gmail instellen als standaard e mail

asmbe...@gmail.com

to Gmail Help Groep - Het ABC van Gmail
Beste vrienden
Ik probeer gmail als mijn standaard é mail programma in te stellen.
Hiervoor geeft Google de volgende instructies:
1 " download de toepassing voor Gmail meldingen ".
Bij het aanklikken van deze link komt echter steeds het foutbericht
error 404 zichtbaar en ik wordt niet doorverbonden.
Het is mijn bedoeling om bij het reageren door een e mail hyperlink
van een website aan te klikken,mijn gmail en niet mijn outlook express
te laten opengaan.
Dit lukt niet
Kan iemand mij adviseren.
Dank bij voorbaat.
asmbe...@gmail.com

f.ni...@gmail.com

to Gmail Help Groep - Het ABC van Gmail
gnotifier is ook hier te vinden http://sourceforge.net/projects/gnotifier/
> [email address]

Rocodil

to Gmail Help Groep - Het ABC van Gmail
Toch gaat het je niet geheel lukken zo om Gmail als standaard in te
stellen, want Windows blokkeert dat gedeeltelijk en start dan weer
Outlook of OL express op (heb ik ervaren).
Groeten
Hans

On 18 mrt, 13:15, "[email address]" wrote:
> gnotifier is ook hier te vindenhttp://sourceforge.net/projects/gnotifier/
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

K.Deb...@gmail.com

to Gmail Help Groep - Het ABC van Gmail
Het is veel handiger dat je je émail maar op 1 adres moet opvragen
1-klik opinstellingen boven aan een émailpagina
2-Klik op accounts
3-klik in het gedeelte "Berichten ontvangen uit andere accounts op
Nieuwe émail account toevoegen
4-geef het volledige émail adres op van de account die je wil
gebruiken en klik vervolgens op Volgende stap
5-De velden Gebruikersnaamen POP-server worden indien mogelijk
automatisch ingevuld op basis van je émailadres. Geef je wachtwoord op
6-Maak een keuze uit volgende mogelijkheden:
+Een kopie van opgehaalde berichten op de server
achterlaten.
Sommige émaildiensten verwijderen je berichten wanneer
Gmail ze ophaalt
Als deze optiewordt ingeschakelt, instrueert Gmail het
andere domein de berichten niet te verwijderen, maar de uiteindelijke
beslissing ligt bij het andere
domein
+Als je berichten ophaalt van een Gmail-account of een
ander adres dat door Google wordt gehost, moet deze optie zijn
uitgeschakeld.Je kan het gedrag
van de oorspronkelijke berichten besturen door in de
account vanwaar je de berichten ophaalt de POP-instellingen te
wijzigen.
+Altijd een beveiligde verbinding (SSL) gebruiken wanneer
je émail ophaalt
Sommige émaildiensten vereisen een SSL-verbinding. Als je
berichten ophaalt van een andere Gmail of Google-account, moet deze
optie ingeschakeld zijn
Binnenkomende berichten voorzien van een label
Als je berichten die je ophaald van een account die niet
van Google is automatisch vaneen label wil voorzien, selecteer dan
deze optie. Je kan daarvoor
het vooraf gedefinieerde label gebruiken (je émiladres bv),
een bestaand label selecteren of een nieuwe maken met de
vervolgkeuzelijst.
+Binnenkomende berichten archiveren
E-mail van deze account kan direct worde gearchiveerd
7-Klik op Account toevoegen
8-Als je account is toegevoegd, kan je deze instellen als aangepast
adres voor het veld Van" op deze manier kan je berichten schrijven,
maar ze laten weergven
alsof ze vanuit je andere émailaccount vertrokken zijn-Klik
op "Ja" om een aangepast adres voor het veld "Van: " in te stellen

Je kan het importeren altijd uitschakelen via het tabblad Acounts op
de pagina "Instellingen". Klik Verwijderen naast de desbetreffende
émail account.

Sucses

On Mar 17, 5:42 pm, "[email address]" wrote:
> [email address]

K.Deb...@gmail.com

to Gmail Help Groep - Het ABC van Gmail
k.deb...@gmail.com

On Mar 17, 5:42 pm, "[email address]" wrote:
> [email address]

Rocodil

to Gmail Help Groep - Het ABC van Gmail
Hoi,
Wat je wilt bereiken lukt inderdaad niet met Google notifiier. Wat je
het beste kunt doen is met Outlook of Outlook Express een IMAP account
aanmaken, zodat je O.E. kunt gebruiken om je gmail berichten op te
halen en te versturen zonder dat je de emails download. Alles wordt
1:1 gesynchroniseerd: mappen, emails, alles. Wanneer dus O.E. wordt
geopend wanneer je een hyperlink aanklikt verstuur je je emails via
O.E. als gmail.
Hoe je dit moet instellen vind je onder Gmail/help: Keuzes openen
"IMAP": http://mail.google.com/support/?ctx=%67mail&hl=nl
Succes
Hans