Dersaneler

Muharrem Şahin

Kapatılma
iptal edilmiş.

--
.

utku bostan

Hayırlı olsun...

13 Temmuz 2015 22:15 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:
Kapatılma
iptal edilmiş.

--
.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADf0OcN7JjKvVAChOVsZpWnCaWyNUfc1-%2BB8kaqVEqAf7bFovw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

think a way for me!

mustafa

Muharrem Hocam nerden baktiniz.
Siterlere baktim yoktu

Muharrem Şahin

CNN de son dakika haberi

13 Temmuz 2015 22:20 tarihinde mustafa <mak...@gmail.com> yazdı:
Muharrem Hocam nerden baktiniz.
Siterlere baktim yoktu

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/f329845d-8d93-42ad-b669-55ebe706feaf%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

--
.

mustafa

Tesekkurler hocam

mehmet çetintaş

Nasıl yani şimdi dersaneler kapatilmiyormu

13 Tem 2015 22:22 tarihinde "mustafa" <mak...@gmail.com> yazdı:
Tesekkurler hocam

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/56127a55-3ef9-4e59-b1ea-6b8f651d2aa1%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Şahin Gökgöz

Yola devam

13 Tem 2015 22:26 tarihinde "mehmet çetintaş" <mceti...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

bora arslantürk

aym secimleir bekledi zira iptal olcagı acıktı dah aonce iptal olsa

meclis cogunluguna sahip olan parti benzeri farklı bir yasa ile yine isi yokusa sürerdi

su an oyle bir sansları yok

13 Temmuz 2015 Pazartesi 22:22:39 UTC+3 tarihinde mustafa yazdı:
Tesekkurler hocam

Ayhan KORAL

Ayhan KORAL

Peki Temel lise olayı ne olacak? Her şey sil baştan olacak sanırım...

mehmet çetintaş

Şimdi ne olacak anlamadım o kadar dönüşüm 6 yıllık dersane öğretmenleri ataması işler baya bir karışacak

[...]

mustafa

Sorun soyleki aym nin karari resmi olarak yayinlandigi tarihten itibaren gecerli ve geriye donuk islemiyor.
Kararin gerekcesi 1 eylulden sonra yayinlanacagi icin dersane ruhsatlari iptal olacak.
Ruhsat icin basvuranlarada adamina gore muamelede bulunulacaktir.
Donusum icin basvuran dersaneler dezavantajli duruma dustu.

Ayhan KORAL

Yasaya göre hepsi iptal olmalı eski sistem devam edecek gibi tabii MEB karşı hamle yapacaktır...

Pİ44

ANAYASA Mahkemesi (AYM), dershanelerin kapatılmasını düzenleyen kanunu iptal etti.

İptal kararının oy çokluğu ile alındığı belirtildi. Bu karar sonrası 1 Eylül 2015’te kapanması öngörülen dershaneler, eğitim hizmeti vermeye devam edecek

Ayhan KORAL

Mustafa Hocam yasayı iptal etti ruhsatlar niye iptal olsun o zaman yasayı iptal etmenin anlamı kalmaz ki...Herşey eski düzen devam edecek büyük ihtimal

mustafa

Hocam yasayi iptal ettigini gerekceli olarak yayinladigi tarihten itibaren aym nin karari gecerli olur.eger 1 eylulden once yayinlanirsa sorun yok.ama 1 eylulden sonra yayinlanirsa yasa resmi olarak iptal edilmediginden ruhsatlar iptal olur.sonra yine ruhsat cikar ama istediklerine cikar.

Erhan Erturk

kararı bence yayımlarlar, eğitim ile alakalı hususlarda hukukçular öncelikli davranıyor. eski model devam eder. üzerimizden yük kalktı. çok çocuk da erken temel liseye vs. geçip yazık etti kendine.

13 Temmuz 2015 22:56 tarihinde mustafa <mak...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/2c714901-5505-408c-b4c2-425842e9ff19%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Ugurselcuk Bayrakci

Dersaneden Mebe gecişler nasıl olacak acaba ,etkilenecekmi şartları taşıyan arkadaşlar?

