Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

uklad niemiecki klawiatury z polskimi literami

52 vues

Troll

non lue,
1 juil. 2008, 06:40:2401/07/2008
Witam!
Jak ustawic (ewentualnie co doinstalowac)
Uklad niemiecki klawiatury (poniewaz posiadam niemiecka) - ale tak by po
nacisneiciu alt i np c, o, z pojawialy sie polskie litery?
Ustawienie ukladu polski-polski programisty zmienai uklad klawiatury a w
klawiaturze niemieckiej jak wiadomo wszystko jest inaczej, wiec chcialbym
zostawic klawisze na swoim miejscu jedynie dodac mozliwosc pisania polskich
liter (bez przelaczania za kazdym razem) . No i naklejki w gre ni ewchodz
ajak ktos
zamierza tak mi doradzic :)

pozdrawiam

xp prof wersja polska

Andy

non lue,
1 juil. 2008, 06:49:5901/07/2008

"Troll" <wybacz_ale.n...@do.mnie> schrieb im Newsbeitrag

Sciagnij sobie ze strony Microsoftu "Microsoft Keyboard Layout Creator", za
jego pomoca mozesz z klawiaturka zrobic wszystko.

Andy

Inne linki:
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=689&Keyboard+Layout+Creator+1.4

Piotr Palusiński

non lue,
2 juil. 2008, 12:09:5302/07/2008
In news:g4d1iu$em8$1...@inews.gazeta.pl,
*Troll* <wybacz_ale.n...@do.mnie> typed:

Zainstaluj sobie dla obu języków układ klawiatury US
International, której układ i instrukcję masz na przykład tu:
http://www.cortland.edu/icc/Keyboard.html.

Troll

non lue,
2 juil. 2008, 12:32:1002/07/2008

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g4g9mp$q71$1...@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
>
> Zainstaluj sobie dla obu języków układ klawiatury US
> International, której układ i instrukcję masz na przykład tu:

czy przyciski niemieckie da na swoim miejscu ? bo niemiecka klawiatura
inaczej wyglada niz na obrazku.

Piotr Palusiński

non lue,
2 juil. 2008, 12:54:4502/07/2008
In news:g4gaip$dik$1...@inews.gazeta.pl,
*Troll* <wybacz_ale.n...@do.mnie> typed:

Uff,
Zainteresuj się programem Keyboard Layout Manager
http://solair.eunet.yu/~minya/Programs/klm/klm.html
ZTCP można w nim zdefiniować kombinacje Ctrl+klawisz, ale generalnie można
nim zrobić sobie własny układ klawiatury.
oraz http://groups.google.pl/group/pl.comp.ogonki/msg/ffcfa844a662fe8d

szlovqk

non lue,
11 juil. 2008, 08:56:5111/07/2008
Andy wrote:

i to jest bardzo dobra odpowiedź. Nie znalazłem niczego lepszego a
sprawdziłem przynajmniej 7 programów. ma się potem plik instalacyjny .
Poza tym nie miesza w systemie

--

0 nouveau message