ters trigonometrik denklem

yılmaz eroğlu

to tm...@googlegroups.com
arcsin2x=arccosx dekleminin çözüm kümesi?

ayhan yanağlıbaş

to tm...@googlegroups.com
2x ile x in karesel toplamı 1 olmalı

Önce her iki tarafın sin (veya cos) üsünü alın.

2x= sin(arccosx)  "sin(arccosx) dik üçgen yardımıyla kök(1-x^2) görülebilir"

Kare alın

4x^2=1-x^2

Sonrası malum

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAERoRVu9ToGgwrTg5ZWRtheNynO9XsAP1nWnFu2bOV3Wo6Sr4w%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
paylaş

Muharrem Şahin

to tm...@googlegroups.com
arcsin2x = arccosx = t

2x = sint
x = cost

4x^2 = sin^2 (t)
x^2 = cos^2 (t)
---------------------
5x^2 = 1
x = +- 1/kök5

31 Aralık 2015 22:41 tarihinde yılmaz eroğlu <kukreye...@gmail.com> yazdı:

[...]

.

fatih sağlam

to tm...@googlegroups.com

arcsin2x=arcsinkök1-x^2  2x=kök1-x^2

5x^2=1 x=1/kök5

Tmozum
Yılın başı sağlığın, huzurun, sevginin, saygının tüm iyi niyetlerin başladığı zamandır benim için. Hristiyanlıkta olduğu gibi biz de bugünün bir kutsiyeti de yoktur. Gönül ister ki tüm olumsuzluklara ragmen tüm insanlık için dilediğimiz beklediğimiz o gün bugün olsun. Kötü gün kararıp kalmayacağı gibi bugünü kötü başlayan insanların kötü bir yıl geçireceği de çok doğru değildir. İyi bir yılın başlangıcı iyi şeylerin olmaya başladığı zamandır. Bunun hangi gün hangi saat hangi ay olduğu ya da olacağı çok önemli değildir.Bütün bu söylediklerime rağmen tüm güzel insanların iyi dileklerinin beklentilerinin gerçekleşmesi dileğiyle hayata güzel bir başlangıç yapmaları dileğiyle eş, dost akraba, ağbey ve kardeşlerimin günlerine hayr olsun diyorum. Şu an tüm sıkıntıda olan insanlarında Allah yar ve yardımcısı olsun diyorum.

Hs.B .

to tm...@googlegroups.com

Amin :)

--
Hs.B

Ilyas Kanat

to TMOZ
Çok güzel soylemissiniz fatih hocam amin