Birde şu anda hükümet Kanun hükmünde kararname cıkartabiliyormu.şeklen ve esasen anayasaya uuygun bir KHK ile yeniden düzenleme yapılabilinirmi

--
SUKÜT GİBİ MÜNZEVİİ,ÇIĞLIK GİBİ HÜR...

murat yalcin

Evet bu bir oyun iptal  edileceği malumdu:) 1 eylül  e kadar gerekli karar yayinlanmassa tüm Dershaneleri ruhsatlari iptal olcak ve malesef TURGEV suan  topladığı  ruhsatlarla tekel olusturcak :)Berat  yasadi:) hade hayırlısı

13 Tem 2015 23:51 tarihinde "Ugurselcuk Bayrakci" <ugur...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

MehmetYAŞAR Üniversite Öğrencisi

Kpss siz meb e geçiş maddesi de iptal edilmiştir.

Ayhan KORAL

Yarın Resmi Gazetede gerekçesi ile beraber yayınlanacakmış...Ancak Temel Lise ruhsatı alanlar tekrar dershane olamayacak ya da yeni ruhsat için verilmeyecek deniliyor, bu sebeple onay almayan kurumlar tekrar devam edecekler...

Ayhan KORAL

Anayasa Mahkemesi (AYM), onbinlerce öğretmeni, milyonlarca öğrenciyi ve öğretim kurumunu yakından ilgilendiren 1 Eylül'de dershanelerin kapatılmasını öngören yasayı dün oyçokluğu ile iptal etti. AYM'nin iptal kararını yarın Resmi Gazete'de yayımlayarak açıklaması bekleniyor.

M.A.T 33

Ben cok sevindim istanbulda is ariyorum.temel lise patronlari diorki hocam 30 bin issiz var.5.5 gun 2000tl dior.yuksek maas olmaz dior.firsatcisiniz dedim.bende calismyrm.dedim.allhin adaleti buyuk.

Şahin Gökgöz

hemen yayınlanmaz yarınki de yok.bir iki gün sonra anca

ahmet alkan

ahmet alkan

temel liselerle ilgili resmi bir kayıt yok hocam henüz onların hepsi ön kayıttı
bir sıkıntı çıkmayacağını düşünüyorum

13 Temmuz 2015 23:47 tarihinde ahmet alkan <malko...@gmail.com> yazdı:
allahdan öncelikli davranıyorlar hocam tam 18 aydır sürüyor dava

13 Temmuz 2015 23:46 tarihinde Erhan Erturk <ertur...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

ahmet alkan

işte onu bilmiyorum ama bakan her türlü karara hazırız demişti

13 Temmuz 2015 23:51 tarihinde Ugurselcuk Bayrakci <ugur...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

ahmet alkan

ali şen

Hayırlı olsun inşallah

mustafa

Matematik ogretmenleride artik uyansada su bazi somurucu patronlara karsi birlik olul su fiyatin altina olmaz diye tek bir fiyat belirleseler.
Dersane veya temel lise sahipleri onca kazandiklarindan azda ogretmenlere hakettiklerindem verseler.
MEB dershaneleri kapatmak yerine calisnlarin haklarini iyilestirecek yasa cikartsa mebe gecis az olacagindan herkes rahatlasa.
Afganlari felan Avrupaya goturecegiz diye kandiran insan tacirleri gibi ogretmen tacirlerine bi care bulsalar.

sve

DÖNÜŞÜMDEN DOLAYI İŞSİZ KALAN ARKADAŞLAR ADINA ÇOK GÜZEL Bİ HABER

 Donuşum için bi sürü masraf eden dershanecilere ALLAH  yardım etsin.
dershane yok diye seneye kalmamak için tercih yapan öğrencilerin hakkını kim ödeyecek.

BU KADAR KOLAY MI HERŞEY
YADA ÇOK MU ZOR ZAMANINDA KARARA BAĞLAMAK.
ALLAH ISLAH ETSİN.

matamaturk

yasayla birlikte dersane öğretmenlerinin mebe atanmaları da iptal olmuş.

13 Temmuz 2015 Pazartesi 22:15:55 UTC+3 tarihinde Muharrem Şahin yazdı:
Kapatılma
iptal edilmiş.

--
.

Murat Akkus

Bence boş durmayıp arada tanı merkezlerini ve müzik marketleri kapatalım, sonra kendi kendine açılır.

Peki bu gerekçeli kararın ne zaman çıkacağını bilen var mı?

