Nou breekt me klomp !?

Skybuck Flying

Hallo,

Tele2 zit al drie maanden geld van mijn girorekening te stelen voor niet
geleverde diensten (telefonie dat het niet doet) ?!?

Ik dacht dat @Home/Ziggo dat zou opzeggen nu dat ik telefoon bij hun heb ?!?

Klaar blijkelijk niet of misschien zijn ze bij Tele2 een stelletje schurken
!

Nouja hoe dan ook morgen ga ik meteen hun bankrekening nummer laten
blokkeren !

Weet iemand het telefoonnummer van de ING bank voor het laten blokkeren van
bankrekeningnummers ?!? (En eventueel laten terugboeken van onterecht
geincasseerde bedragen ?!?)

Ik heb even snel gezocht maar kan het zo een twee drie niet vinden... een
paar jaar geleden bestond zo een telefoonlijn wel... misschien dat ie nog
steeds bestaat ?! ;)

Mocht ik het telefoonnummer vinden dan zal ik dat hier posten voor
future-reference dat zou best wel eens handig van pas kunnen komen ;)

Doei,
Skybuck.

Orac

"Skybuck Flying" <IntoTh...@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]
> paar jaar geleden bestond zo een telefoonlijn wel... misschien dat ie nog

Eh, gewoon inloggen? Bij de Amro kan ik incasso's die me niet bevallen
terugdraaien, online.

Skybuck Flying

"Skybuck Flying" <IntoTh...@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> schurken !
>
> Nouja hoe dan ook morgen ga ik meteen hun bankrekening nummer laten

Godverdomme is 't weer eens Zondag de volgende dag ! LOL. Dat heb ik zo vaak
he ! ;) :)

Nouja dan maar weer wachten tot maandag ! ARGH ! :)

Zoals een docent ooit eens tegen me zei: "Even met het servicelijntje bellen
!" :):):)

Volgens mij moet ik dit nummertje hebben:

https://mijn.ingbank.nl/secure/cmn/common/cmn_index.jsp?paginakey=536897508&unit=COR&service=COR

"Voor extra informatie belt u de ING Bank Servicelijn: 0800-7011 (gratis)."

Na het zal me benieuwen ! ;) :)

Skybuck Flying

"Orac" <bonde...@zoggi.nl> wrote in message

> "Skybuck Flying" <IntoTh...@hotmail.com> schreef in bericht

> Eh, gewoon inloggen? Bij de Amro kan ik incasso's die me niet bevallen
> terugdraaien, online.

LOL ! =D Moderne tijd he ! :)

Daar doe ik niet aan ! Veelste gevaarlijk dat IB ! :)

Wel cool dat dat kan ! ;) Maar nog maals daar doe ik dus niet aan ! ;) =D

Een bank hoort als "FortKnox" te zijn... niet als "lekkende windows gatenrij
!" :):):)

Doei,
Skybuck.

Orac

"Skybuck Flying" <IntoTh...@hotmail.com> schreef in bericht

Bukkie, een bank IS een computer.

Skybuck Flying

"Orac" <bonde...@zoggi.nl> wrote in message

Dat kan best zijn... maar toch moet die computer niet met mijn computer gaan
communiceren over zoiets "gevaarlijks" als het internet ! =D PLUS WINDOWS !
=D LOL.

Bye,
Skybuck ;) :)

Rob

REAGEER nou niet op die gast!

bestweter

"Orac" <bonde...@zoggi.nl> schreef in bericht

> "Skybuck Flying" <IntoTh...@hotmail.com> schreef in bericht

een

> Eh, gewoon inloggen? Bij de Amro kan ik incasso's die me niet bevallen
> terugdraaien, online.

Laat hem nou lekker bezig zijn met het zoeken naar dat telefoonnummer.

Orac

"bestweter" <best...@nottent.nl> schreef in bericht

Ik ben nu eenmaal een aardig, vriendelijk en behulpzaam persoon.

Skybuck Flying

"bestweter" <best...@nottent.nl> wrote in message
> [...]

Ja lekker waardeloos berichtje van jou ;)

Maar ik zal het wat opvrolijken met de natte droom van elke hacker:

http://www.nu.nl/internet/2177976/nep-firefox-bevat-spyware.html

"Je eigen nep-firefox !"

