Mio 269 en miomap V3

Nico pijnenburg

Wie heeft er ervaring met het installeren van de Miomap V3 op een mio 269.
De patch geinstalleerd die mio aanbeveeld maar het werkt niet .
Nico

CounterstrikeFreak®

Op 30-7-2007, heeft Nico pijnenburg verondersteld :

> Wie heeft er ervaring met het installeren van de Miomap V3 op een mio 269.
> De patch geinstalleerd die mio aanbeveeld maar het werkt niet .
> Nico

MioMap V 3.2 voor 268 (+) en 269 (+)
Geen unlock nodig!!!

Er zitten de volgende mappen bij:
Nederland
België
Luxemburg
Duitsland
Frankrijk
Oostenrijk
Zwitserland
Tsjechië
Major roads of Europa

De mappen zij allemaal van April dit jaar (behalve Tsjechië) !!

LET OP: Hiervoor moet de systeemsoftware van de Mio worden upgedate,
dat staat allemaal uitgelegd en gaat via een patch van de Mio site. Ik
ben niet verantwoordelijk voor schade die ontstaat door het verkeerd
update van je mio. Dit gaat bijna altijd goed, tenzij je tijdens het
updaten de Netadapter uit het stopcontact haalt

Hiervoor heb je ook een cardreader nodig!!!!

Uitgebreider info van deze

-\-\-\-\-M0L-\-\-\-\-

1. Pak je mio, geheugenkaart een je cardreader erbij.
2. Ga naar de volgende site en volg de stappen om je Mio
systeemsoftware te updaten:
http://www.mio.nl/faqs/index.php?action=artikel&id=366&artlang=nl&lang=nl
Let op: Volg de instructie nauwkeurig, want als het proces misgaat dan
kan je mio beschadigt zijn!!!
3. Verwijder alles van je SD-kaartje (Maak indien nodig een backup) 4.
Kopieer de map 'miomap' naar de rootdirectory van je sd-kaartje 5. Nu
staat er op je sd de kaarten van België, Nederland, Luxemburg en de
Major Road of West-Europa 6. Als je er meer kaarten op wilt hebben dan
moet je uit de map 'kaarten' de kaart naar de map 'miomap\maps' op je
sd-kaartje kopieren

-\-\-\-\-M0L-\-\-\-\-

Download links

http://rapidshare.com/files/39221785/MioMap_V3.2.part01.rar.html
http://rapidshare.com/files/39221842/MioMap_V3.2.part02.rar.html
http://rapidshare.com/files/39221889/MioMap_V3.2.part03.rar.html
http://rapidshare.com/files/39221963/MioMap_V3.2.part04.rar.html
http://rapidshare.com/files/39222005/MioMap_V3.2.part05.rar.html
http://rapidshare.com/files/39222110/MioMap_V3.2.part06.rar.html
http://rapidshare.com/files/39222132/MioMap_V3.2.part07.rar.html
http://rapidshare.com/files/39222143/MioMap_V3.2.part08.rar.html
http://rapidshare.com/files/39222233/MioMap_V3.2.part09.rar.html
http://rapidshare.com/files/39222212/MioMap_V3.2.part10.rar.html

Suc6

Cs-Freak

x.studio

>Download links
>Suc6
>Cs-Freak

Ik heb de rar files binnengehaald, echter alleen de eerste pakt goed uit. Nr
2 t/m 10 zeten alleen een lege map neer, bij testen geeft het ook een
faillure.
Doen ze het bij jou wel? Zo ja, is het mogelijk om ze bv dan in één chunk
via bv http://www.verzend.be/ te uppen?
Anyway,toch alvast bedankt voor de al gedane moeite.

grts Pieter

CounterstrikeFreak®

x.studio had uiteengezet :

hhhmmm strange want deze rar files zijn zo ingepakt dat als ze bij
elkaar staan in een x worden uitgepakt.
Probeer dat eens.

