kombinasyon

akay

to TMOZ
3 tanesi birbirine paralel 12 tane doğrunun kesişmesiyle en fazla kaç üçgen oluşur? cevap 192

Selahattin şengül

to tm...@googlegroups.com
Aralarında Ali ile Veli'nin de bulunduğu 6 kişilik gruptan 2 kişilik bir ekip seçilecektir.
Seçilen ekipte Ali'nin bulunup, veli'nin  bulunmadığı kaç farklı durum vardır?

Selahattin şengül

to tm...@googlegroups.com
Bir sınavda 10 sorudan 5 tanesi seçilerek çözülecektir. Bu sınavda ilk üç sorudan sadece ikisi çözüleceğine göre ,5 soru kaç farklı şekilde seçilebilir?

Bu soruları çözer misiniz ?

Selahattin şengül

to tm...@googlegroups.com

Gmail ürününe bu ileti dizisinin önemli olduğunu öğretmek için tıklayın.

Selahattin şengül <selahat...@gmail.com>

00:29 (6 saat önce)
Alıcı: tmoz
Aralarında Ali ile Veli'nin de bulunduğu 6 kişilik gruptan 2 kişilik bir ekip seçilecektir.
Seçilen ekipte Ali'nin bulunup, veli'nin  bulunmadığı kaç farklı durum vardır?
Yanıtla
Yönlendir

Selahattin şengül <selahat...@gmail.com>

00:39 (5 saat önce)
Alıcı: tmoz

Ali Ergin

to TMOZ
1. yol   C(4,3). 2.2.2

2. yol   8.6.4 / 3!

1 Aralık 2015 21:02 tarihinde serkan aslan <serkana...@gmail.com> yazdı:

4 evli çiftin bulunduğu bir gruptan seçilen 3 kişiden herhangi ikisinin birbirinin eşi olmadığı kaç farklı durum vardır?

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/0834ef50-0e1e-4e3a-bd38-a6f255add9d7%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

--
Sanma Şahım / Herkesi Sen / Sadıkhane / Yar OLur
Herkesi Sen / Dost mu Sandın / BeLki oL / Ağyar OLur

Yavuz Sultan Selim Han

ANKARA

Ferhat başıbüyük

to tm...@googlegroups.com

32 olabilirmi

"Çalışanlar, kötülük düşünmeye vakit bulamazlar.Çalışmayanlar ise ,kendilerini kötülükten kurtaramazlar." Hz.Ali

Ferhat başıbüyük

to tm...@googlegroups.com

Pardon Ali hocam

"Çalışanlar, kötülük düşünmeye vakit bulamazlar.Çalışmayanlar ise ,kendilerini kötülükten kurtaramazlar." Hz.Ali

Hatice Mankan

to tmoz
Screenshots_2015-12-01-21-06-20.png

Hatice Mankan

to tmoz

Pardon Ferhat ve Ali hocam  :))

Ali Ergin

to TMOZ
asıl benden  pardon sizlerin yazdığını bilseydim yazmazdım :((,  :))

Ferhat başıbüyük

to tm...@googlegroups.com

Estağfirullah hocam.ben çözüm gonderme firsatı bile bulamadim zaten :)))

"Çalışanlar, kötülük düşünmeye vakit bulamazlar.Çalışmayanlar ise ,kendilerini kötülükten kurtaramazlar." Hz.Ali

SYDV SYDV

to tm...@googlegroups.com
8 in 3 lüsü -4ün birlisi.6nın 1lisi diyebilirim

56-4.6=32