MATEMATİK HOBİ BAHÇESİ PROBLEMLER FASİKÜLÜ ÇIKTI

idris aydın matematik hobi bahçesi

DEĞERLİ ARKADAŞLAR UZUN SÜREDİR PROBLEMLER FASİKÜLÜ ÇALIŞMASI İLE UĞRAŞIYORDUM VE SONUNDA BİTİRDİM.

BİRAZ GEÇ KALDI AMA ESAS GELECEK SENE İÇİN HAZIRLADIĞIM BİR FASİKÜL.FAKAT BU YIL Kİ GİRECEK ÖĞRENCİLERİNİZDEN DE

İSTEYEN OLURSA GÖNDEREBİLİRİM. FASİKÜL ÜÇ KISIMDAN OLUŞUYOR.

1- TEMEL TESTLER  KISMI   BURDA KONU BAŞLIKLARI ALTINDA KOLAY SORULAR VAR

2- KARIŞIK TESTLER KISMI   BURDA DA KONULARI ÖĞRENEN BİR ÖĞRENCİNİN DENEME TARZINDA ÇÖZECEĞİ KARIŞIK SORULAR VAR

3- HOPLATMA TESTLERİ KISMI   GEÇMİŞ YILLARDA SINAVLARDA SORULMUŞ MANTIKSAL SORULAR VAR.

FASİKÜL ŞİMDİLİK   10 TL DİR. DAHA SONRA FİYAT BİRAZ YÜKSELECEK İSTEYEN ARKADAŞLARA GÖNDEREBİLİRİM. İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER

TEL:  0532 237 73 60

1- temel test-1.pdf
17- karışık test-1.pdf
1-mantık testi-1.pdf
problemler ÖN KAPAK TASLAK.pdf

Altan Guven

to tmoz
Hocam ev kitap yıgını oldu, hesap numarası verin. Pdf formatında özelden gönderebilirseniz. size yardımcı olmak isterim.
0 532 664 85 61
Yalçın hoca
Ankara

27 Şubat 2016 18:42 tarihinde idris aydın matematik hobi bahçesi <idr...@hotmail.com> yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/98c65b24-3e3d-4e21-9561-c82b86901e16%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

karahan

İdris hocam öncelikle allah utandırmasın hobi bahçesini zevkle çalıştırmaktayım size zahmet olmazsa pdf gönderebilirsiniz iz karahanm...@gmail.com
Message has been deleted

Mehmet Vergisiz

SAYIN HOCAM ELLERİNİZE SAĞLIK PDF ATABİLİRSENİZ SEVİNİRİM HESAP NO VERİRSENİZ ÜCRETİ YATIRAYIM

tamer(öğretmen)

Bende Yalçın hocamla aynı sebepten PDF olarak rica edebilirmiyim.özelden gönderebilirseniz sevinirim.Başarılar dilerm.

Mustafa Karababa

hocam hayırlı olsun. Bende pdf istiyorum.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/cf839e0f-ecc2-49fa-9d31-edbf96cbca34%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

cengiz gümüş

Bir PDF ben rica etsem cengizg...@gmail.com

28 Şub 2016 ÖÖ 9:32 tarihinde "tamer(öğretmen)" <tame...@gmail.com> yazdı:

Burak

Hocam ücretliyse emeğinizin karşılığını havale edebilirim, bende pdf rica ediyorum

Ferhat başıbüyük

Hocam hayırlı olsun.mümkünse bende pdf alabilirmiyim

Çok konuşan,çok hata yapar.Çok hata yapanın hayâsı azalır.Hayâsı azalanın takvası azalır.Takvası azalanın kalbi ölür.Kalbi ölen,cehenneme girer.Hz.Ali(r.a)

28 Şub 2016 13:52 tarihinde "Burak" <kama...@gmail.com> yazdı:
Hocam ücretliyse emeğinizin karşılığını havale edebilirim, bende pdf rica ediyorum

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/31a520cf-c6c5-4cb7-a052-a6024e95f1a0%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

idris aydın matematik hobi bahçesi

arkadaşlar benim kitaplarımı kullanan meslektaşlarıma teşekkür ederim. Baskıları büyük çapta yaptırmıyorum. Sizler gibi arkadaşlar öğrencilerine toplu istediklerinde gönderiyorum.

dolayısıyla örnek gönderme şansım olmuyor kusura bakmayın. Ama toplu alımlarda akıllı tahtada kullanan arkadaşlara pdf gönderiyorum. Bazı arkadaşlar iban no istemişler

ıban no:  TR07 0001 2009 4870 0001 0751 19   HALKBANK MERKEZ ŞUBE  KAYSERİ

bile...@gmail.com

Hocam rica etsem bana da pdf atarmisiniz
faru...@gmail.com

Fatih gülay

hocam zahmet olmazsa bana da pdf yollarmısınız.
çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

28 Şubat 2016 17:55 tarihinde bile...@gmail.com <bile...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/3e9e4429-a351-483a-8bfa-8409703f20db%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Sami Yusuf Kalaycıoğlu

Allah hayırlı etsin inşallah

[...]

fatih hocam kitapları ve pdf yi gönderdim öğrencilere tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler

27 Şubat 2016 Cumartesi 18:42:01 UTC+2 tarihinde idris aydın matematik hobi bahçesi yazdı:
DEĞERLİ ARKADAŞLAR UZUN SÜREDİR PROBLEMLER FASİKÜLÜ ÇALIŞMASI İLE UĞRAŞIYORDUM VE SONUNDA BİTİRDİM.

Alperen Hoca

hocam hayırlı olsun. bende kervana katılayım. pdf rica ediyorum. hesabınıza eft yapabilirim.

[...]

arkadaşlar pdf leri belli sayıda kitap sipariş eden arkadaşlara gönderebiliyorum. iban numaramı yazdım ücreti yatırdıktan sonra isim ve adresinizi cep telefonuma mesaj atarsanız kitapları gönderiyorum çok teşekkürler

[...]

son kısmının çıkmış sorular olduğunu belirtmişim değilmi

beşiktaş

dilek akkaya

27 Şubat 2016 Cumartesi 18:42:01 UTC+2 tarihinde idris aydın matematik hobi bahçesi yazdı:
hocam pdf olarak alabilir miyiz acaba.öğrencilere göstermek istiyorum. dile...@hotmail.com