Dus maak een mapje aan.
Zet file 1 t-m 10 erin ga dan op een van de rar files staan
rechtermuisknop en uit pakken in MioMap_V3.2.

Cs-Freak

x.studio

CS-freak schreef:

>Dus maak een mapje aan.
>Zet file 1 t-m 10 erin ga dan op een van de rar files staan rechtermuisknop
>en uit pakken in MioMap_V3.2.

Had ik gedaan, maar was blijkbaar niet helemaal wakker. Had rar 1 uitgepakt
en toen ik rar2 wilde doen kreeg ik meldingen van over schrijven van
bestanden. File 2 vervolgens uitgeprobeerd in een seperate map en dat gaf
een mapje van wel erg weinig bites als gevolg.
Anyway, ben opnieuw begonnen en ging nu wel goed. bedankt voor je moeite,
kan er nu weer even tegen wegvinderwijs gezien ;-)

grt Pieter

CounterstrikeFreak®

x.studio formuleerde de vraag :

> [...]
> Anyway, ben opnieuw begonnen en ging nu wel goed. bedankt voor je moeite, kan
> er nu weer even tegen wegvinderwijs gezien ;-)

graag gedaan m8.

Suc6 met upgrade voor je mio.

Cs-Freak

ajroe...@gmail.com

heb even een vraagje, heb ook de mio269+.
V3 heb ik op een SD-kaartje en die heb ik in de mio zitten.
Heb de update gedaan en het werkt nu. Alleen als ik het SD-kaartje
eruit haal, dan start hij miomap v2...
ik wil dus dat het sd-kaartje met v3 op de mio komt, zodat ik niet
meer het sd-kaartje erin hoef te laten zitten. Hoe kan ik dit doen?
want als ik um aan mijn pc hang moet ik eerst wat installeren en die
drivers kan ik niet vinden.

En de POI's kan ik nu zeker ook niet meer vanuit de v2 naar de v3
halen?

groeten,
annejan

x.studio

>heb even een vraagje, heb ook de mio269+.
>V3 heb ik op een SD-kaartje en die heb ik in de mio zitten.
>Heb de update gedaan en het werkt nu. Alleen als ik het SD-kaartje
>eruit haal, dan start hij miomap v2...

Heb je de firmware ook geupdatet? Als je je mio opstart zie je staan welke
versie je hebt en ook bij instellingen kom je de versie tegen. dat moet dus
sowieso versie 3 wezen.

>ik wil dus dat het sd-kaartje met v3 op de mio komt, zodat ik niet
>meer het sd-kaartje erin hoef te laten zitten. Hoe kan ik dit doen?

De kaarten staan op je sd kaart en horen daar ook thuis,erin laten dus.

>want als ik um aan mijn pc hang moet ik eerst wat installeren en die
>drivers kan ik niet vinden.

Die staan op de mio site, voor de systeem (firmware) update)

http://www.mio-tech.be/NL/support/269-downloads.php

Mischien handig om het programmaatje mio-transfer op je pc te zetten, dan
zien ze elkaar in ieder geval.

http://www.mio-tech.be/Faqs/index.php?sid=732958&action=artikel&cat=386003&id=297&artlang=en

>En de POI's kan ik nu zeker ook niet meer vanuit de v2 naar de v3
>halen?

dacht het niet, je favorieten moet je er ook opnieuw inzetten.

grt Pieter

gro...@hetnet.nl

On 30 jul, 12:04, CounterstrikeFreak® <CounterstrikeFreak®@google.nl>
wrote:
> [...]

> http://rapidshare.com/files/39221785/MioMap_V3.2.part01.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39221842/MioMap_V3.2.part02.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39221889/MioMap_V3.2.part03.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39221963/MioMap_V3.2.part04.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39222005/MioMap_V3.2.part05.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39222110/MioMap_V3.2.part06.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39222132/MioMap_V3.2.part07.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39222143/MioMap_V3.2.part08.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39222233/MioMap_V3.2.part09.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/39222212/MioMap_V3.2.part10.rar.html

Hallo,

heb met veel geduld de downloads gedaan, verder alles op kaartje gezet
zoals beschreven.
Helaas geeft de Mio alle mappen als gelockt aan. Heb je misschien nog
een idee?

