Fwd: GÜZEL SÖZLER

TAŞTABAN DANIŞMANLIK

to Ayse-Metin Akyar, Mehmet Şevki Karaali, Mehmet Gozgucu, nevc...@mynet.com, Dr. Mehmet Sezai Sunder, 1953alm...@googlegroups.com, Nilufer PH/TR, Turker PH/TR, Zeynep....@sanofi.com, Aysın Sivrihisarlı, Ahmet Işıl, Ahmet Kutlu Sevil, nur akarsu, akinuz...@yahoo.com, Atakan Yesil, Erdal Dumanli, ergi...@hotmail.com, pertev emre tastaban, ergun ozacar, hasan ersan goktay, Oktay Refig, gul tastaban, bakirk...@yahoo.com, Sengul Ulualp, Metin UNAL, ibrahim cetinbudak, ismet damgaci, Sertan Özan, ozd...@hotmail.com, julia oguz, Güneş Feyzioğlu, Nadir Baloglu, Somay Baykan, Sevket Bartınlıoğlu, burcin cirik, Misirligil Berhan, Nüzhet Konyalı, asimyadis...@gmail.com

Ne güzel sözdür: Biliyorsan konuş, ibret alsınlar; Bilmiyorsan sus, adam sansınlar.

 İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri ?  Yoksa insan büyüdükce mi anlıyor gerçekleri ?
Özdemir Asaf

Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil, bir başkasında kendini bulmaktır…
Dostoyevski

Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır.Zaman insanları değil armutları olgunlaştırır.
Peyami Safa

Eden kendisine eder,yapan bulur ve çeker.Unutma kazanmak koca bir ömür ister. Kaybetmeye ise anlık gaflet yeter.
Mevlana

Bir kalbin içinde ne taşındığını asla bilemezsin.Kırmadan önce iyi düşün.Belki de içindeki sensin.
William Butler

İnsanlar, dünyada çabuk yükselen şeylere değer verirler ama hiçbir şey toz ve tüy kadar çabuk yükselmez.
Horace Mann

Bir mutluluk kapısı kapandığında diğeri açılır.

Ancak biz kapanan kapıya o kadar uzun bakarız ki, bizim için açılmış bulunan yeni kapıyı görmeyiz.
Helen Keller

Kapına geldim ve ben olmaktan vazgeçtim.  Sen ‘kim o’ de yeter ki:  Çünkü, kim olmamı istiyorsan o olmaya geldim…
Victor Hugo

Duydum ki kapıma gelmiş, tokmak olmadığı için kapıya vurmadan geri dönmüşsün.
Bilmez misin, kalp kapısının tokmağa ihtiyacı yoktur; o ancak içeriden açılır…
Mevlana

Sadece aptalların ciddiye alındığı bir dünyada yaşıyoruz.

O halde beni anlamıyorlar diye üzülmek niye?
Oscar Wilde

İNSANA  DAİR  DÜŞÜNEBİLDİKLERİM :- İdeal  insanlık  doğumla  başlayan, ölümle  bitmeyen  bir  hayat  okulunda  öğrenilir.Orada  her  insan hem  öğrenci, hem  kendi kendisinin  öğretmenidir. Yeteneği  ve  emeği  karşılığında bir  diploma  ile  bu  okuldan  ayrılır. Başarı  derecesi  ölümünden  sonra  ardından  söylenenlerle  doğru  orantılıdır.

Can Arpaç

Yahya Kemal Beyatlı’nın dizeleri ile vedâ ediyorum;

 “Ölüm asude bahar ülkesidir bir rinde;

Gönlü her yerde buhurdan gibi yıllarca tüter

Ve serin serviler altında kalan kabrinde

Her seher bir gül açar, her gece bir bülbül öter.”

Halil Taştaban

armag...@t-online.de

to 1953alm...@googlegroups.com

eferim be halilbubam

gozzel sözler gönderterek kalbimi ferah ve mutlu ettin

(barim tigan da üjjj rekat namaza duruyum belkim)

zalogli

-----Original-Nachricht-----

Betreff: Fwd: GÜZEL SÖZLER

Datum: Tue, 24 Mar 2015 15:17:51 +0100

Von: TAŞTABAN DANIŞMANLIK <tast...@gmail.com>

An: Ayse-Metin Akyar <ayse-...@motorplus.net>, Mehmet Şevki Karaali <vifok...@gmail.com>, Mehmet Gozgucu <mehmet....@gmail.com>, "nevc...@mynet.com" <nevc...@mynet.com>, "Dr. Mehmet Sezai Sunder" <mehmet...@hotmail.com>, "1953alm...@googlegroups.com" <1953alm...@googlegroups.com>, "Nilufer PH/TR" <Nilufe...@sanofi.com>, "Turker PH/TR" <Turker...@sanofi.com>, "Zeynep....@sanofi.com" <Zeynep....@sanofi.com>, Aysın Sivrihisarlı <a.sivri...@gmail.com>, Ahmet Işıl <ahmet...@kimsanltd.com>, Ahmet Kutlu Sevil <ahmet...@yahoo.com>, nur akarsu <akar...@gmail.com>, "akinuz...@yahoo.com" <akinuz...@yahoo.com>, Atakan Yesil <ataka...@gmail.com>, Erdal Dumanli <erdal....@gmail.com>, ergi...@hotmail.com, pertev emre tastaban <etas...@gmail.com>, ergun ozacar <e.oz...@gmail.com>, hasan ersan goktay <ersan...@yahoo.com>, Oktay Refig <oktay...@gmail.com>, gul tastaban <gulta...@yahoo.com.tr>, "bakirk...@yahoo.com" <bakirk...@yahoo.com>, Sengul Ulualp <sengu...@hotmail.com>, Metin UNAL <me...@unalsigorta.com>, ibrahim cetinbudak <ibrahimc...@gmail.com>, ismet damgaci <imad...@yahoo.com>, Sertan Özan <ser...@oz-ser.com>, "ozd...@hotmail.com" <ozd...@hotmail.com>, julia oguz <ker...@yahoo.com>, Güneş Feyzioğlu <gune...@gmail.com>, Nadir Baloglu <nadirb...@gmail.com>, Somay Baykan <sba...@hotmail.com>, Sevket Bartınlıoğlu <sevket...@hotmail.com>, burcin cirik <burci...@hotmail.com>, Misirligil Berhan <berhan.m...@medapharma.eu>, Nüzhet Konyalı <snko...@gmail.com>, asimyadis...@gmail.com

Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "1953almanlisesi" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
1953alm...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
1953almanlise...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com/group/1953almanlisesi?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin

---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "1953almanlisesi" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için 1953almanlise...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.