14 Tem 2015 04:18 tarihinde "matamaturk" <eyupboz...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/92b3b9d9-eac4-4d46-b337-54e42985da86%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Kksl Ygt

Bir ülkenin geleceği nasıl mahvedilir. Ders gibi uygulama. İşin sadece öğrenci boyutu değil. Yatırım boyutı da aslında gözden kaçmaması gerekiyor.

Bir bilal uğruna binlerce bilal harcanıyor.

Allah sonunu hayretsin

Köksal Yiğit
Matematik Öğretmeni

mustafa

Koksal hocam heran kapinizi kirip sizi alabilirler:)

Kksl Ygt

Çayımız hazır bekliyoruz. Ama kapıyı çalarsalar ikram ederiz.

Köksal Yiğit
Matematik Öğretmeni

14 Tem 2015 18:13 tarihinde "mustafa" <mak...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b85d1c0a-0d44-4183-8c83-78abba17984b%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ayhan aydın

Gerekçeli karar açıklandıktan sonra ne olacak hocalarım. Dershaneleri tekrar kapatabilir mi? İnşallah kapanmaz devam eder.

14 Tem 2015 PM 9:46 tarihinde "Kksl Ygt" <koksa...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

Şahin Gökgöz

Bakan onlemimizi aldık dedi bir d planları var demekki

ERSİN KESEN

2012 de birkaç öğretmen arkadaş birleşip dersane açmaya karar verdik,binayı kiraladigimiz gün Başbakan kapatacagiz diye açıklama yaptı..Hayırlısi dedik,devam ettik,400 öğrenci hedeflerken 700 de zor durduk..Öbür Sezon kapatma dedikodilariyla başladi gene,gene uykusuz gecelerle bir yaz geçirdik..Geçen yıl iyice baskı artinca binbir zorlukla 4000 bin metrekarelik bir alanda okul da kurduk..Geçen sezonu 670 dersane,145 okul öğrencisiyle tamamladik,dersane kapanacak diye okula deli gibi yatırım yaptık,sonuç ortada...Ben bu ışte en ufak parmaği olan hiçkimseye hakkımi helal etmiyorum..Ben buralara patron koltuğunda oturarak değil haftada 45 saat derse bizzat girerek geldim..Üstelik kalan boş vakitler de de birebir yaptım öğrencilerle..Samsunda birçok meslektasim dersane binalarini temel liselere devrederek ciddi yatırimlarla kompleks kolejler açmak için adım attılar bile..Temel lise için roleve planıni sil baştan çizip,onca inşaat maliyeti altına girenler de çabası..Bu iş neresinden bakarsaniz hukuksuz..Anayasa Mahkemesi de hukuksuz iş yapıp 14 ay bekledikten sonra karar verdi..Meb yargıya intikal etmiş bir yasa üzerinden yol aldı,aldirtti..
Allah ıslah etsin...

serhat yaman

Mücahid

Ersin hocam sonuna kadar haklisiniz,inanilmaz masraflar,müfettis istekleri,farkli olusumlar,neler neler,AYM'nin bu kadar beklemesi de enteresan

Kksl Ygt

Benim diğer mesajda kastettiğim yatırımcı kısmı buydu. Ersin hocam çok güzel özetlemiş. Allah inşallah emeklerinizi zayi etmez.

Anayasa mahkemesi biraz stratejik davrandı. Seçimden önce iptal etselerdi bu arkadaşlar meclis çoğunluğu ile yine uğraştırırlardı.

Ha doğru mu yaptı tabiki hayır. Yargı siyasetten bağımsız olmalı ama güzel memleketimde çivisi çıkmayan ne kaldı ki. Ama mevcut şartlarda sanki daha iyisi olmazdı.

Şamil tayyar efendinin dediği gibi akp seçimi üstünlükle kazansaydı aym bu kararı veremezdi. Bu sözün üzerine ne desek boş.

Ersin hocam tekrar geçmiş olsun inşallah en az zararla atlatırsınız.

