ÖĞRETMEN PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU

Şahin Gökgöz

30 Hazirana kadar okul müdürleri mebbis üzerinden dolduracaklar.daha sonra öğretmenin dosyasına konacak .arkadaşlar notunuzu muhakkak öğrenin.bu sorulara müdürler kafadan cevap verecekler.şaçma ama bakalım ilk defa ne not alacağız.
değerlendirme formu.pdf

utku bostan

Mebbis de yazıyor hocam peeformans değerlendirme kısmında nelere kaç puan verildiğini görebiliyorsunuz.  Bama vermişler.  Baktım ordan.

24 Haz 2016 18:41 tarihinde "Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com> yazdı:
[...]

Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOCDReaK_65RBht_BpyYR4mb_J6jcJB5uvbAQoSNDz8Fh7R%2BKw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Ayhan Yanağlıbaş

dün 76 almıştım

adem çil

to tmoz

Puan içinmi çalışıyoruz.  Boşverin bunları..

24 Haz 2016 20:16 tarihinde "Ayhan Yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com> yazdı:

dün 76 almıştım

[...]

utku bostan

Puan için çalışma değil de hocam olayın saçma sapan bir boyutu var.  O insanın aklına yatmıyor.

Şahin Gökgöz

Hiç bir amacı yok sadece başarı belgesi vermek için kullanılacak

Şahin Gökgöz

[DriveChip:ATAMA YER DEĞİŞTİRME.docx,application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document,null,0B8zYbZQwct9qY0s3QVFjLUNxS28,https://drive.google.com/file/d/0B8zYbZQwct9qY0s3QVFjLUNxS28/view?usp=drivesdk]54.maddeye dayanarak

Temel Gökçe

to tmoz

Şahin Hocam şimdi hiçbir amacı yok görünebilir ama yakın zamanda performansa dayalı sisteme geçmenin ilk adımları bunlar, geleceğimiz nereye nasıl geldiği belli olmayan adamların iki dudağı arasında olamaz, çünkü ilerde bu puanlara göre atamadan tutun aldığımız paraya kadar etkileyecek.
Onun için bu yapılmak istenene tümden karşı olmalıyız, puana odaklanıp durumu meşrulaştırmalarina izin vermeyelim...

tayyar esmer

savaş tekin

Şahin Gökgöz

Temel hocam katılıyorum bende dikkat çekilmesi için yazdım.çogu öğretmenin bu işten haberi yok.daha sene başında 98 sözlü puanıyla gelen biri torpille atanmış beni tanımadan puan veriyor bakalım kaç verecek.

savaş tekin

Bilindiği gibi MEB Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinin 54. maddesinde, “Bakanlığa bağlı her derece ve türden eğitim kurumunda görev yapan ve adaylık sürecini tamamlamış olan öğretmenlerin başarı, verimlilik ve gayretlerini ölçmek üzere her ders yılı sonunda, görev yaptığı eğitim kurumunun müdürü tarafından değerlendirmesi”nin yapılacağı kurala bağlanmıştır. Değerlendirmenin de Yönetmeliğin ekinde yer alan Performans Değerlendirme Formuna göre yapılacağı kurala bağlanmıştır.

Eğitim Sen öteden beri, performans değerlendirmelerine karşı çıkmış, buna ilişkin çok sayıda açıklama ve değerlendirme yapmış, Yönetmeliğin 54. maddesi ile Yönetmeliğin ekinde yayımlanan Performans Değerlendirme Formunun iptali istemiyle dava açmıştır. (Danıştay henüz bu konuda bir karar vermemiştir). Özetle sendikamız performans değerlendirmesine ilişkin olarak açık ve net bir tutum takınmıştır.

Şubelerimizden gelen bilgilere göre, çok sayıda il ve eğitim kurumunda performans değerlendirme formları okul yöneticilerince doldurulmuş, ortada haklı hiçbir neden yokken tamamen kişisel ve politik nedenlerle bazı üyelerimize düşük notlar verilmiştir. Kendisine düşük puanlar verilen üyelerimiz elbette performans değerlendirme formlarının iptali istemiyle dava açabilirler. Sendikamızca üyelerimize bu konuda gerekli hukuk yardımının yapılacağının bilinmesini isteriz. Üyelerimiz ayrıca kurumlarına başvurabilir, düşük puan verilmesinin gerekçelerini öğrenmek isteyebilirler. Bu amaçla üyelerimiz için bir dilekçe örneği hazırlanmış, hazırlanan dilekçe örneği ekte gönderilmiştir. Ancak bu başvurunun dava açma sürecini durdurmayacağını belirtmek isteriz