Mio C210 met V3.2 geinstalleerd.
bvd
Groenlo

Karel

<gro...@hetnet.nl> schreef in bericht
On 30 jul, 12:04, CounterstrikeFreakĀ® <CounterstrikeFreak®@google.nl>

wrote:
> [...]

>zoals beschreven.
>Helaas geeft de Mio alle mappen als gelockt aan. Heb je misschien nog

Heb je nu een Mio C210 of anders.

Voor de Mio C210 heb je het progje Mio Transfer voor nodig
en 4 files die vervangen moeten worden is het voor de Mio 210
heb ik deze wel voor je.

Karel

gro...@hetnet.nl

On 23 aug, 11:33, "Karel" <nonojanss...@hotmail.com> wrote:
> <groe...@hetnet.nl> schreef in berichtnews:1187764552.7...@z24g2000prh.googlegroups.com...

> Heb je nu een Mio C210 of anders.
>
> Voor de Mio C210 heb je het progje Mio Transfer voor nodig
> en 4 files die vervangen moeten worden is het voor de Mio 210
> heb ik deze wel voor je.
>
> Karel- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Nou dat zou mooi zijn, het gaat inderdaad om een Mio C210.

bedankt vast
Groenlo

wk-x17dtl

Hoi Groenlo

ik geloof dat ik je al eerder de vraag heb zien stellen
ik heb te toen ook uitgelecht hoe het zit met de MIO 268 of de 268+ en 269
maar ik zal je nog een keer uitleggen.

als je De patch hebt geinstalleerd met goed gevolg dan hoord daar ook nog
een DVD bij
waar je alles van af haald en op een SD kaartje van 1GB zet

Hiervoor heb je ook een cardreader nodig!!!!

De DVD was onlangs te koop op marktplaat voor ?.40
maar daar is wat aan te doe met copieren

wat jij gedaan hebt is van allerlei zip en rar bestande douwnloden maar dat
werkt niet bij iedereen.
groetjes.
Mail me maar..

CounterstrikeFreak®

wk-x17dtl formuleerde op donderdag :

Maar hij heeft een C 210 en geen 268/269 ;).

Cs-Freak

wk-x17dtl

Hoi Counterstrike

heb ik nu een bril nodig of wat staat er dan boven elk draatje....

"CounterstrikeFreak®" <CounterstrikeFreak®@google.nl> schreef in bericht

CounterstrikeFreak®

wk-x17dtl stelde de volgende uitleg voor :

> Hoi Counterstrike
>
> heb ik nu een bril nodig of wat staat er dan boven elk draatje....

Klopt helemaal echter het verschil zit tussen de OP en Groenlo ;).
Met andere woorden 2 verschillende personen en 2 verschillende
apparaten.

Cs-Freak

wk-x17dtl

hoi ik zie het nu ,hartelijk dank voor de uitleg.....

co...@hotmail.com

wrote:
> [...]

> Major Road of West-Europa 6. Als je er meer kaarten op wilt hebben dan
> moet je uit de map 'kaarten' de kaart naar de map 'miomap\maps' op je

hoi

zijn er ook kaarten voor noorwegen, zweden, finland en denemarken?

gr ruud

Karel

<co...@hotmail.com> schreef in bericht

wrote:
> [...]

>hoi

>zijn er ook kaarten voor noorwegen, zweden, finland en denemarken?

Yip, zoek ff op usenet Mio c710 PNA Europa 2007 daar zitten ze bij.
Zijn gepost op a.b.ftd en a.b.boneless datum gepost 29/08.

MVG Karel

co...@hotmail.com

On 7 sep, 17:51, "Karel" <nonojanss...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> MVG Karel- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

bedankt

gr ruud