Köksal Yiğit
Matematik Öğretmeni

Ayhan KORAL

Peki şimdi hükümet bu olaya seyirci kalacak mı? Gerekçeli karardan sonra başka bir taktik yani yasa çıkartıp zaman kazanmak adına bir şeyler yapacak mı?
Bugün Nabi Dede bir şeyler söyledi sanki hazırlıklı gibiydiler, gerekçeli karardan sonra herşey belli olacak...
Ama dershaneciler hala  tedirgin, MEB yine kapatacak bir yama yapabilir mi diye...​
İstemeye istemeye dönüşüm olayı yapıldı, öğrencisi, velisi, öğretmeni ne yapacak, dershaneler haziran sonunda baz öğretmenleri ile yollarını ayırdılar başka kurumlarla anlaşanlar oldu, özel ders işine geçen oldu, herşeyi telafi edeceği diyenler nasıl telefi edecekler bu durumu...

15 Temmuz 2015 01:02 tarihinde Mücahid <muc...@gmail.com> yazdı:

[...]

ERSİN KESEN

Eğer bu kör doğuşune dönerse vay halimize..Ben artık; hayır şunu yapmazlar,bunu yapamazlar diye hicbirsey diyemiyorum..

hakan bakırcı

​Ersin hocam Allah yardımcınız olsun. İnşallah hepiniz en az hasarla atlatırsınız.
Zamanında Anayasa mahkemesi korkmayıp karar verseydi bunların hiçbiri olmazdı diye düşünüyorum.
Ama her şeyin en iyisini Cenabı Allah bilir . İnşallah bu süreç hayırlara vesile olur​

serhat yaman

to tmoz
"Kafamda deli sorular" dedikleri bu olsa gerek. Hocam illa ki mağduriyet olacak ama inşallah mantıklı hamleler yapıp en aza indirirler.
Bir başka konu da öğrenci açısından, okuldan ayrılıp temel liseye geçen öğrenci okula dönerse öğretmen ve idareciler aynı şekilde kabul ederler mi?(Tabi ki etmeliler)
Bu şekilde olan öğrenciler okuldan ayrılırken okulu ve öğretmenleri eleştirip ayrıldı ise geri dönüşleri nasıl olacak? Vs....
Ben güzel sanatlardayım bizim okuldan giden olmadığı için karşılaşılabilecek durumları yazıyorum sadece. Allah sonumuzu hayır etsin.

15 Temmuz 2015 01:51 tarihinde hakan bakırcı <hakan...@gmail.com> yazdı:
[...]

e nemutlu

Gerçekten neresinden bakılırsa bakılsın zor bir durum. Ersin hocam gibi arkadaşlardan Allah yardım etsin. Kolay değil.
Ya Rab bir Bilal uğruna ne güneşler batıyor. !..

15 Tem 2015 Çar 03:49 tarihinde serhat yaman <sne...@gmail.com> şunu yazdı:

enemutlu35

Y Yılmaz

​Karar oy çokluğu ile çıkmış. Anlaşılan bu yasa Anayasaya uygundur diyenler de olmuş. Merak ediyorum öyle düşünenler hangi C.B. zamanında atandı. Bir tahminin var ama adalet adına yanılmayı çok isterim.

Ayhan KORAL

Ben asıl raportörü çok merak ediyorum, dershaneler ile meyhaneleri aynı kefeye koyan raportörü...

16 Temmuz 2015 01:45 tarihinde Y Yılmaz <yalci...@gmail.com> yazdı:
[...]

Mücahid

Ben merak etmedim Ayhan hocamda,cok güldüm ama 😂😂😂😂😂

İlyas KALE

Maalesef bu iptal kararı Dersaneleri tekrar açılacağı anlamına gelmiyor. Yeni bir yasaya ihtiyaç var. Bu da yakın zamanda zor görünüyor.  Yine karmaşık bir durum bizleri bekliyor. Ayrıca dönüşüp bir sürü masrafa giren  kurum tanıyorum. Bu arkadaşlar mağdur olmamalılar.
Bu kadar önemli bir dava 8 ay niye bekletir ki sözüm ona adalet dağiticilar. Oysa önce karar verilse en azından dönüşüm için acele edilmezdi.   Nerden baksan sıkıntı. Yazık.