24 Haziran 2016 23:07 tarihinde savaş tekin <savaste...@gmail.com> yazdı:
Performans-değerlenmesinde-düşük-puan-verilen-üyelerimiz-için-dilekçe-örneği-için-tıklayınız..docx

savaş tekin

teşekkürler Şahin Öğretmenim

Temel Gökçe

to tmoz

Bu konuda hepimiz ortak hareket etmeliyiz. Puanların bir çoğunun siyasi ve  kişisel ilişkiler odaklı verileceği çok net çünkü müdür olarak atanan insanların ne koşullarda degerlendirildiklerini hepimiz biliyoruz.
Tşkler. Şahin ve Savaş Hocam...

adem çil

Ferhat başıbüyük

Ayhan hocama 76 puan veren zihniyet hakkında fazla konuşmaya gerek yok aslında her şey ortada gidilmek istenen istikamet belli.sonuna kadar katılıyorum temel hocam

ALLAH var GAM yok!!!...

yakup3154

Hocalarım biz kendimizi puanladik. Ben okulun mutlak minimum puanı 75 vermişim kendime.
Diğer Branşlar 95 ve üstü

Temel Gökçe

to tmoz

Arkadaşlar duruma tekrar dikkatinizi çekmek istiyorum, puan üzerinden konuşursak yapılmak isteneni gözden kaçırırız. Performansa dayalı sisteme geçildiğinde o zaman verilen puanlarla atama yerinizden tutun maaşınız kadar etkileyecek. Şimdi ister 100 alın ister 10 önemi yok ama o zaman herkesin buradan aldığı puana itiraz etmek için ne yapması gerekli olduğunu soracağına eminim.
Onun için bu duruma tamamen karşı olmalıyız.
Bu durumu ciddiye almazsanız yarın geleceğiniz birilerinin iki dudağı arasında olabilir.
Onun için bırakın not odaklı muhabbeti okullarınızda herkesi bu konuda aydınlatmaya çalışın.
Adem Hocam'a dediği gibi onurlu yaşamak insan olmanın en büyük erdemidir.
Buradaki her öğretmen durumun vehametinin farkında olmalıdır.

Şahin Gökgöz

Yakup hocam kendinizi  nasıl puanladiniz md sizemi bıraktı .Ayrıca bu konu danistayda bekletiliyor. Onlarda ikili oynuyor

[...]

murat yalcin

Cok afadersiniz ramazan ramazan cok  b... bir uygulama meb ogretmeni olmasamda siddetle karsiyim gerci ozelde ister istemz oluyor😂😂

Osman Bolat

turan ARPACI

benim müdür puan kıracak yer bulamayınca buralardan kesmiş ve 95 vermiş..

Hedef kazanımlara ulaşan öğrencilerin üst düzey beceriler geliştirmesini sağlayacak yöntem ve teknikler kullanır.Nadiren0,50
Çevre İmkânlarını Kullanabilme21Çevresel imkânları eğitim-öğretim ortamlarını düzenlemede destekleyici unsurlar olarak kullanır.Bazen1,00
22Öğretim programlarında yer alan hedef kazanımlara ulaşılmasında çevresel faktörleri etkin biçimde kullanır.Nadiren0,50
23Eğitim-öğretimin kalitesini artırmak için kişi kurum kuruluşlarla işbirliği yapar.Bazen1,00

Gazi

sayın hocalarım benim idare ike sene basında yasadıgım bi husumettwn dılayı hem müdür hem müdür yardımcısı bana düsman kesildi ki zaten akrabalar ikisi de. yıl boyu yapmadıklarını bırakmadılar. simdi de dün performans degerlendirmemi yapmışlar ve bana 50 puan verilmiş. zaten degerlendirme maddelerini hepiniz biliyorsunuz. maddeler içinde sıfır verdikleri bile var. yani acıkca art niyet olduğu ortada.
ben itiraz etmeyi düsünüyorum ama buna 30 haziraba kadar mı itiraz etmeliyiz?

Gazi

Şahin Gökgöz

30 haziran md nin not atma süresinin sonu siz beklemeden itiraz edin.md ler 1 ay içinde düzeltme yapar ondan sonra il düzeltebiliyor.duzelme olmazsa  mahkeme süreci işler

25 Haz 2016 17:55 tarihinde "'Gazi' via TMOZ" <tm...@googlegroups.com> yazdı:
[...]

---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/63212348-0e55-4d85-ac28-067c230498fd%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/d/optout adresiniz ziyaret edin.

