Dikdörtgen #

necmar

Ayrıntılı çözüm rica ederim.

Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.
Screenshot_2016-08-01-15-41-54.jpg

Ayhan Yanağlıbaş

yatay 5 é 3 için

(6,2). (4,2)=90

düşey 3 e 5 için

(6,2). (4,2)=90

ortak bölge olan 3 e 3 için

(4,2). (4,2)=36

toplam

90+90-36=144

her bir 90 içinde  36 tane ortak dikdörtgen vardı

Matem

1 Ağustos 2016 Pazartesi 19:19:02 UTC+3 tarihinde ayhan yanağlıbaş yazdı:
sketch-1470069553765.png

ogrene...@gmail.com

Ayhan Hocam ve Matem Hocam emeginize saglik.
Ayhan Hocamin cozumunu sekle yansitamadim. Ayhan Hocamin cozumunu sekli paraclara ayirarak bir hocam anlatir mi?
Matem Hocam, maalesef yine ben :(
Cozumunuzu lafzi aciklarsaniz anlamis olurum.
Seviyem iyi degil. Anlayarak ogrenmeye gayret ediyorum. Destek, yardim, anlayis ve sabriniz icin tesekkur ederim

Matem

1 Ağustos 2016 Pazartesi 19:52:51 UTC+3 tarihinde ogrene...@gmail.com yazdı:
sketch-1470070619344.png

necmar

Teşekkür ederim.

ogrene...@gmail.com

Hicbir soruyu cevapsiz birakmadiniz.. tesekkur ederim Hocam

Matem

1 Ağustos 2016 Pazartesi 16:35:42 UTC+3 tarihinde necmar yazdı:
> Ayrıntılı çözüm rica ederim.
>

> Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.

R.ederim hocam iyi calismalar