Kasowanie inspekcji Laguna II 1.9 dCi 2003

DarkDaro

Witam
Czy ktos wie jak wyłączyć uciążliwie łomoczący kluczyk , domagający się
wizyty w serwisie ?
Próbowałem szukać ale wyskakują mi jakieś poradniki na aukcjach.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc

--
PZDR
Mroczny Daro

Karola

a tak nie dziala:
- wkladasz karte do czytnika
- wrzucasz pierwszy bieg
- wciskasz hamulec
- naciskasz przycisk "start/stop"
- przelaczasz komuter pokladowy (przycisk w manetce wycieraczek) na
odliczanie kilometrow do przegladu
-wciskasz maly przycisk umieszczony miedzy zegarami (najlepiej czyms
twardym ) i trzymasz do momentu az sie zmieni na 30000 km

silvestre

Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@gazeta - hate:spam-.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wizyty w serwisie ?
> Próbowałem szukać ale wyskakują mi jakieś poradniki na aukcjach.

przechodzisz na wskazanie "ilosc km do kolejnej wizyty w serwisie" i
przytrzymujesz wcisniete pokretlo kasowania az sie wyzeruje (a dokladniej
pokaze ze znowu jest 30000 do kolejnej wizyty)

silvestre

DarkDaro

> przechodzisz na wskazanie "ilosc km do kolejnej wizyty w serwisie" i
> przytrzymujesz wcisniete pokretlo kasowania az sie wyzeruje (a dokladniej
> pokaze ze znowu jest 30000 do kolejnej wizyty)

A długo to trzeba trzymać bo ciagle pokazuje "zero" ?

DarkDaro

> przechodzisz na wskazanie "ilosc km do kolejnej wizyty w serwisie" i
> przytrzymujesz wcisniete pokretlo kasowania az sie wyzeruje (a dokladniej
> pokaze ze znowu jest 30000 do kolejnej wizyty)

Udało sie po 30 sekundach trzymania :-) A wogóle to cała procedura jest
elegancko opisana w instrukcji obsługie ale kto je czyta ? :-)
Dzięki wszystkim za pomoc.