Gazi

25 Haziran 2016 Cumartesi 18:03:31 UTC+3 tarihinde Şahin Gökgöz yazdı:
teşekkür ederim Şahin hocam.

konuralp turgut

Performans değerlendirme sistemi suistimale açık bir konu derhal mahkeme iptal etmeli yoksa çok mağduriyetler doğurur

iPhone'umdan gönderildi

savaş tekin

Arkadaşlar bu konuyla ilgili dilekçe verdikten sonra birde bimer e şikayette bulunsak nasıl olur.?

Steven Crain

ben de 76 almıstım tepki gösterince bu gün 81'e çıktı
ancak sıkıntılı durum ne yapsak bilinmez
benim müdür ile bir sıkıntım olmadı sadece 2. öğretim
Yazılım müh. okuduğum ve dersler 15:05 de basladığı için bana son derslere matematik dresi
konmamasını söylemiştim...
bir de duyduğum bir husus benim gibi okulun kurslarına katılmayanlara da
düşük puan verilmesi milli eğitim müdürlüklerince salık veriliyormus

Amber Aktulga

Bu uygulama direk skandaldır bana göre

Hakan ULAŞ

Gunduz 90 idi aksam 100 olmus

28 Haz 2016 20:14 tarihinde "Amber Aktulga" <aktulg...@gmail.com> yazdı:
Screenshots_2016-06-28-14-23-09.png

Ferhat başıbüyük

Tamamen ideolojik ve menfaat olan uygulama.müdüre kim yakınsa veya müdürün kime ihtiyacı varsa 100 diğerleri kurban seçilerek uydurma not kırıklıklarıyla düşük not.ben 100 aldım çünkü müdürün bana kursda ihtiyacı var.bugüne kadar kılık kıyafeti hiç bir zaman bozuk olmayan hatta 15 mayısa kadar kravatını çıkarmamış,devamlı ütülü pantalon ve gömlekle okula gelen arkadaş kılık kıyafetten not kırıldı.gerisini düşünün artık

ALLAH var GAM yok!!!...

selo

Bizim okulda 170 civarında öğretmen var , mudur ile henüz tanışma fırsatım olmadı 😂
Banada 80 vermiş okulun memuru 😊

Ferhat başıbüyük

😂😂😂

ALLAH var GAM yok!!!...

28 Haz 2016 23:33 tarihinde "selo" <selo...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/44c158e6-f17c-4ed7-897a-f55aa05d99e8%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Ilyas Kanat

Selo hocam o nasıl okul ya 170 öğretmen nedir 😅

Ayhan Yanağlıbaş

Modu kaç aldıysa artik😊

Ilyas Kanat

😅😅😅😅

Şahin Gökgöz

şimdide okul harici mekanlardan performans değerlendirme kısmına girilemiyor.bakalım ne çıkacak.

29 Haziran 2016 01:57 tarihinde Ilyas Kanat <kanati...@gmail.com> yazdı:
😅😅😅😅

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/65ec09a3-1053-4c45-8e67-e3a7653ec4b5%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Ferhat başıbüyük

Nasıl yani şahin hocam.

ALLAH var GAM yok!!!...

29 Haz 2016 14:06 tarihinde "Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com> yazdı:

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.

Sami Yusuf Kalaycıoğlu

2 yıllık hocaya 94 (saç sakalı karışmış öğretmen mi ne olduğu belli değil)
20 yılllık hocaya 77 (hergün dersine düzenli helen temiz giyimli basarılı)

hüseyin kış

Ogretmenlik sac sakallami oluyor yusuf hocam eger oyleyse bende ogretmen degilim sacim sakalim uzun :)

29 Haz 2016 16:50 tarihinde "Sami Yusuf Kalaycıoğlu" <matva...@gmail.com> yazdı:

[...]
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/9af60752-980f-4b16-8299-5c32b2ee591d%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

matgeo

Arkadaşlar bu alınan puanın bize nasıl bir etkisi var?Yani ne işe yarar?Eskiden sicil notundan 6 yıla 1 derece veriliyordu.Bu not ne işe yarayacak bilmiyorum.

Şahin Gökgöz

Kurumsal İnternet haricinde evden performansa dün bakılıyordu bugün kapatmislar okuldan girip bakacağız.

29 Haz 2016 18:07 tarihinde "matgeo" <mtm...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/c448101b-e7fc-4d21-8d2c-c0605a9851f0%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Ali Ergin

Şahin hocam ben bakabiliyorum ..

Şahin Gökgöz

Murat PAZARCIK- Öğretmen

Söylencek o kadar çok söz var ki insan nereden başlayacağını bilemiyor. Gördüğüm kadarıyla çok gayri ciddi değerlendirmeler var . Bu gidişle ileride bu puanlarla sizin performansınız yeterli değil öğretmenliğe ara verin sizin yerinize bizim emmi oğlu gelir ders anlatır noktasına doğru gidiyoruz . Tüm öğretmenler ve sendikalar bu duruma sonuna kadar karşı çıkmalıdırlar. Önce müdür yardımcıları değişti sonra müdürler sıra artık öğretmenlerde bizim gibi düşünmüyorsan devlette sana yer yok noktasına gelmek üzereyiz ...