16 Tem 2015 01:45 tarihinde "Y Yılmaz" <yalci...@gmail.com> yazdı:
[...]

Dervis Oktay

2007 de Cumhurbaşkanlığı seçiminde 2 günde 367 kararını alan yüce mahkeme yasa çıkali yaklaşık 14 ay olmuş..geçen sene yasanin yürütmeyi durdurma kararını reddetmesi. 50 gün kala yasayı iptal etmesi ilginç. Tam Türkiyelik bir olay.
.
16 Tem 2015 02:01 tarihinde "Mücahid" <muc...@gmail.com> yazdı:

> Ben merak etmedim Ayhan hocamda,cok güldüm ama 😂😂😂😂😂
>

> --
> http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
>
> Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
> ---
> Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
> [...]

cengiz POLAT (ÖĞRETMEN)

to tmoz
bu konuda anayasa mahkemesinin tamamen art niyetli olduğunu düşünüyorum. insanların ekmeğiyle oynuyorlar.

Muharrem Şahin

AYM kararının gecikmesinin,
yürütmenin
yargı üzerindeki baskısının sonucu olduğunu
görmezden gelmemek gerekir.
Nitekim;
bir milletvekili,
gergin bir dille,
"Seçim sonuçları böyle olmasaydı,
AYM
bu kararı veremezdi."
demişti.

16 Temmuz 2015 09:07 tarihinde cengiz POLAT (ÖĞRETMEN) <dream...@gmail.com> yazdı:

.

melih-mart

to tmoz
Yanlışlıkla mı isteyerek mi acaba bu itiraf :-))

e nemutlu

Bende  Secim sonuçları Böyle olmasaydı Aym farklı karar verirdi diye düşünüyorum.

16 Tem 2015 Per 11:26 tarihinde melih-mart <cok...@gmail.com> şunu yazdı:

enemutlu35

Muharrem Şahin

"Mutlu" Hocam;

Bu noktada
yürütmeye mi,
yargıya mı
yoksa
hem yürütmeye
hem yargıya mı
kızdığımıza göre
ayrışıyoruz.

Allah
kötüye
kötülük etme gücü vermesin.

El ele verebilmeyi kolaylaştıracak
kafa yapılarının
çoğalması için çalışılmalı.

İnsanımızın yolunun
mutluluğa çıkmasını diliyorum.

16 Temmuz 2015 14:28 tarihinde e nemutlu <enemut...@gmail.com> yazdı:

.

Senan Ort

ne güzel...

16 Temmuz 2015 14:48 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

SENAN ORT
MATEMATİK-GEOMETRİ ÖĞRETMENİ

melih-mart

to tmoz
"Secim sonuçları Böyle olmasaydı AYM farklı karar verirdi" cümlesi bizim ülkemizde yanlış değil hocam.
Bunu herkes biliyor maalesef...
Ama bir partinin milletvekili yargıya nasıl müdahele edilebildiğini itiraf etmiş oluyor.
Ne kadar büyük bir yanlış olduğunu bilmeden veya belki umursamadan.
Keşke böyle olmasaydı diyoruz.

Gürhan aydin

Arkadaşlar Yargıyı konuşmak için doğru zemin burası değil. Konu eğitim üzerine. Bu olayda birileri mağdur oldu ise bunun sorumlusu bellidir, yargı değil. Yargı işini yapmıştır. Bir kişinin eğitim alma özgürlüğü engellenemez. Düşünsene çocuğunun bio ve fizik dersleri zayıf bu ikisinden birden özel ders alamıyorsun? Devlet bu kurumları denetlesin, Eğitimin üst seviyelere çıkması için kanunlar çıkarsın aman ne güzel. Ama çıkardığı kanunlar anayasaya uygun olsun, sonuçta kabile devletinde yaşamıyoruz, AB Standartları hedefimiz.
Türkiye'de anasınıfından Üniversitesine eğitimin ne durumda olduğu konusunda hemfikiriz diye düşünüyorum.
Kişisel fikrim temel liseye geçiş yapan dersaneler çok doğru bi karar verdiler, zaten biliyorsunuz bu ülkede ne zaman dersaneler kapanıyor dense dersaneciler Göbek atıyor :-)
Sanırım okullar ve halkeğitim merkezleri dershane işini üstlenecek gelecek önümüzdeki dönemde.

hani demiş ya Nasrettin hoca "peki Hırsızın hiç mi suçu yok?"

