autodata 2007 3.17 crack (dansk)

Søren Jensen

Hej er der en der crack til denne version

Søren

Jørgen Nielsen

On Fri, 11 Jan 2008 19:22:28 +0100, "Søren Jensen" <news.cybercity.dk>
wrote:

>Hej er der en der crack til denne version

Ved ikke om den passer, men du kan jo prøve.
http://www.binsearch.info/index.php?q=autodata+2007&m=&max=250&adv_g=&adv_age=120&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Søren Jensen

"Jørgen Nielsen" <nosp...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ved ikke om den passer, men du kan jo prøve.
> http://www.binsearch.info/index.php?q=autodata+2007&m=&max=250&adv_g=&adv_age=120&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=

kan ikke få fat en den da jeg sidder på en cc line er der evt en torrent.

Søren

Elmer Fjort

"Søren Jensen" <news.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hvad har CC med det at gøre??? Svar intet!

Men det kræver at du har adgang til en betalingserver

Elmer

Elmer Fjort

"Elmer Fjort" <Whok...@Whocares.com> skrev i en meddelelse

Har hentet det, pakket det om og smidt det i dk.binaer

Elmer

Søren Jensen

> Har hentet det, pakket det om og smidt det i dk.binaer
>

> Elmer

Hej tak for det . har hented fra dk.binaer , men mangler part.03

kan den komme på mail

Hilsen Søren

Søren Jensen

> Hej tak for det . har hented fra dk.binaer , men mangler part.03
>
> kan den komme på mail
>
> Hilsen Søren

forkert mail sph...@gmail.com

Elmer Fjort

"Søren Jensen" <sph...@gmail.com> skrev i en meddelelse

Den ligger der!! Prøv igen!

elmer

Søren Jensen

Tak for det , men det er til version 3,16 og jeg efterlyste til version 3,17
.nå men jeg 3,16 også og den virker

Søren

Jørgen Nielsen

On Mon, 14 Jan 2008 17:03:53 +0100, "Søren Jensen" <sph...@gmail.com>
wrote:

>Tak for det , men det er til version 3,16 og jeg efterlyste til version 3,17
>.nå men jeg 3,16 også og den virker

Der ligger en 3.18 her, og det er kun 20 dage siden den blev postet:
http://www.binsearch.info/index.php?q=%22Autodata+318+Multilanguage.nzb%22&m=&max=250&adv_g=&adv_age=99&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=