Ferhat başıbüyük

Malesef +1

ALLAH var GAM yok!!!...

30 Haz 2016 02:25 tarihinde "Murat PAZARCIK- Öğretmen" <murat.p...@gmail.com> yazdı:

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/3bb143f7-f146-45fb-85e0-d6cd0018e93b%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Amber Aktulga

Murat Hocam size aynen katılıyorum

Atasoy yanılmaz

PERFORMANS DEĞERLENDİRME DE BENCE GÖRÜLECEKTİR Kİ EN YÜKSEK PUANI İDARECİLER BİRBİRLERİNE YANİ YARDIMCILARINA VERECEKTİR.BENİM OKUL ÖYLE DEDİ SANA İDARECİMDEN YÜKSEK VERMEM DEDİ.

hasan yaşayacak (Öğretmen ESKİŞEHİR)

91 e itiraz ettim. Odasinda anlat bakalim dedim. Dili dondugunce yaptigi degerlendirmenin dogru oldugunu soyledi. Savundu. Dilekceleri verince acil toplanti yapip ben puanlari yanlislikla girmisim. Bugun herkesinkini arttiracam dedi??? 96 olmus. Dilekcemi geri cekmedim. Kayda kuyda falan bakmadim. Yirtip atmaz heralde:)

--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

Şahin Gökgöz

hocam kayda geçirseydiniz keske neyse.meb illerde itiraz komisyonları kurulması için yazı çıkarmış yeni dilekçe örneğini atıyorum.meb başına iş aldı

30 Haziran 2016 18:07 tarihinde hasan yaşayacak (Öğretmen ESKİŞEHİR) <yasa...@gmail.com> yazdı:
performans değerlendirme itiraz dilekçesi.docx

Şahin Gökgöz

işte resmi yazı.

30 Haziran 2016 18:34 tarihinde Şahin Gökgöz <sahingok...@gmail.com> yazdı:
itiraz komisyonu resmi yazı.pdf
performans değerlendirme itiraz dilekçesi.docx

Muharrem Şahin

Haklı üzüntülerinizi
sessizce izlediğim için
kendimden utandım.

Biz devletimize güvenmeyi hak ediyoruz.
Biz devletimizin güvenilir olmasını hak ediyoruz.

30 Haziran 2016 18:38 tarihinde Şahin Gökgöz <sahingok...@gmail.com> yazdı:

.

hasan yaşayacak (Öğretmen ESKİŞEHİR)

Sahin hocam bunu yarin yazip versem sure yonuyle sorun yasarmiyim. Hocam zamani gecmis derlermi.

30 Haziran 2016 Perşembe tarihinde, Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:
> Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADf0OcOqbMTo3dL1MZz6XzQKKcmi8pnkzcg0mF5USHO4s3zV6A%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Ayhan Yanağlıbaş

not verme süresi bugün sondu
itiraz için geç olmaz

hasan yaşayacak (Öğretmen ESKİŞEHİR)

Ayhan kirvem sende bi el atsan su ise. Sen 76 alirsan bu performansla ben eksi 76 almaliydim. Bi action etmicenmi:) biyiklari falan keserim de tehtit et

30 Haziran 2016 Perşembe tarihinde, Ayhan Yanağlıbaş <ayha...@gmail.com> yazdı:

> not verme süresi bugün sondu
> itiraz için geç olmaz
>
> --
> http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
>
> Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
> Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
> ---
> Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
> [...]

Barış yaylı

Yani şu uygulamanın eğitim öğretime gram faydası var mı. Bir de koca yazı kaleme almışlar. Onu yazarken geçen vakte yazık.ülkede eğitimde bir adım nasıl ilerleriz düşüneceğine not korkusuyla idareye yakın aynı zihniyyetten kesim oluşturulmaya çalışılıyor. Yazık bu gidişata.

Şahin Gökgöz

Düzeltme  1 ay  içinde okul md yapıyor. Sonrasında  il meb bakıyor

yakup3154

Bu itiraz dilekçesini okula mı yoksa ilçe milli eğitim müdürlüğüne mi vereceğiz Şahin Hocam.

Şahin Gökgöz

benim en son eklediğim dilekçeyi okul müdürlüğüne veriyorsunuz md düzeltirse sorun yok düzeltmezse komisyona gönderiyor

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/d3046663-2bed-4828-bd16-6fc7603bd940%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.