ms train simulator..

1 view

Lifestyle

Heb ik es een keer het originele programma, springt het spel naar een
resolutie van voor de oorlog,
om vervolgens de hele pc te laten hangen ! SUKKELS !
Ze kunnen ook helemaal nix daar, die prutsers... geen besturingssysteem,
geen game...
nix loopt zonder fouten ! Wie geeft me een cursus linux ?
O ja: wie wil er een kopie ?!
kutprogram... wel willen lopen op een aftandse p2, maar niet op een 800mhz
systeempje...
MICROSOFT SUCKS !!!

Wim Boon

On Wed, 08 Aug 2001 18:21:49 GMT, "Lifestyle"
<caniels@NO_SPAM_HERE_hotmail.com> wrote:

> Heb ik es een keer het originele programma, springt het spel naar een
> resolutie van voor de oorlog,

Kijk eens in het openingscherm links-onder.
Daar kan je op options klikken en zelf een beeldscherm en resolutie
kiezen.
Misschien heb je hier iets aan.
Succes,
Wim.

Sleeper

Ja, en buiten dat... Microsoft zaken horen in een microsoft nieuwsgroep, dus
microsoft de grond in schelden, dat kennen we wel al, maar hoort niet echt
hier thuis.

"Wim Boon" <wim...@planet.nl> schreef in bericht

Lifestyle

Uhmz.. heb jij de oplossing dan voor de hand ?

"Sleeper" <p.bo...@worldonline.nl> schreef in bericht

Lifestyle

dat openingsscherm zie ik zelfs helaas niet :o(

Chris

"Lifestyle" <caniels@NO_SPAM_HERE_hotmail.com> schreef in bericht

> Uhmz.. heb jij de oplossing dan voor de hand ?

Even terug naar de winkel met de vraag wat dat kan zijn?
Vervolgens wordt je doorgestuurd , die vragen rond en sturen je door.
Die bellen wat en roepen het een en ander maar je hoort t al , je wordt weer
doorgestuurd.

;-) Succes , Chris.

R.W.deWijs

Post eens even de specificaties van je pc, zoals cpu, geheugen en je
videokaart....( deze laatste is erg belangrijk )

Ron
www.railwaysoftware.com

"Lifestyle" <caniels@NO_SPAM_HERE_hotmail.com> schreef in bericht

René Becker

nou, ik zou wel een kopietje lusten (ben een student en heb niet veel geld
hehe)
wat moet je ervoor hebben?

mail me ff op r.be...@home.nl

Lifestyle

sja... ik denk dat ik hem maar weg geef :o(

"Chris" <clvetteg...@wanadoo.nl> schreef in bericht

Lifestyle

amd 800, 512 mb, 86 GB hd, 40 speed reader (philips), 12speed brander(HP),
asus v6600 kaart.

R.W.deWijs

> amd 800, 512 mb, 86 GB hd, 40 speed reader (philips), 12speed brander(HP),
> asus v6600 kaart.

Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom het niet op jouw systeem zou draaien,
ik neem aan dat je DirectX 7 of 8 geïnstalleerd hebt..?

Ron

Lifestyle

Ja, dx8

"R.W.deWijs" <re_la...@hotmail.com> schreef in bericht

R.W.deWijs

Nou, het enige wat ik dan nog kan bedenken:

Haal de complete MSTS installatie van je harde schijf af (inclusief dir's,
die moet je na installatie handmatig er afhalen !) defragmenteer in ieder
geval je C: schijf en probeer het nog eens. Als het dan nog niet lukt,
probeer eens op een andere pc te installeren om te kijken of het daar wel
gaat...

Succes, Ron
www.railwaysoftware.com

Sleeper

Er zijn een diverstal slechte cd's in omloop. Ik kan het weten, want had
zelf ook problemen. Ik ben naar de winkel gegaan en hebt de zaak omgeruild,
en nu werkt het...... Als een trein!

Dus mijn advies, ff omruilen in de winkel....

"Lifestyle" <caniels@NO_SPAM_HERE_hotmail.com> schreef in bericht

R.W.deWijs

Zijn problemen kwamen toen e.e.a. geinstalleerd was, dus aan de cd's ligt
het dan echt niet...

Ron

Alex Kwak

"Lifestyle" <caniels@NO_SPAM_HERE_hotmail.com> schreef in bericht

> amd 800, 512 mb, 86 GB hd, 40 speed reader (philips), 12speed brander(HP),
> asus v6600 kaart.

Download ook de nieuwste driver op:
http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm#v6600

suc6
Alex.
www.zoefzoek.nl

Lifestyle

die staat er al op....

"Alex Kwak" <a.k...@chello.nl> schreef in bericht

Wouter

Volgens mij loop jij gewoon de gehele boel in de maling te nemen!!!

----------

"Lifestyle" <caniels@NO_SPAM_HERE_hotmail.com> schreef in bericht

Lifestyle

nee, echt niet... kom het maar eens proberen hier dan !

"Wouter" <wfi...@hotmail.com> schreef in bericht

demazzl

NEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat mag je niet zeggen hier. Krijg je problemen mee. Je
moet het ZELF betalen, en er niet een ander voor laten opdraaien. Stouterd
dat je er bent, laat ze maar lullen ;-).
Krijg morgen m'n kabel internet, ga dan ff op zoek naar een exemplaartje.
Als ik 'm binnen heb brandt ik wel een exemplaartje voor je.

Demazzl

René Becker <r.be...@home.nl> schreef in berichtnieuws
qKAc7.219487$y7.24...@dbsch1.home.nl...

R'nB

Mail Bill effe...hij was ook eens een arme student...
Misschien stuurt tie je uit sympathie wel een gratis exemplaar .:-):-)..

René Becker heeft geschreven in bericht ...