Glass eye 2000

Johnnyboy

Kan iemand mij helpen aan een crack of serial voor Glass Eye 2000. dit is
een programma voor het ontwerpen van glas in lood/tiffany glas.
alvast bedankt, Eventueel een volledige download + serial/crack.

Johnwijs

Albert

"Johnnyboy" <ali...@home.nl> schreef in bericht

Hoi John, voor het tekenprogramma voor glas in lood en tiffany bestaat er
eenvoudigweg geen serial of crack. Ik heb jaren geleden de software gekocht
en alleen via internet (Dragonfly, de leverancier) was het te activeren.
Eenmaal op je computer kun je het maar één keer op een andere zetten, dan
houdt het gewoon op. Dan kan het ook niet meer worden gebruikt op de eerste
computer. En via je tweede pc kun je het niet eventueel op een derde zetten.
Erg vernuftig gevonden van Dragonfly. Maarrrr... als je op je eerste pc een
backup terugzet, heb je het weer terug en kun je het op een derde zetten...
weer backuppen... op een vierde... enz.
Bij Foka Glas kun je de software kopen voor 120 euro.

Groet ;-)

Hallo

Misschien heb je hier wat aan.

http://www.astatalk.com/viewtopic.php?t=222211