Win sub Linux fara virusi - virtual machine - pt dependenti de win

Michael Szellner

to ARLUG GoogleGroups

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ar...@googlegroups.com, Michael Szellner
Mulțumiri pentru "pont". Asta (Robo-Linux 7.4.2) cred că chiar merită popularizat pe grupurile profesorilor debusolați de obligația de a dezinstala Windows XP.
Transmit astfel și invitația de a face o prezentare/demonstratie la școala de Vară, la Castel, la sfârsit de August.
Încă n-am apucat să văd în detaliu cam ce resurse hard pretinde, dar cu un "swap" mai măricel sper că mai merge pe PC-urile de acum 8-9 ani care mai rulează prin școli (că doar e Debian).