Şahin Gökgöz

müşteşar ne diyor asıl şimdi dersaneler illegal hale geldi.pes doğrusu

16 Temmuz 2015 23:07 tarihinde Eren <m.e...@gmail.com> yazdı:
2. Mahmut sarığı kaldırdı fesi zorunlu kıldı halk ayaklandı din elden gidiyor diye.
Atatürk fesi kaldırdı şapka kanunu çıktı, halk ayaklandı din elden gidiyor diye.
Dersaneler de buna benziyor, dersane kapatılacak denildi öğretmenler kızdı.
Aym kararı iptal etti öğretmenlerin bazıları yine kızıyor.
Seçim sonuçları farklı olsa bu karar alınamazdı herkes biliyor.
Bu ayıp yürütmenindir, başkasının değil.
Aym ye değil, yargıya bu baskıyı kuran hükümet sorumludur.
Kızılacaksa onlara kızın.
Aym doğru olanı yapmıştır.
Keşke baskı olmasaydı da daha önce yapabilseydi doğru olanı.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/326045b5-24be-421b-ac6d-ee3982a15377%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

MİHARBİ-MAT.ÖĞRETMENİ

MİHARBİ-MAT.ÖĞRETMENİ

nabi avcı dıyorkı...""" donusenler yola devam edebılır... donusmek için basvuran ama ruhsat alamayanlar donusumden vazgecebılır...ama dershane olamazlar. cunku kanunda dershane ıbaresı yok. bızım dusuncemız takvıye kursları versınler... """" bu kurslar ne anlama gelıyor sımdı? dershaneneın yaptıgını yapıp adı dershane olmayacak .... buyur burdan yak....

Ayhan KORAL

Ben bu açıklamalara sadece gülerim...Nabi AVCI diyor ki siz istediğinizi söyleyin biz yine yapacağımızı yapacağız...

19 Temmuz 2015 00:34 tarihinde MİHARBİ-MAT.ÖĞRETMENİ <mihar...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/95f26334-1781-4bab-bbfb-1ff85eafe927%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ayhan aydın

Hocalarım Nabi avcının konuşmasından birşey anlamadım. Kafam karıştı.bu konuşmayı nasıl yorumlarız.

19 Tem 2015 00:34 tarihinde "MİHARBİ-MAT.ÖĞRETMENİ" <mihar...@gmail.com> yazdı:
[...]

Ayhan KORAL

Hocam benim anladığım üç seçenek var diyor, Özel Okul - Temel Lise - Takviye Kursu(Ücretsiz)...
Ancak cümleler yuvarlak, senaryo diyor ama sanki biz böyle yapacağız der gibi...
Benim anlamadığım AYM zaten senin kaldırdığın kanunu iptal etti, sen yasa ile dershaneyi kaldırdın AYM de kaldıramazsın dedi, şimdi sana düşen kanunu yeniden yapmak ama anladığım kadarıyla eski kanunu koymayacaklar dershanelere(yeni adı KURS) yeni şartlar sunacaklar bunlarda yukarıda yazılanlar ve Özel okul ile Temel Liselere dönüşmeleri konusunda baskı yapacaklar, dönüşmeyeceğiz diyenlere Takviye Kursu yapın diyor, bu zaten kapattıkları zaman söylediği olaydı o zaman AYM nin iptal kararı hiç bir anlam ifade etmiyor, yine kendi bildiklerini yapacaklar ki, buna da dershaneciler itiraz edecekler bu iş baya baya uzayacağa benziyor...

ayhan aydın

Ayhan koral hocam Nabi avcının dedigi kurs
Matematik kursu
Türkçe kursu
Gibi algılayabilirmiyiz?

ERSİN KESEN

Orda şöyle bir ayrinti var..MEB torba kanundan önce "Dershane" tanımını kanundan çıkarmışti..Dolayısıyla torba kanunun iptali Dershaneleri geri getirmiyor..Gerekçeli kararı MEB in bilmeme olasılığı yokSenaryo diyor ama dersane temsilcileriyle yaptıklari toplantıda verilen karar bu.Dikkat ederseniz Dershane konusunda net konuşmazken atama konusunda "iptal edildiyse yapacak Bisey yok " dedi.Böylece "Bakın ben atayacaktim ama engel oldular" oldu..

ayhan aydın

Ersin hocam
Ayhan hocam
Sagolun.
Sonuç olarak hocam bunların gücü yok.
Hükümet kurulmadı
Koalisyon kiminle kurulacak belli degil.
Anlaşılan dershane işi bayagi karışık.

