Tumacz [CROSSPOST]

Diabełson

Mam w smród-fonie tumacza. I mówię "jem kupy", a on na to "eat
together". Prawie się popłakałem ze śmiechu :D

Papa Dance

Przychodzi Diabełson i tupta:

> Mam w smród-fonie tumacza. I mówię "jem kupy", a on na to "eat
> together". Prawie się popłakałem ze śmiechu :D

Rubin, Prawdziwki obgadujo Twoje Stare:
http://wiadomosci.onet.pl/forum/mieszkancy-brynowa-bez-tramwajow,0,2317060,193038671,czytaj.html

Ożesz kurwa, aż się poczułem habilitowany.

PS. Ić lepiej poczochrać Fioletowego Kota w weksle.

--
w las kotek na łotek i Mruga.

Larry Laffer

Diabełson <hel...@satan.org> Wrote in message:
> Mam w smród-fonie tumacza. I mówię "jem kupy", a on na to "eat
> together". Prawie się popłakałem ze śmiechu :D

B TW, wolish w łóżku przes dziórke w prześcieradle, 3 na stole? :*

--
bara bara.. bara bara.. barabasz.

Larry Laffer

Diabełson <hel...@satan.org> Wrote in message:
> Mam w smród-fonie tumacza. I mówię "jem kupy", a on na to "eat
> together". Prawie się popłakałem ze śmiechu :D

Nom, ja z tych dwuch kórewek - Wróżbity Macieja i jego przydupasa
Maciusia z Klanu - tesz mam niezłom beke.