Евро 20 12

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

У зв’язку з Евро 2012 хотіла зробити спортивні  астрологічні дослідження.

Але нехватка часу не дозволя. Приїхала на декілька днів і знов з ранку їду на вихідні.

Тож поки просто публично зафіксую дирекцию. Яка припада на 13 та 17 червня

13 червня відбудуться турніри

У Львові. Данія – Португалія.

У Харкові. Голландія – Германія

17 червня відбудуться турніри

У Львові. Португалія - Голландія

У Харкові. Данія – Германія

 Можливо це ключові команди або одна з команд відзначені зірками. І Скоро ми це з'ясуємо.

Можливо хтось має інші припущення. Робимо ставки господа астрологи ;))

Message has been deleted

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Сьогодні в Києві грають Україна та Шведи.
Надійшло питання
Хто вигра ми чи Шведи?
схема1

схема 2 (початок матчча)

По перше Місяць має порожній  курс , як і в схемі питання так і на початок гри. А також ключові планети мають ретроградність.

По цім данним думаю можна сказати що буде ні чія.

Але порожній місяць не завжди може вказувати на це можлива інша інтерпретація

Наприклад гра не буде завершена чи її результат не буде мати значення то що.

Отже скоро дізнаємось

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Admin AstroMenu
21:22 (1 хв. тому)

Бачу картинки, ми сильніші.

Мабуть одна надія на Сатурна в екзальтації Якщо дивитись на початок гри
(я трохи схеми поплутала схема питання 2 )

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Гооооол 1:1

   смайлик Украина

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

   смайлик Украина

Гоооооол 2:1

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Ми перемогли. 2:1!
Дуже цікаве дослідження що до Місяця з порожнім курсом
В першій  Мундальній  схемі Сатурн, який визначав збірну України був явно сильніший Шведів тобто Місяця( як відмітив Андрій) .
А в схемі 2 в хорарному питанні Місяць кинув трин до 1 дому.
Отже порожній Місяць не завжди має рацію і гадаю що потрібно зробити більш глибші дослідження
  смайлик Украина

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Admin Astromenu
08:14 (57 хв. тому)
кому мені
Чудово, що я не помилився :)
Але попереду серйозні суперники.
Так, Місяць без курсу зовсім не означає "пропало всьо" :))

Доречі Порожній Місяць спрацював в Мундалі
 гри в Донецьку між Франціею та Англіею, там нічія 1:1
Тобто треба враховувати ще якісь інші фактори. І куди дивитися в цьму випадку якщо грають чужі країни.?
Задачка?!

Admin AstroMenu
08:16 (1 год. тому)

Я нічого не зрозумів. Моє повідомлення кудись зникло з груп :( Якийсь глюк?

Андрій ваші повідомлення приходять мені на почту.
 Можливо ви відповідаєте прямо зі своєї почти і не заходити в Групу
Спробуйте ще. Якщо це так то може я краще відключу цю настройку щоб не плутатися
 бо   зараз почта і групи за інтерфейсом дуже схожі.

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Наступні Турніри Української збірної 15 та 19 червня в Донецьку
з Французами- схема 1 та Англійцями схема 2

в турнірі з французами Юпітер має слабку позицію а Мерк має підтримку Місяця.

 Тож Українцям буде не переливки. І на перемогу марно сподіватися.

А в грі з Англійцями видно що і Сатурн і Місяць мають сильні позиції.

Тож можливо буде нічія або Україна переможе Сонце дає трин до Сатурна (укр.) і 1,5 градуса в поеднанні з Місяцем(анг).

 Можливо Сатурн в такому положенні сильніший, точно не знаю але будемо сподіватися.

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

[...]

Прийшла з Фан зони .
Весь майдан скандував суддя пііііііііххххх
гол був реальний.!!
Турнір Англія Україна 0-1
отже Сонце в поєднанні з Місяцем сильніше якщо додати трин з Нептуном.
Виходить якщо б не Нептун гол був би зарахований:- (
Що до прогнозу Турніра Франція -Україна то програш України було легко спрогнозувати
 і в карті не було підводних каменів.
Взагалі дуже цікаві астрологічні дослідження виходять
які заслуговують на ретельне вивчення цього процесу.

Свіже фото з майдана

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Вибачаюсь за Запис який я опублікувала

Середа, 20 червня 2012 р. 03:43:38 UTC+3 користувач Люа Цикада написав:

Це було все на емоціях :)) але   приближує астрологічне дослідження по цій темі до природності:))

Зараз фаза дослідження по дирекції які були опубліковані в першому повідомленні

[...]

Вже виділила дві команди які увійшли в чверть фінал це
Португалія та  Германія

Люа Цикада

to Cica...@googlegroups.com

В грі з Англійцями видно що і Сатурн і Місяць мають сильні позиції. Тож можливо буде нічія.......

Message has been deleted

Люа Твардовська - Цикада

to Cica...@googlegroups.com
Висновок по темі
Я писала
 зафіксую дирекцию. Яка припада на 13 та 17 червня
 Вона випадково співпала з турнірами

Можливо це ключові команди або одна з команд відзначені зірками. І Скоро ми це з'ясуємо.

Як з'ясувалось в Дирекції по карті України немає ніякого відношення до визначення переможця
в футбольному турнірі.(Це було дурне припущення.)
 Але все таки  відношення до футболу вона має. - Секстиль Юпітера з Плутоном. -
 дає в політиці необмежені можливості, як я образно передбачала
 в прогнозі на 2012 р. що Європа прийде в Україну.
 Тобто відбулось прискорення євроінтеграційних процесів в Україні.
Далі
Що до результатів прогнозів матчів з нашою командою то вони були досить успішними
А от результат зарубіжних команд неможливо було прогнозувати
 так як нам невідома техніка такого прогнозу
тож це потребує подальшого спостереження і дослідження.

Позначити як завершену