19 Tem 2015 01:17 tarihinde "ERSİN KESEN" <ates...@gmail.com> yazdı:

[...]

Ayhan KORAL

Ayhan hocam takviye kursu dediği şey okullarda talep doğrultusunda belirli derslerden açılan "ÜCRETSİZ"  kurslar...
Bu iş çok karışık ne olacağı şu an için net değil sanırım haftaya gerekçe açıklanacak deniliyor ancak Ersin hocama katılıyorum bunlar geçen hafta Ankara' da toplantı yaptı, ÖZDEBİR ve TÖDER vardı sanırım orada konuştular karar aldılar anlaşmasalar ya da uzlaşmasalar yaygara kopardı diye düşünüyorum bu yüzden senaryoyu kendileri yazıyorlar şu an el altından da birileri birşeyler yapıyor :)

ayhan aydın

İlginiz için teşekkür ederim hocam

ayhan aydın

ÖZEL ÖĞRETİM DERNEĞİ (ÖZDER) GENEL BAŞKANI AHMET AKÇA ‘NIN Milli eğitim bakanı ile toplantı sonrası açıklaması

Bu Süreçten Temel Liseler Güçlenerek çıkmıştır.
Bugün Milli Eğitim Bakanımız ile yaptığımız görüşme de Milli Eğitim Bakanımız sayın Nabi Avcı bey AYM nin dershanelerin dönüşümü süreciyle ilgili verdiği kararın gerekçesinin açıklanmasının ardından belirlenen yol haritası hakkın da biz sektör derneklerini bilgilendirmişlerdir. Öncelikle şunu ifa de  etmekte yarar bu süreçten  Temel Liseler güçlenerek çıkmıştır, Yeni yol haritası ile bundan böyle yıllardır dershanelerin ifa ettiği görevin büyük bir kısmını Temel liseler yerine getirecektir. Öğrencilerimizin gerek bir üst kuruma hazırlık süreçleri olsun gerekse ,takviye’ye ihtiyaç duydukları derslere ilişkin kurslar olsun bunların tamamı Temel liseler de ve okullarda açılacak olan kurslarda yerine getirilerek okul da oluşan ihtiyaçlar okul dışı eğitim kurumlarına ihtiyaç duyulmadan yine okul içerisin de çözülecektir.
Bugün yapılan toplantı da bize verilen bilgilere göre;
1.Temel Liseler Hafta sonu tam gün ve hafta içi saat 19 dan  sonra mezun öğrencilere üniversiteye hazırlık kursu verebileceklerdir.
2.Temel Liseler  her sınıftan toplam kontenjanın %30 u kadar kayıt alabileceklerdi yeni düzenlemeye göre 12. sınıflardan yapılacak kayıt toplam kontenjanın %40 ına kadar kayıt yapabileceklerdir.
3.Dershaneler hukuken yok hükmündedirler,dolayısıyla 1 eylül 2015 tarihine kadar kanun da belirtilen eğitim kurumları türlerin den birine dönüşmek zorundadırlar.
4.Çeşitli kurslara dönüşen dershaneler kursların tanımında ifadesini bulan bilim kursları kapsamında ancak 3 dersten kurs verebileceklerdir ve bu derslerin her biri için ayrı ayrı izin alacaklardır. Dolayısıyla yeni düzenlemeyle öğrencilerin bir dersi zayıfsa ve o dersten takviye kurs almak istiyorsa ne yapacak sorusuna da cevap verilmiş oldu.
5.Bundan   böyle 12 sınıfa gelmiş veya mezun olmuş bir öğrenci ben üniversite sınavına hazırlanmak istiyorum diyorsa hazırlanabileceği 3 tane seçeneği vardır. Bunlar 1.Temel Liseler,2 Okulların takviye kursları ,3 Halk eğitim merkezlerinin açacağı kurslardır.
Temel Liseler uzun yıllara dayanan Dershanecilik tecrübesi ile öğrencilerimizi merkezi sınav lara(YGSLYS) ye hazırlayabilecek en ideal eğitim kurumlarıdır. Velilerimize çağrımız okuduğu okuldan memnun olmayan, okul değiştirmek isteyen öğrencilerimiz için Temel Liseler en ideal tercihlerden biridir Üniversite giriş sınavına hazırlanacak mezun öğrencilerimiz için Temel Liselerin açacağı kurslar en ideal kurslardır velilerimiz bu kurumlarımıza çocuklarını gönül rahatlığıyla kayıt yaptırabilirler bu kurumlarımız hem eğitim uygulamaları bakımından hem de  hizmet kalitesi bakımından Bakanlığımızın  gözetimi ve denetimi altındadırlar.
Biz Özel Öğretim Derneği (ÖZDER) olarak ve bendenizin kurumu olan çözüm dershaneleri grubu olarak  Temel Liseye dönüşüm ile ilgili bir karar almıştık bu kararımızın gereği olarak tüm kurumlarımızı Temel Lise ye dönüştürdük  ve bundan böyle de özder üyeleri ve çözüm dershaneler grubu Temel Lise olarak faaliyetlerine devam edeceklerdir. Biz dershaneciliği tekrar canlandırma cabalarının da eğitim sistemimize bir hayr sağlamayacağını düşünüyoruz. Eğitim camiamız ve eğitim sistemimiz acilen bu dershanecilik tartışmasının içerisinden çıkması gerektiğini düşünüyoruz, illegal olarak izinsiz merdiven altı dershaneciliğe yeltenenlerle yetkililerimiz  etkin mücadele yürütmeliler biz dernek olarak bu konuda üzerimize düşen görevi fazlası ile yerine getireceğiz