"IS DAT EVEN SMULLEN ZEG ! ;) :)" =D

Doei,
Skybuck =D

Merauke62

FormerlyKnownAs

On 06 Feb 2010 18:00:36 GMT, Rob <nom...@example.com> wrote:

>REAGEER nou niet op die gast!

Welke gast?

Orac

"FormerlyKnownAs" <he...@nowhere.ru> schreef in bericht

> Welke gast?

Die aan halverwege de linkerkant:

http://www.riverbills.com/mardi_gras_2005/_beach_people.jpg

FormerlyKnownAs

On Sat, 6 Feb 2010 21:45:48 +0100, "Orac" <bonde...@zoggi.nl>
wrote:

>"FormerlyKnownAs" <he...@nowhere.ru> schreef in bericht

>Die aan halverwege de linkerkant:

Oh, dus die aan rechterkant staat. Waarom vraag ik het ook!!

P.

Post jouw getrol voortaan in andere nieuwsgroepen ja?

P.

Skybuck Flying

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> wrote in message

Nee ! :)

Waarom zou ik vieze poep-neger ? ;) :)

Ben je een neger ? ;) :)

Of ben je een poep-turk lol ?! =D

Doei,
Doei,
Skybuck ;) =D

Gerard

Skybuck Flying schreef:

Is dit nu de vrijheid van meningsuiting waarvoor Geertje in de bres
springt, of is het de reactie op Christelijke normen en waarden waarvoor
Jan Peter zo ijverig pleit?

Fred

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht

gevalletje vara de belbus

(on)wijs man

Merauke62 wrote:
> http://www.ing.nl/particulier/betalen/passen/verlies-diefstal-betaalpas-creditcard-overschrijvingsboekje.aspx
>
> sccs

FOUT!

dit gaat over
Verlies of diefstal
niet over terugboeken!

P.

Dit is een typisch voorbeeld van een van de trollen die heel internet
zitten te verklooien. Dit zijn ook de posters van diverse berichten
die je pas geleden bij Peter R. de Vries zag, niet allemaal, maar wel
meerdere.

De providers kunnen dergelijke smeerlappen makkelijk stoppen, maar at
home doet dat blijkbaar niet. Dus mogen ze verder gaan met hun
kinderlijke poepsex- en nazipraatjes.

P.

P.

Gevalletje nep-bericht van een trol.

P.

Skybuck Flying

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> wrote in message

Je bent zelf een drolle-trol ! ;) :)

Doei,
Skybuck =D

Skybuck Flying

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> wrote in message

Als deze P "troll" mag zeggen, dan mag ik "poep-neger" zeggen ! HA-HA ! =D

Bye,
Skybuck >=D

Obi

"Skybuck Flying"

Pfffft..... ben je toch gauw een jaar of 7, 8 te laat mee joh...

Obi

P.

On Sun, 7 Feb 2010 18:23:03 +0100, "Skybuck Flying"
<IntoTh...@hotmail.com> wrote:

>Je bent zelf een drolle-trol ! ;) :)
>
>Doei,
> Skybuck =D

Aangezien de kans bestaat dat jij niet weet wat een trol is: dat is
iemand die aanstootgevende brichten post die meestal totaal niet
kloppen enkel en alleen maar voor de kick. En dan vaak blijven
doordrammen.

Dus het klopt wel degelijk.

P.

Skybuck Flying

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> wrote in message

Internet is deze avond kortstondig (7 february 2010) uitgevallen, dacht even
dat jij er iets mee te maken had ! ;)

Toen zag ik dat de televisie ook was uitgevallen... zal wel een storing zijn
geweest.

Ten eerste hoeven mijn berichten niet te kloppen, iedereen mag ze rustig
verbeteren als er fouten in zitten dus wat let je ? ;)

Ten tweede is het verhaal in het originele bericht waar !

Dus, poep, poep, poep voor jou ! ;) :)

Doei,
Skybuck =D

Skybuck Flying

> [...]
>
> "Voor extra informatie belt u de ING Bank Servicelijn: 0800-7011

"Dit nummer is gewijzigd"

"Het vervangende nummer hoor u later in het keuze menu"

Wordt slechts twee keer herhaald moest dubbel bellen ;):

0900-0933

Bye,
Skybuck.

