Beer fest

manuelr...@gmail.com

to arlug@googlegroups.com arlug@googlegroups.com
Facem un Beerfest înainte de Crăciun?

Manuel

Sent from my iPhone

Calin Miclaus

to ArLUG
Putem face :)
Eu o să fiu plecat din oraș cam în perioada 22-25 ...

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/d/optout.

--
Călin Miclăuș

Manuel R. Ciosici

to ar...@googlegroups.com, mca...@arlug.ro
Încercăm 20 seara?

Manuel

Calin Miclaus

to ArLUG
Sau în 26 ?

Încercăm 20 seara?

Manuel

[...]
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.

Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

--
Călin Miclăuș

manuelr...@gmail.com

to ar...@googlegroups.com
Mie mi bine. Unde?

Sent from my iPhone
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la un subiect din grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup şi de la toate subiectele din acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.

Calin Miclaus

to ArLUG
Eu zic undeva pe centru... dacă nu găsim locuri (în caz că nu facem rezervare) ne putem muta în altă parte. Rămâne tradiționalul Joy's ?

nexxu

to ar...@googlegroups.com
salut,
eu sincer as opta pt altceva ca e fum rau d tot acolo
nu am treaba ca se fumeaza sau nu dar in Joys ultimele 2 dati cand am fost eu era nasol rau

idea`i ca nici nu stiu alte alternative :)

Manuel Ciosici

to arlug@googlegroups.com arlug@googlegroups.com
Am fost de două ori în Euphoria și am observat că nu-i multă lume la subsol și atunci nu este nici fum. Ar fi o variantă.

Manuel

Rares Benea

to ar...@googlegroups.com
Si eu sunt pentru Euphoria.

R.

Calin Miclaus

to ArLUG
Fie Euphoria :)
ora 19 e ok ?

Aurel Pătru

to ar...@googlegroups.com
Servus si Sarbatori fericite in continuare!
Si eu vreau beer meeting! Față zâmbitoare Emoticon)
locatia / ora imi e indiferenta... imi face placere sa ma intalnesc cu voi.

Cu bine,
P. A.
Emoticon1.gif

manuelr...@gmail.com

to ar...@googlegroups.com
Pentru mine e ok.

Sent from my iPhone

nexxu

to ar...@googlegroups.com
Ok

Rares Benea

to ar...@googlegroups.com
Am rezervat masa de 8-10 persoane pe numele ArLUG :) sper sa fie suficient.

R.