Yetiştirme ve Destekleme Kursundan Hizmet Puanı

Halit KAYA

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
Yetiştirme ve Destekleme Kursundan hizmet puanı eklenen var mı?

--
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir. (MEVLÂNA)

ŞENCAN Yaşar

to tm...@googlegroups.com
Destekleme ve Yetiştirme Kursu Bilgisi Bulunmamaktadır.

bende yazan bu Halit hocam..

yalan dünya...

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CACA0cCm6yxjqt7a_b5ioztQCJ2US3nx89W2zZ8GbnZpMxue6GQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Halit KAYA

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
bizde de aynı...:) okula sordum bilgimiz yok dediler..ilçeye sordum onlarında bilgisi yok puanın nasıl ekleneceği ile ilgili..

28 Ekim 2015 19:44 tarihinde ŞENCAN Yaşar <quass...@gmail.com> yazdı:

Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

ayhan yanağlıbaş

to tm...@googlegroups.com
Kurs sonunda
Öğrencilerin görüşü de eklenerek
Eklenecektir

😂

28 Ekim 2015 Çarşamba tarihinde, Halit KAYA <halit...@gmail.com> yazdı:

Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
paylaş

fatih akyıldız

Barış DEMİR

to TMOZ
Hizmet puanı dava konusudur. Alsanız bile muhtemelen geri alınacaktır. Çünkü, kurs açamayan veya branşı kurs için uygun olmayan öğretmenler varken eşitlik ilkesine aykırı bir kazanımdır.

fahrenayt42

to TMOZ
Barış hocam iyi güzelde sen elini taşın altına sokma eşitlik ilkesi de bu öğrencilere yardımcı olma bu ne perhiz ne lahana turşusu demezler mi. Her şeyin her fedakarlığın bir karşılığı olmalı sen fedakarlık yapma sonra da eşitlik hikayesi oku ohh ne ala memleket.

kurcanfatih

to TMOZ
Hizmet puanı alamayan branşlar atama esnasında kendi arasında kıyaslanacak.Sanki başka okula gidince orada kurs olacak mı ?

adem çil

to tmoz

Elini taşın altına sokmak olarak görmüyorum. Ek puanada karşıyım.

31 Eki 2015 10:18 tarihinde "kurcanfatih" <fatih...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/5a3feea1-831d-45ae-997d-c774ef0cda93%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

ayhan yanağlıbaş

to tm...@googlegroups.com
Aga salla gitsin.

Dikta ile yonetiliyorken bakanlığın sosyal görünmesi çok komik
Bir şekilde var ola düzené,
Sırf kendi egolari yüzünden
Paralellik diklik ayakları ile çomak soktular.

Sınava hazırlık sürecinde şahsen yüzüme bakmayacak çocuklar, benim vereceğim kurslara mecbur birakildilar. Sonra gelsin paraciklar hizmet puanı.

Lütfen yaptigim gibi siz de  samimi olun.

Rusvete alışkın bir toplumu hirsizlarin yönetmesi çok doğal.

31 Ekim 2015 Cumartesi tarihinde, adem çil <argz...@gmail.com> yazdı:
[...]

Muhammet YAVUZ

to TMOZ

Aga burası siyaset meydanı değil, hakaret meydanı hiç değil.

Barış DEMİR

to TMOZ
Fahrenayt42 hocam (isminizi göremiyorum),

yazdıklarınızı kime yazdığınızı anlamlandıramadım. Elini taşın altına koyma konusu, taş geniş olduğu için her yönden geçerlidir. Kurs vermeden de elini taşın altına koyup fedakarlıkta bulunan çok kişi var. Burada karşı çıkılan şey hizmet puanıdır. Zaten siz emeğinizin karşılığını 2 kat ekders ücreti ile alıyorsunuz (daha fazla olmalı ama neyse). Hizmet puanı ise farklı bir kavramdır. En az sizin kadar iyi bir matematikçi kurs açacak öğrenci bulamayabilir. Siz ise kurs açabilecek ortama sahip olduğunuz için ücret dışında bir de hizmet puanı ile ödüllendiriliyorsunuz. Böylece hizmet puanı ile atamalarda öncelik hakkına sahip olup, bir de bu öğrenci bulamayan arkadaşın önüne daha da fazla geçmiş oluyorsunuz. Bu mu sizin eşitlik anlayışınız. Bu arada kullandığınız dile lütfen dikkat edin. Aynı tonda konuşmak bize zarar verir.

Saygılarımla...

Şahin Gökgöz

to tm...@googlegroups.com
Ayhan hocam son cümleniz çok veciz olmuş.

31 Ekim 2015 14:43 tarihinde Barış DEMİR <baris...@gmail.com> yazdı:

--
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/d94812a6-317e-445d-a635-a5c0b46be6a3%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

mehmet hoca

to TMOZ
Sevgili hocam, konudan bagizsiz olarak "fedakarlik" kelimesi ile " fedakarligin karsiligi" kelimelerini oturup bir daha degerlendirmenizi bir yerlerden de yardim alarak tekrar gozden gecirmenizi tavsiye ederim. birbirlerinden 180 derece farkli olan bu iki kelimeyi beraber kullanmamak lazim.
iyi gunler

e nemutlu

to TMOZ

Dersanecilerin isinden bana ne arkadas. Adamlar çalışıyorlarsa niye bunların yükünü okiula yükleyelim.

--

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/e90f4ada-8304-4221-b667-c69909122072%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.
--

enemutlu35

ayça can

to TMOZ
Bir sey soracagim bu kurslarda devlette calismayip disaridan bu kursu acan ogretmenin ders saati ne kadar

ertugrul bas

to tm...@googlegroups.com
ben gecen sene 2 . dönemdir veriyorum aylık yarım puan eklenmiş hocam

31 Ekim 2015 20:52 tarihinde ayça can <ayac...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/3b9cb2ca-c924-4079-a366-1954d68784aa%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

hasanalihoca(öğretmen)

Ferhat başıbüyük

to tm...@googlegroups.com

Bende kursdayım puan verilmiş mi verilmemis mi bakmadım.ama benimde vicdanen rahatsız olduğum bir durum

"Çalışanlar, kötülük düşünmeye vakit bulamazlar.Çalışmayanlar ise ,kendilerini kötülükten kurtaramazlar." Hz.Ali