SSTV

RiBa

Ik ben opzoek naar een goed sstv programma en een programmatje voor de
packerd

BVD

Jan

In article <79ncai$kgm$1...@news.worldonline.nl>, ag.ba...@consunet.nl says...

> Ik ben opzoek naar een goed sstv programma en een programmatje voor de
> packerd
>
> BVD

sstv snap ik, maar wat is nou weer de packerd?

--
Gegroet

_/ /-\ |\|

J.B.

Dat schijnt packet te zijn op 27 Mc (denk ik)
Als dat zo is kan de verzender niet lezen (naam
nieuwsgroep)

Jan heeft geschreven in bericht ...

RiBa

Ik kan wel lezen, en juist packerd is voor 27 MC nix illegaals dus.
Maar beste mensen, hebben jullie ook ergens z'n programmatje liggen ik moet
toch ergens beginnen !!

BVD

J.B. heeft geschreven in bericht <79ptrt$4f5$1...@news.worldonline.nl>...

Jan

In article <79qd7g$ph5$1...@news.worldonline.nl>, ag.ba...@consunet.nl says...

> Ik kan wel lezen, en juist packerd is voor 27 MC nix illegaals dus.
> Maar beste mensen, hebben jullie ook ergens z'n programmatje liggen ik moet
> toch ergens beginnen !!
>
> BVD
Maar ik weet nog steeds niet wat PACKERD is.
Wat voor een programa bedoel je hiermee?
--
Gegroet

_/ /-\ |\|

RiBa

Beste Jan

Packerd is via de 27 mc gekoppeld aan je pc bericht versturen (dus chatten
met een ander op dat kanaal). SSTV is plaatjes verzenden met je 27 MC zender
gekoppeld aan je pc.

Mvg

RiBa

Jan heeft geschreven in bericht ...

Jan

In article <79t4q2$bh4$1...@news.worldonline.nl>, ag.ba...@consunet.nl says...

> Beste Jan
>
> Packerd is via de 27 mc gekoppeld aan je pc bericht versturen (dus chatten
> met een ander op dat kanaal).

Ik denk van niet.

PACKERD is een niet bestaande mode.

Gegroet

_/ /-\ |\|

ben...@xs4all.nl

RiBa <ag.ba...@consunet.nl> wrote:
> Packerd is via de 27 mc gekoppeld aan je pc bericht versturen (dus chatten
> met een ander op dat kanaal). SSTV is plaatjes verzenden met je 27 MC zender
> gekoppeld aan je pc.

weet jij veel dat dat "packet" heet ?

weet jij veel dat zowel packet als sstv niets met de 27 MHz band te maken
heeft ? (hint, het kan op meer banden dan alleen 27 MHz)

--
Grobbebol's Home | Don't give in to spammers. -o)
MCSE: Must Consult Someone Experienced | Use your real e-mail address /\

J.B.

What the hell is "PACKARD"
Door dat jij dit zo noemt verraad je je zelf dat
je beslist geen een gelicenceerd amateur
bent.
Je kan dus nog steeds niet lezen (ook niet
schijven blijkt, of je bent dislectisch)

RiBa heeft geschreven in bericht

Pasquale

> Je kan dus nog steeds niet lezen (ook niet
> schijven blijkt, of je bent dislectisch)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ên voor de goede orde PACKERD bestaat niet maar de
schrijver van het oorspronkelijke bericht bedoeld
er PACKET RADIO mee.
Als je het nu op 11 meter gebruikt 10 meter of 70 cm
het blijft steeds PACKET RADIO.

Hopelijk is deze idiote gedoe nu voorbij.

Jan

In article <36C6A3AE...@advalvas.be>, Pasqua...@advalvas.be says...
Ik zie niet in wat je met het idiote gedoe probeert duidelijk te maken.
A. De man wist niet waar hij het over had.
B. Is dit de NG mbt gelicenseerde zendamateurs, dus had hij de vraag
in de voor hem juiste NG moeten stellen.
Even voor de duidelijkheid, ik zet met niet af tegen de CB'ers, maar
die meneer probeerde ons aan het verstand te brengen dat PACKERD voor
de 11 meter amateurs was, dus ergo mutatus mutandus, wat zoekt ie hier.

--
Gegroet

_/ /-\ |\|

Noo-noo

On Sat, 13 Feb 1999 19:33:57 +0100, "J.B." <branda...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bent.

>Je kan dus nog steeds niet lezen (ook niet
>schijven blijkt, of je bent dislectisch)

Jugo, doe mij een plezier en schrijf voortaan Nederlands!
Want hier schiet mijn jarretelgordel van los!

RiBa

Jongens. Wat een drukte om nix. Ik ben al in bezit van datgene wat ik zocht.
Dus ga allemaal maar weer van die hoge kast af.

Bedankt , saluut en de kost.

Noo-noo heeft geschreven in bericht <36c9bbab...@dds.nl>...