Skybuck Flying

Zo net even met Tele2 gebelt, en die eens even flink de wind van voren
gegeven ! ;) :)

Het abbonement liep nog, ik heb gezegd dat ik dat wil opzeggen, tevens heb
ik hun voor de tweede keer laten weten dat het sinds november 2009 niet
werkt, die man bevestigde dat, dat ik sinds 2 november niet meer gebelt heb.
Ik heb tevens laten weten dat dat de reden voor mij is geweest om over te
stappen naar Ziggo, Tevens heb ik laten weten dat ik geen gebruik wenst te
maken van mobieltjes, dus ook niet om hun te bellen met betrekking tot de
storing, dat heb ik al laten weten via de e-mail ik vind dat meer dat
voldoende. Tevens heb ik laten wetend at Ziggo dat zou opzeggen en blijkt
dat niet te zijn gebeurd ? Ben ik nou gek of hoe zit dat ?! Nee ik ben niet
gek want dat staat op die Ziggo website, onder de vragen:

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/

"
Ik ben bij een andere Internet en/of Telefonie aanbieder, en ik wil
overstappen naar Ziggo. Hoe makkelijk is dat?

Heel gemakkelijk. Tijdens je bestelling kun je aangeven dat Ziggo je
contract voor je opzegt. Daarvoor hoef je alleen je huidige contractnummer
in te voeren en Ziggo regelt de rest. Bovendien kun je je huidige
telefoonnummer behouden.
"

Goed de man van Tele2 deed verder een beetje moeilijk, hij bleeft redelijk
rustig hoewel hij duidelijk kan horen dat ik best wel pissig was ;) :) En ik
heb nog meer te doen vandaag dus toen heb ik bedankt, en opgeflikkert, ik
heb wel nog even laten weten dat ik mijn bank ging bellen en hun (Tele2) ga
laten blokkeren.

Toen even met de ING Bank gebelt, en die hebben voor 1 jaar Tele2's
bankrekening nummer geblokkeert, indien ze binnen een jaar weer geld
proberen af te schrijven wordt dat verlengt met een jaar.

Het giroafschrift voor january/february heb ik nog niet gekregen dus ik kan
niet zien of er in january ook iets is afgeschreven dus dan kan ik het ook
niet laten terugboeken. Terugboeken is mogelijk tot 30 dagen.

Er staat een vervaldatum op de factuur van Tele2 waarschijnlijk is dat de
datum waarop betaald moet zijn dat is dus 9 february 2009, dan man van Tele2
bevestigde dat nog niet betaald was dus met een beetje geluk wordt die 19.62
euro niet voor m'n rekening afgeschreven.

Gelukkig gaat het om reletatief kleine bedragen ! ;) :)

Eind goed, al goed ?!? We gaan het zien volgend jaaaaarrr ! ;) =D

Mocht blijken dat er in january geld van mijn rekening is afgeschreven zal
ik proberen dat ook terug te laten boeken ! ;) :) Jawel ! =D

Doei,
Skybuck =D

Arnold

> Ten eerste hoeven mijn berichten niet te kloppen, iedereen mag ze rustig
> verbeteren als er fouten in zitten dus wat let je ? ;)
Mogen we dit interpreteren als een toestemming van jouw kant voor
third-party supersedes/cancels van jouw berichten?

Message has been deleted

Skybuck Flying

"Arnold" <a.hen...@b-lex.nl> wrote in message

Nee want als 99.9% klopt dan is daar geen reden voor.

Een kleine reactie met een kleine correctie is dan harstikke prima :)

Doei,
Skybuck.

Skybuck Flying

Zo ga vandaag weer even bellen, Tele2 heeft toch nog iets afgeschreven, ben
ik het in principe niet mee eens, want telefoon heeft laatste maanden niet
gewerkt, dus ga ik laten terugboeken ! ;)

Nummertje:

> [...]

> "Voor extra informatie belt u de ING Bank Servicelijn: 0800-7011

Skybuck Flying

nieuw nummer:

0900-0933

Staat ook op giroafschrift ;)