murat yalcin

he yav he...

Ayhan KORAL

Seneye dershane kavramı yok, geri adım yok, hayırlısı olur inşallah...

ismail sulan

Şaka gibi :)

ismail sulan

Şaka gibi :)

Ergihan kılıç

Ozder kim ?

1 Ağu 2015 00:26 tarihinde "ismail sulan" <ismai...@gmail.com> yazdı:
Şaka gibi :)

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/d9231714-fcc6-43e3-bdf5-febd5486234a%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

Eyup Yagmur

Bi başkasının da yaşama hakkına sahip olduğunu kabul edebilirsek bile heralde insanlık adına önemli mesafe kat etmiş oluruz. Burasının matematik konuşulan bi yer olduğunu bilmek benim için soluk aldıran bişey ama konu açılmışken de dyramadım. Özder adına açıklama yapan kişi oldukça memnun. Belli ki temel liseyi çok benimsemiş sadece onun hakkını savunmuş ve bi tek problemimiz temel lisenin hakkıyla eğitim yapmasıymış ve dersane olmamalıymış gibi açıklamada bulunmuş. Yılların dersane tecrübesini temel liseye uygulayacağım derken bile kendini inkar etmek olmuyor mu dedikleri acaba. Bence mevzu dersaneden ziyade koca ülkede isteyenin istediğini yapamaması.eskiden özgürlüğü bi başkasının hayatına müdahele etmeden dilediğini yapabilme diye öğretirdi ilkokul öğretmenleri. Şimdi özgürlük 'birilerinin' istediğine uygun yaşamak. dersanelerden belki içinde çalışanlar da mrmnun değildi. Maaş, uzun çalışma süresi vs. Ama böyle olmamalıydı. Dersanenin olmaması yanlış bi zihniyetin sonucu.o yüzden hiçbir noktası tasvip edilir değil. 8bin 10bin kazanmak için avuçlarını ovuşturanlar yarın neyin fırsatçılığını düşünecekler acaba. Bana kalırsa dersanecilik zaten bitmiş, problemleri tonlaydı. Hatta dersaneciler bi araya gelip çözüm aramalıydı. Ama devlet zoruyla olan şey anarşiyi doğurur benim düşüncem bu. Devletin artık kendisi anarşist ve düzen düşmanı olmuş.neyse işte uzar gider..

tmozg...@gmail.com

dersanecilik dewam yani
ha temel lise de yapmışsıın ha dersanede yapmışssın kurs werme işini
onu bunu bahane edeceğine öğrencilerine adam gibi eğitim ver ihtiyaç kalmasın hiçbirşeye-alternetif aranmasın.
adamlara bakınca sadece kuru inat görüyorum