Sorularım

Mehmet Lokman

_20160730_164136.JPG
_20160730_164106.JPG
_20160730_164039.JPG
_20160730_164015.JPG
_20160730_163940.JPG

Ali Ergin

1. soru ARşivden 1x7 olanı..

30 Temmuz 2016 16:44 tarihinde Mehmet Lokman <mehmetl...@gmail.com> yazdı:

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAJ1yk2s6Qp%2BfFur4y4nAXzLb5KxXaEroO5x5LisuQjd5wHqhfw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Sanma Şahım / Herkesi Sen / Sadıkhane / Yar OLur
Herkesi Sen / Dost mu Sandın / BeLki oL / Ağyar OLur
Sadıkhane / BeLki oL / aLemde / Serdar OLur
Yar OLur / Ağyar OLur / Serdar OLur / DiLdar OLur

Yavuz Sultan Selim Han

ANKARA

Samsung Galaxy Note 5

ikizkenar ücgen.JPG

Ali Ergin

2. sorunun ifadesi bence sıkıntılı ...
Cevapa göre düşündükleri tutmamış.
Düşündüklerinin de cevabını tutturamamışlar :))
düşündükleri gibi isede  cevabı  2^8 -1 olmalı

Ali Ergin

3. soru 1-2 mesaj altta çözüldü..

Ali Ergin

4. soru ise

A  K
P  A   K
A  P   A  K
K  A   P  A  K        sırf bu durumda bile 16.4 durum var cevap yine KAPAK olmuş..

30 Temmuz 2016 18:02 tarihinde Ali Ergin <matg...@gmail.com> yazdı:

3. soru 1-2 mesaj altta çözüldü..

Mehmet Lokman

Teşekkür ederim hocam. Ben 16 sayıyordum çarpı 4 dememiz 4 yönden okunabildiği için mi?

Ali Ergin

P  A   K
A  P   A  K
K  A   P  A

Sayın hocam alt K dan başlarsanız 16
Kırmızılardan başlarsanız 16
Alt dan yada K başlayıp P ye gelince geri dönüşlerek de okunuyor onlardanda 32

30 Temmuz 2016 19:03 tarihinde Mehmet Lokman <mehmetl...@gmail.com> yazdı:
 Teşekkür ederim hocam. Ben 16 sayıyordum çarpı 4 dememiz 4 yönden okunabildiği için mi?

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/367f93b9-e81a-4dee-ae49-aa27d7ef9edd%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

ogrene...@gmail.com

Hocalarim aciklamislar ama KAPAK sorusunu tam olarak anlayamadim. Ek aciklama anlamama yardimci olacaktir.

Ali Ergin

Yakın bir zamanda sayma problemleri konulu bir youtube kanalı açaçağım
bu ve benzerlerinin çözümlerini orada anlatmayı düşünüyorum.

ogrene...@gmail.com

Hocam gercekten guzel olur. Matematikte vektor, onerme, permutasyon ve kombinasyondan cektigim kadar integral limit ve turevden cekmedim.
Ardisik cozemeyince bunlardan bir ya da birkacini karamsarlik sonsuza iraksiyor :(
Yok mu acaba benim durumumda olan baskalari