux. Idem
- explozia de sisteme linux (android, steam, arome ubuntu, ...). Nevoia de evanghelizare devine superfluuă

Prefer să activez pe facebook, pe grupuri de profil, unde comunicarea e mult mai rapidă și comodă. Omul nu mai e nevoit să-și folosească adresa de mail pentru mail-uri (spam) neinteresante pentru el. Începătorii, din câte am observat, preferă modul ăsta de comunicare.

Îmi pare rău că nu am găsit hosting pentru mirror, a fost cel mai longeviv și util proiect în opinia mea. În rest, socializare :)

[...]

Alin Crețu

to ar...@googlegroups.com
Dan,

Eu cred ca ArLUG-ul e deja in moarte clinica fiindca nu mai misca nimeni nimic pe mailing list-ul asta de foarte multa vreme.

Ultimul apel la ajutor lasat pe lista asta s-a soldat cu o liniste totala.